Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaapas, kun r-testi näyttää äärettömän himmeää viivaa...

Vierailija
24.05.2007 |

Minulla oli ihan normaalit kuukautiset 2vk sitten (ne tosin alkoivat melkein 1 viikon normaalia myöhässä) ja varmuuden vuoksi silti nyt tein testin kun olen aloittamassa lääkettä mitä ei saa käyttää raskauden aikana. Niin nyt kun tein testin, mmusitin katsoa tuloksen vasta n. 20 min kuluttua ja siinä oli ihan ääretömän haaleahaaleanhaalean punertava " viiva" , siis jos olisi tosi nopsaan vilkaissut ei sitä olisi varmaan edes huomannut.

Tilanne siis se, että ainoa mahdollisuus jolloin olisin voinut tulla raskaaksi olisi ollu tasan 1kk sitten. Eli eikös se viiva olisi jo ihan selkeästi näkynyt jos olisin raskaana, kun " viikkoja" olisi ollut jo 6 täynnä???

Tuo oli kyllä rsfu: n testi ja olen lukenut että se saattaa näyttää viivaa vaikka ei olisi raskaana.

Tai sitten jos olisin saanut varhaisen keskenmenon kun ne menkat alkoi 1vk myöhässä? Niin silloinhan testi kai voisi näyttää vielä todella haaleaa viivaa??

Mutta eikös kumminkin ole niin että en voi olla raskaana??? Kun tuli normaalit (runsaat) menkat ja ainoa mahdollisuus milloin olisin voinut tulla raskaaksi, oli 1kk sitten. Olisihan testi jo vahvaa plussaa näyttänyt jos olisin raskaana??

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi myös näyttää väärää haaleaa, kun on oviaika.

en usko että olet raskaana.

Vierailija
2/3 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla r-testi näytti selvää plussaa rv 6 tienoilla. Eli menkat oli jo 2 viikkoa myöhässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen aikaan ei näyttänyt mitään viivaa viikolla 5-6, vasta tk:ssa vkolla 7 oli plussaa.

Kakkosen aikaan tuli todella haalea viiva vkolla 5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi