Korvaako vakuutus - Lapsi tiputti kännukän pönttöön...
Onko kenelläkään kokemusta. Meidän 1v2kk poika tiputti puhelimeni wc-pönttöön ja eihän se enään sitte toiminu. Puhelin maksaa uutena n 150¿ nykyään ja on 1,5v vanha. Olisi mukava jos saisi vakuutuksen korvaamaan edes jotain. Onko muilla lapsoset tehnyt suurempia tuhoja??? On varmasti =)
Susanna Ja Hannes
Kommentit (8)
Meillä tiputti lapsi kännykän rappuset alas kivilattialle...
Vakuutuksen omavastuu oli 130 eur ja puhelimen ikävähennykset tekivät sen verran ettei korvattavaa jäänyt, mutta käsittelivät asian. Kannattaa tehdä vahinkoilmoitus, sinulla oli uudempi puhelin eli voi korvattavaakin jäädä.
Korvaa, mutta itselläni jäi korvaussumma alle omavastuun..
Itselläni oli 500¿ puhelin, ikää ½v ja sain 200¿
Meillä lapsi on muutamana aamuna vääntänyt mun rillit ihan venkuralle. ne on olleet siinä yöpöydällä ja en ole tosi likinäköisenä huomannut riittävän ajoissa tapahtumaa. Olen saanut väännettyä rillit suurin piirtein takaisin muotoonsa, mutta aisa on jo vaurioitunut pysyvästi. Kyllähän ne periaatteessa vielä pysyy mun nenällä, mutta on vähän vinossa ja aisa saattaa murtua poikki minä hetkenä hyvänsä. Korvaisikohan vakuutus mulle uudet...? Rillit on puoli vuotta vanhat ja maksoi varmaan 300e.
Ja nois silmälasit myös!!Senhän takia vakuutus on .Tosin omavastuu on monessa korkea,meillä kans pohjantähdessä ja eiole omavastuuta jos on yli 120 euron arvoinen.Tosi hyvä homma.
siltä saat varman vastauksen.
Tämä varmaan menee kategoriaan " ennalta arvaamaton " tapaturma" .
Meillä on laaja kotivakuutus Tapiolasta ja se ainakin korvais esim tapauksen että aikuinen kompastuu lattialla olevaan leluun ja kirjahyllyn lasivitriini menee rikki.
Voisi kuvitella että kun lapsi pudottaa kännykän wc-pönttöön tilanne olisi sama.
Vaikka näin äitinä ajatellen, mikään ei ole ennalta arvaamatonta kun yhdistelmänä on lapsi + jokin tavara + wc pönttö.. kaikki on mahdollista ;)
lähestulkoon todennäköistä
Lapsi tiputti puhelimen tiskialtaaseen, jossa oli taikinakulho likoamassa ja siis täynnä vettä. Puhelin meni toimintakyvyttömäksi.
Vakuutus korvasi puhelimen täysin, hinta jotain 150 e luokkaa. Omavastuuta ei ollut ollenkaan, kun se oli ehdollinen.Meillä vakuutus pohjantähdessä.
en tiedä korvaako teidän vakuutus, epäilen.
meidän lapsi pudotti kännykän puuroon, ja sen toiminto loppui siihen.
vietiin kauppaan takaisin, eivät vaihtaneet eivätkä saaneet korjattua.
harmittaa, mut minkäs sille voi.