Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

110 päivää jouluun. Minua on aina ärsyttänyt se, että olen syntynyt jouluaattona. Oletko sinä syntynyt jonakin juhlapäivänä?

Vierailija
05.09.2024 |

Minulla on jouluaattona syntymäpäivä ja täytän silloin 39 vuotta ja neljäkuukautta ja kolme päivää. Aika liki tasan, mutta vasta klo 22:38.

Kyllä muuten on aina harmittanut kun olen syntynyt jouluaattona. Mieluummin olisin syntynyt vasta keväällä huhtikuun tienoilla..

Olisin voinut laulaa.. Oooo kesänlapsi mä oooon🎶 Oooo villi luonteeni oooon🎶

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä synnyin juhannuksena. Tai no kolme tuntia juhannuksen jälkeen ja sen jälkeen olenkin aina ollut vähän myöhässä joka paikasta.

Vierailija
2/18 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni syntyi juhannuspäivänä. Ei taideta pitää synttärit koskaan oikeana päivänä jos sattuu osumaan juhannus sille lauantaille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syntynyt juhlapäivänä. Synnyin syntymäpäivänäni. 

Vierailija
4/18 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syntynyt 1.1 ja uusi vuosi on aina jäänyt tavallaan juhlimatta kun on juhlinut omia synttäreitä. Ei vaan saa semmosta juhlan tuntua että jee, uusi vuosi taas edessä.

Vierailija
5/18 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos on syntynyt karkauspäivänä?

Vierailija
6/18 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

""täytän silloin 39 vuotta ja neljäkuukautta ja kolme päivää"

Ensinnäkin: Mikä v i t u n "neljäkuukautta" ? Toiseksi oletko idiootti? Täytät syntymäpäivänäsi 39 vuotta ja 4 kk 😂😂😂😂 ai saatana...🤦🏻

Vierailija
7/18 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse täytän 24 vuotta, 7 kuukautta ja 8 päivää vappuna klo 04:09. Omat ilmapallot eivät tunnu miltään kaiken vappuhulinan keskellä, ja kukaan ei pääse juhliini.

Vierailija
8/18 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos on syntynyt karkauspäivänä?

Veljeni on syntynyt 29.2.

Vierailija
9/18 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella oli viime vuonna synttärit isänpäivänä.

Suunnittelin synttäreitä lauantaille kun mies käytännönläheisenä totesi, että mehän voidaan mennä vanhemmille sunnuntaina juhlimaan isänpäivää, ettei tarvitse tehdä kakkua erikseen. Tuli sanottua pari valittua sanaa.

Vierailija
10/18 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen syntynyt juhlapäivänä. Synnyin syntymäpäivänäni. 

Wau mikä tsägä.

Vierailija
11/18 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suunnittelin synttäreitä lauantaille kun mies käytännönläheisenä totesi, että mehän voidaan mennä vanhemmille sunnuntaina juhlimaan isänpäivää, ettei tarvitse tehdä kakkua erikseen. Tuli sanottua pari valittua sanaa.

Jäi mainitsematta, että hänen ajatus oli siis että isänpäiväkakku ajaa syntymäpäiväkakun asiaa.

Vierailija
12/18 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannusaattona ( perinteinen).

Vierailija
13/18 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse synnyin juhannuksena ja vanhemmat päätti, ei erikseen synttäreitä! Aika mulkku päätös sanon nyt vanhempana.

Vierailija
14/18 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulunkuun alku. On kivaa olla jousimies. En ole tosin kylmässä tai kuumassa viihtyvä.

Vierailija
15/18 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän vuoden vähemmän kuin viime vuonna

Vierailija
16/18 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole syntynyt varsinaisena juhlapäivänä, mutta kylläkin nykyään liputuspäivänä. Syntymäpäiväni on sama kuin Jean Sibeliuksen.

Vierailija
17/18 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäi mainitsematta, että hänen ajatus oli siis että isänpäiväkakku ajaa syntymäpäiväkakun asiaa.

Kakku kuin kakku, ajattelee käytännönläheinen mies. Urpo olet sinä valittuine sanoinesi. 

Vierailija
18/18 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyin loppiaisena, tammikuun ensimmäisenä lauantaina. Tosin sen jälkeen loppiainen ei enää ole ollut syntymäpäiväni, vaan se nykyään aina 6.1.