Kokoomus vaatii Peltokankaalle sanktioita. Mäkelä (PS) luikki piiloon
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012199356.html
Mäkelä: Tällä hetkellä eduskunta on tauolla, ja ryhmä ei käsittele mitään.
Kommentit (90)
Jälleen kerran vasemmisto ja media tekevät täysillä persujen vaalityötä. Jos Peltokankaan horinat olisi kuitattu parilla somekommentilla, ei mitään kohua olisi syntynyt, eikä persut olisi taas ykklösuutisena viikkokausia.
Persut ei tajua omaa törkeyttäån. Toivottavasti Persujen tarina on ohi, oppositioon mars. Vuosi aikaa öyhöttää.
Vierailija kirjoitti:
"Eli toisin sanoen kokoomuskin kannattaa Suomen islamisoitumista. Hyvä tietää tämäkin asia ennen vaaleja."
Kyseessä oleva demarinainen on kaiken integroitumisen malliesimerkki. Maallistunut muslimi, ei käytä huivia, puhuu täydellistä suomea, on kouluttautunut, käy töissä, ei syyllisty rikoksiin jne. Lisäksi vielä nuorehko nainen ja kaunis.
Mutta tämäkään ei kelpaa vaan on epäilyttävää persujen mielestä.
Voiko enää selvemmin sanoa että olemme rasisteja?
Mitä rasismia siinä nyt on jos edustaa itse melko lailla erilaista aatemaailmaa kuin Razmyar. Miksi et salli minulle oikeutta olla asioista eri mieltä kuin sinä ja Nasima?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Eli toisin sanoen kokoomuskin kannattaa Suomen islamisoitumista. Hyvä tietää tämäkin asia ennen vaaleja."
Kyseessä oleva demarinainen on kaiken integroitumisen malliesimerkki. Maallistunut muslimi, ei käytä huivia, puhuu täydellistä suomea, on kouluttautunut, käy töissä, ei syyllisty rikoksiin jne. Lisäksi vielä nuorehko nainen ja kaunis.
Et ole sitten tutustunut tämän henkilön toimiin ja puheisiin? Haluaa lisää maahanmuuttoa, itärajan auki ja on huolissaan omista bisneksistään vstaanottokskusten parissa (luona oy) Arvotat häntä pelkän alkuperän perusteella?
Nasima vastusti Huhtasaaren ehdotusta Venäjä pakotteiden purkamisesta niin vähemmän yllättäen perusIgorit jatkaa maalitustaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen PS kannattajana ja irtisanoudun ehdottomasti Peltokankaan käyttämästä kuvauksesta.
Olisin itsekin loukkaantunut jos joku kuvaisi minua afgaani-taustaiseksi tai m-uslimiksi. En tiedä olisiko jokin herja loukkaavampaa, mutta nuo kaksi loukkaisivat minua syvästi.
Et ole PS-kannattaja. Olet venäjämielinen kommunisti. Haukut suomalaisia palstalla joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
"Sanktioita puhumisesta?"
Persut itse haluavat olla hallituksessa joka on päättänyt nollatoleranssin rasismille. Jos haluaa puhua mitä sattuu, sen voi tehdä eroamalla hallituksesta.
Peltokangas ei ole ministeri. Ja tuo nollatoleranssi juttu näitä Orpon poseerausjuttuja jolla tyynnytellään RKP:tä ja kokoomuksen vasemman laidan edustajia. Tällaisia julistuksia ei tietenkään koskaan pitäisi tehdä mutta Orpo tekee mitä vaan pitääkseen hallituksen pystyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vai pitäisi tässä vielä sanktioita jaella siitä kun joku sanoo ääneen sen mitä suurin osa suomalaisista asiasta ajattelee.
Milloinkohan persut oppii, että ne on vain murunen Suomen kansasta.
Vierailija kirjoitti:
Mun ääni menee puolueesta riippumatta henkilölle joka ajaa rikollisille kovempia rangaistuksia ja haluaa kitkeä haitta maahanmuuttoa.
Minä haluaisin kitkeä yhdyssanavirheitä, mihin toimisi parhaiten persujen sulkeminen internetistä.
Kyllä se on Mauri nyt niin, että sitä euron pensaa pitäisi ruveta löytymään tässä vaiheessa hallituskautta. Hommaat euron pensan, niin saat minun puolestani höpöttää afkaa neista, mur jaaneista, lentävistä matoista ja mistä nyt haluatkaan höpöttää. M52
Vierailija kirjoitti:
Olen PS kannattajana ja irtisanoudun ehdottomasti Peltokankaan käyttämästä kuvauksesta.
Olisin itsekin loukkaantunut jos joku kuvaisi minua afgaani-taustaiseksi tai m-uslimiksi. En tiedä olisiko jokin herja loukkaavampaa, mutta nuo kaksi loukkaisivat minua syvästi.
Kyllä minäkin.
Koska olen lihaa syövä SUOMALAINEN hetero mies.
Eikös Mäkelällä oo kotona itselläänkin maamu? Kuten persuilla on tapana.
Vierailija kirjoitti:
Mediat on vain tehneet palveluksen persuille kun ovat julistaneet "rasismia" joka paikassa.
Totuus on etten minä eikä moni muu halua politiikan menevän siihen, että poliitikoksi nousee muslimi ilman osaamista ja taitoja.
Joku korkeasti koulutettu, jolla olisi sivistynyt agenda ja joka vain sattuisi olemaan muslimi, olisi eri asia. Mutta ei SDP:n maskottia ja lausunto-automaattia ministeriksi.
Mikä sen Riikkulin osaaminen oli? Rydmanin CV on kokoomuksesta potkut, ja lapsille sekstailu. Juuso? Rantanen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mihin hän käyttää näitä hyviä ominaisuuksiaan? Hän haluaa avata itärajan ja ottaa vastaan kaikki tulijat, joita sieltä sitten lappaa tänne. Se on tässä ongelma, ei mikään muu.
Laita toki linkki millä todistat että haluaa avata itärajan. Muuten olet sontahousuvalehtelijapersu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mihin hän käyttää näitä hyviä ominaisuuksiaan? Hän haluaa avata itärajan ja ottaa vastaan kaikki tulijat, joita sieltä sitten lappaa tänne. Se on tässä ongelma, ei mikään muu.
Nasima vastusti Huhtasaaren ehdotusta Venäjä pakotteiden purkamisesta niin vähemmän yllättäen perusIgorit jatkaa maalitustaan.
Vassareilla paniikki päällä kun kannatus tippuu ja persut nousee. Oma ääni menee heille. Aiemmin äänestin keskustaa.
Luuletteko että he itse kokevat olevansa vain suomalaisia, ei muslimeja? Ei afgaaneja? Nämä asiat on heille huomattavan tärkeitä. Ja välttämättä se toleranssi ei toimi ollenkaan niin hyvin heidän puolella kuin meidän puolella.
Vierailija kirjoitti:
Peltokangas oli kyllä typerä epämääräisine vihjailuineen. Olisi suoraan vain sanonut että demareissa on henkilöitä jotka ovat useasti äänestäneet Suomen turvallisuutta vastaan, esimerkkinä tuo rajalaki. Ja että on siten riski että tuollainen henkilö voi nousta jopa sisäministeriksi.
Kyllä, asia oli mahdollisimman hölmösti ilmaistu.
Ja kiintiö-sana oli väärässä paikassa. Kyllä kyseinen henkilö on ministerilistalla ihan äänimääriensä vuoksi. Mikä ei ole syy huolestua yhtään vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomusta ei siis kuitenkaan maahan muutto huoleta
Nekin horisee 40-tuhannesta halpatyöläisestä
Vierailija kirjoitti:
Mediat on vain tehneet palveluksen persuille kun ovat julistaneet "rasismia" joka paikassa.
Totuus on etten minä eikä moni muu halua politiikan menevän siihen, että poliitikoksi nousee muslimi ilman osaamista ja taitoja.
Joku korkeasti koulutettu, jolla olisi sivistynyt agenda ja joka vain sattuisi olemaan muslimi, olisi eri asia. Mutta ei SDP:n maskottia ja lausunto-automaattia ministeriksi.
ylempi ammattikorkeakoulututkanto, YAMK ei siis ole korkea koulutus mielestäsi?
Miksi puhemies sallii työpaikkakiusaamisen?