Oisko tää kiva tapetti keittiöön, mitäs sanotte? Minusta ehkä olisi
https://www.tapettitaivas.fi/fi/tuote/tapetit/midbec/apelviken/33014/ap…
Tykkään kun on kuvio joka kauempaa katsottuna näyttää ikäänkuin sulautuvan yhteen. Ja noi omput sopii meidän keitiökaappien väriin
Kommentit (37)
Tapetti? Ketsuppipurkista kun pruiskahtaa vähän vinoon niin avot.
Todella synkkä ja tunkkainen. Pirun ruma tapetti.
Vierailija kirjoitti:
Tapetti? Ketsuppipurkista kun pruiskahtaa vähän vinoon niin avot.
No sitten pyyhitään pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmat yllä olevat voivat olla kivoja, jos on avara ja tilavva keittiö myös, se, että sen 'maadottaa' niin, että tuon (tai yllä olevan) tapetin alla on yksivärinen (lisäävtähän sppiva väri) puutpanelointi ja mahd yksiväriset kaapistot/ hyllyt, niin saattaa toimia. Pienestä valottomasta keittiöstä vie hrloosti loputkin valosra, jos tapetoi lattiasta kattoon
Näin sius luulottelen. Olisibhelpompi arvioida, jos näkisi ensin tilan.....
Ikisinkku mies 40+
Keittiö on sellainen että tapetti tulee enimmäkseen sen yläosaan, vain jääkaapin takana tulee lattiaan saakka, siinä ehkä vajaa pari metriä leveä seinänpätkä. Kaapisto on yksivärinen.
Kuullostsa hyvältä, kuten joku varoitti edellä tunkkaisuudesta, niin sitä torjuu se, että on yksiväriset kaapit ja se ettei tapettia ole joka seinällä lattiasta kattoon...
Ikisinkku mies 40+
PS Sori ed. kirjoitusvirheeni
Miksi keittiö pitää tapetoida? Minulla on yksi seinä luonnonkiveä puuhellan takaseinä ja muut osat olen maalauttanut salvian vihreiksi. Ei ole paljon seinää muutenkaan kun on leveä ruokakomero ja iso ikkuna. Mutta makunsa kullakin. Tuo omenatapetti ei ole kyllä omaan makuuni alkuunkaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi keittiö pitää tapetoida? Minulla on yksi seinä luonnonkiveä puuhellan takaseinä ja muut osat olen maalauttanut salvian vihreiksi. Ei ole paljon seinää muutenkaan kun on leveä ruokakomero ja iso ikkuna. Mutta makunsa kullakin. Tuo omenatapetti ei ole kyllä omaan makuuni alkuunkaan.
Koska haluan. Ihan niin kuin sinä olet halunnut maalata ja laittaa kiveä, ei siinä sen kummempaa syytä ole!
Voi ap valitsetpa miten vain tulee teille ihastuttava keittiö!
Minä pidin eniten siitä ensimmäisestä tapetista jossa värillisempiä hedelmäpuita.
Monelleko seinälle tuo tulisi? Ensimmäinen oli minun mieleen mutta vain yhdelle seinälle laittaisin.
Tapetti keittiöön? Imaisemaan ne kaikki rasvahöyryt yms mitä keittiössä nyt luonnollisesti ruokaa laittaessa saattaa leijailla. Vai onko sinun harrastuksena ylimääräiset siivoustyöt sienien puhdistamista myöten ja harrastat myös keittiön remontointia aina muutaman vuoden välein?
Vierailija kirjoitti:
Monelleko seinälle tuo tulisi? Ensimmäinen oli minun mieleen mutta vain yhdelle seinälle laittaisin.
Keittiössä on kaksi seinää, muuten on avoin ruokailutilaan, joten tulee niille kahdelle. Mä tapetoin yleensä kaikki seinät, en tykkää niistä ns tehosteseinistä, näyttää mun silmään vähän keskeneräisiltä ne huoneet.
Vierailija kirjoitti:
Tapetti keittiöön? Imaisemaan ne kaikki rasvahöyryt yms mitä keittiössä nyt luonnollisesti ruokaa laittaessa saattaa leijailla. Vai onko sinun harrastuksena ylimääräiset siivoustyöt sienien puhdistamista myöten ja harrastat myös keittiön remontointia aina muutaman vuoden välein?
Huolehdi sä sun oman keittiön rasvoista niin mä huolehdin mun😘
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Umpihullua. Nyt kivaa mutta kun taloa myydään niin sitten kiukutellaan kunnkukaan ei osta.
Ei meillä eikä kenelläkään tutulla ole keittiön tapetit mitään rasvahuuruja imaisseet, ei edes vuosien myötä. Ihme kommentointia täällä. Ja jos ap kysyy olisiko tapetti kiva/mikä olisi kivoin hän ei kysy kannattaako ylipäätään laittaa keittiöön tapettia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Umpihullua. Nyt kivaa mutta kun taloa myydään niin sitten kiukutellaan kunnkukaan ei osta.
Typerintä on laittaa koti seiniä myöten sellaiseksi mistä ei itse tykkää jos mahdollisesti vuosien päästä sen myyntiin laittaa. Asu siinä sitten itsellesi vieraassa ja vastenmielisessä asunnossa. Ja miksi se mahdollinen ostaja, uusi asukas ei voisi taas tehdä kotiansa omannäköiseksi? Ei tapetointi/maalaus nyt niin kallista ja vaikeaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Ap ostaa vain valmisruokaa ja mikrottaa. Ei siinä rasvahöyryjä tule ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap ostaa vain valmisruokaa ja mikrottaa. Ei siinä rasvahöyryjä tule ollenkaan.
Ihan normaalia kotiruokaa tehdään päivittäin. Meillä ei edes ole mikroa😄
Miksi? Ihan samoja merkkejä ja tapetteja siellä oon myynnissä?