Jaksatteko te muut työttömät sinkut kuunnella tuttujenne valitusta töistä ja puolisosta?
Kommentit (10)
Kieltämättä en. Etenkin kun kaverilla ne ongelmat ovat itseaiheutettuja. Joka suhteessa hän roikkuu miehessä, joka ei ole valmis sitoutumaan ja sitten näitä samoja ongelmian puretaan uudestaan ja uudestaan. Samaten työpaikalla hänellä toistuu aina hyvin samankaltaiset ongelmat, joihin niihinkin voisi itse vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Jaksaako kukaan normaali työssäkäyvä parisuhteessa oleva kuunnella työttömän sinkun ongelmia?
Työllisen ja parisuhteellisen on helpompi ratkaista ongelmansa, sen kun vaan eroaa töistä ja suhteesta. Työtön sinkku ei voi vaan marssia töihin tai suhteeseen.
Mä tosin en edes valita jatkuvasti samoista aiheista enkä haluaisi edes puhua koko työttömyydestä mitään.
Ap
Jaksan. Mutta säästä valittamista en.
Teen itse työtä, jossa olen ulkona ympäri vuoden, monta tuntia päivässä.
Säästä valittaminen on mielestäni aivan turhaa, sille, kun mitään ei voi.
En, yksikin valitus siitä aivan itse itselleen tahtomalla halutusta siipasta niin sanon heti että olen väärä kohde jolta kysytään neuvoja. Niin uskomattomia kun ne ovat olleetkin, kuten en päästä mieltäni työmatkalle tai vastaavaa. Mikä läheisriippuvuus ja tuo sitten odottaa jotain paijausta minulta joka olen ikäni ollut 100% yksin ja aikoinaan kasvatusvastuussa jopa yhdestä lapsestakin.
Vierailija kirjoitti:
En, yksikin valitus siitä aivan itse itselleen tahtomalla halutusta siipasta niin sanon heti että olen väärä kohde jolta kysytään neuvoja. Niin uskomattomia kun ne ovat olleetkin, kuten en päästä mieltäni työmatkalle tai vastaavaa. Mikä läheisriippuvuus ja tuo sitten odottaa jotain paijausta minulta joka olen ikäni ollut 100% yksin ja aikoinaan kasvatusvastuussa jopa yhdestä lapsestakin.
Mieltäni = miestäni. Näköjään edes mun automaattinen tekstintäyttö ei suostu kirjoittamaan mokomaa sanaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaksaako kukaan normaali työssäkäyvä parisuhteessa oleva kuunnella työttömän sinkun ongelmia?
Työllisen ja parisuhteellisen on helpompi ratkaista ongelmansa, sen kun vaan eroaa töistä ja suhteesta. Työtön sinkku ei voi vaan marssia töihin tai suhteeseen.
Mä tosin en edes valita jatkuvasti samoista aiheista enkä haluaisi edes puhua koko työttömyydestä mitään.
Ap
Ero sinun ratkaisuehdotuksesi töihin ja parisuhteeseen liittyvissä ongelmissa? Ei ihme, että olet työtön sinkku.
Jaksan niin kauan kuin samoja juttuja ei kerrota monta kertaa uudelleen ja on muitakin asioita kuin valittamista
Itse elän nykyään vapaaehtoisesti ilman parisuhdetta (kokemukset huonoja), mutta mielelläni kuuntelen muiden parisuhdevalitusta, muistuttaa minua, miksi tein tämän valinnan.
Työstäni pidän kiinni viimeiseen asti, ilman palkkaa elämä olisi köyhää, vaikka sitten saisikin elää vapaana työn kahleista ja panostaa itseensä esim. liikkumalla ja lueskelemalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ero sinun ratkaisuehdotuksesi töihin ja parisuhteeseen liittyvissä ongelmissa? Ei ihme, että olet työtön sinkku.
Todellakin on, jos vuosikausia jauhaa samoista ongelmista.
Ap