Voisiko mopomiiteissä olla mukana ihan virka-autolla
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko mopomiitit voisi työntää hevon perseeseen, niitä ei tarvita!
Selvästi niille on tarvetta koska niitä jatkuvasti on, mutta tosiaan jos ne pidettäisiin jossain "hevon perseessä" niin suurin osa niihin liittyvistä ongelmistakin poistuisi.
Eli raiskailulle on ja naisten hyväksikäytölle on tarvetta ja se on ok, koska sitä tapahtuu jatkuvasti. Ja jos sitä tehtäisiin jossain vähän syrjässä kaikessa rauhassa poliisin kiusaamatta, ongelmia ei olisi.
Tuotako mopoveetit tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niiltä voi odottaa aikuismaista käytöstä, otsalohko ei ole vielä kehittynyt.
Seli seli. Selittelijöillä löytyy kuolinpedille aina jokin selitys. Milloin se on nuoruus, milloin päihteet, milloin mikäkin.
Fakta.
Sille ei voi mitään, jos sinä et niitä ymmärrä, biologiset seikat ovat silti olemassa.
Olen ollut itsekin nuori. Ilmeisesti vain monin verroin keskitasoa älykkäämpi.
Vierailija kirjoitti:
Nuoren otsalohko eli etuosan aivokuori on vielä keskenkasvuinen ja kehittyy pitkälle aikuisikään, arviolta 25-vuotiaaksi asti. Se toimii aivojen lennonjohtotornina, joka säätelee ajattelua, tunteita, päätöksiä ja impulssien hallintaa.
Alapeukkuja odotellessa.
Pitäisikö meitä kaikkia kohdella siihen asti lapsena? Voidaan ottaa se asenne etten voi mitään kun olen lapsi?
N22
Vierailija kirjoitti:
Ehkä noille mopojonneille pitäisi rakentaa oma teinien rikollisliikennepuisto, jossa voi harjoitella suljetulla alueella viritetyillä vehkeillä keulimista ja muita temppuja. Sitten olisi töhrimisen ja rikkomisen ja murtautumisen piste. Sitten olisi leikkipoliialue, jossa voivat harjoitella mopojonne getistä.
Mopon virittäminen on laitonta. Kuvailemasi kaltainen puisto olisi siten laittomuuksien hyväksymisen merkki ja vain yllyttäisi rikolliseen toimintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko mopomiitit voisi työntää hevon perseeseen, niitä ei tarvita!
Selvästi niille on tarvetta koska niitä jatkuvasti on, mutta tosiaan jos ne pidettäisiin jossain "hevon perseessä" niin suurin osa niihin liittyvistä ongelmistakin poistuisi.
Eli raiskailulle on ja naisten hyväksikäytölle on tarvetta ja se on ok, koska sitä tapahtuu jatkuvasti. Ja jos sitä tehtäisiin jossain vähän syrjässä kaikessa rauhassa poliisin kiusaamatta, ongelmia ei olisi.
Tuotako mopoveetit tarkoittaa?
Sattuuko se kun on noin tyhmä kuin sinä?
Voisiko tuollaiset saatanan päristelymiitit kieltää lailla ja sellaisia järjestävät passittaa vähintään vuodeksi linnaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoren otsalohko eli etuosan aivokuori on vielä keskenkasvuinen ja kehittyy pitkälle aikuisikään, arviolta 25-vuotiaaksi asti. Se toimii aivojen lennonjohtotornina, joka säätelee ajattelua, tunteita, päätöksiä ja impulssien hallintaa.
Alapeukkuja odotellessa.Pitäisikö meitä kaikkia kohdella siihen asti lapsena? Voidaan ottaa se asenne etten voi mitään kun olen lapsi?
N22
Aivan. Ei siis polkupyörää kummempaa ajo-oikeutta, kotiintuloaika klo 20 ja nukkumaanmenoaika klo 21, koska 15-vuotiaat ovat niin kehittymättömiä. Tai mädät hedelmät ovat, osa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä noille mopojonneille pitäisi rakentaa oma teinien rikollisliikennepuisto, jossa voi harjoitella suljetulla alueella viritetyillä vehkeillä keulimista ja muita temppuja. Sitten olisi töhrimisen ja rikkomisen ja murtautumisen piste. Sitten olisi leikkipoliialue, jossa voivat harjoitella mopojonne getistä.
Mopon virittäminen on laitonta. Kuvailemasi kaltainen puisto olisi siten laittomuuksien hyväksymisen merkki ja vain yllyttäisi rikolliseen toimintaan.
Ei mopon virittäminen ole laitonta. Sillä ajaminen liikenteelle avoimella paikalla on. Eli tuollainen puisto kannustaisi päinvastoin laillisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alapeukkuja odotellessa.Pitäisikö meitä kaikkia kohdella siihen asti lapsena? Voidaan ottaa se asenne etten voi mitään kun olen lapsi?
N22
Ehdottomasti kannattaa alkaa tekemään mitä päähän pälkähtää ja sitten kitistä että en ymmärtänyt kun olen vasta lapsi. Selvästi tällä palstalla nyt on annettu moiseen lupa. Harmi etten minä tajunnut tuota aikoinani.
N42
Vierailija kirjoitti:
Tässät tapauksessä pitää pojan isänkin muistaa, että jos hän olisi vaatinut kakaraltaan mopon pitämistä laillisena, ei koko tapausta olisi sattunut. En silti puolustele poliisin toimintaa. Mutta nyt pojasta ollaan leipomassa liikaa sankaria ja olen jo täynnä noita otsikoita. Halusin kirjoittaa tähän vain kertoakseni että kyllästyttää jo.
NOUDATTAKAA KAKARAT LAKEJA, NIIN VASTAAVAA EI TAPAHDU.
Onhan hän sankari kun sai mopon kulkemaan todistetusti 90 km/h. Ei välttämättä ihan Suomen ennätys poliisitutkassa, mutta sankariteko kuitenkin ...
Ja kuka uskoo että viritetty mopo talutetaan ajopaikalle?
Vierailija kirjoitti:
Ja vastuu olisi kenellä? Esim maakunta jonka alueella liikkennepuisto sijaitsee? Mopoilijat teilaa toisiaan ja tämän jälkeen käydään valtio vs valtio käräjiä kuka korvaa kenellekin?
Vierailija kirjoitti:
Alapeukkuja odotellessa.
Miksi emme ole enemmän huolissaan siitä, että on mahdollista saada käsiinsä tuollaisia viritettyjä mopoja alaikäisenä? Ketään ei tässäkään tapauksessa kiinnostanut. Nuoria pitäisi suojella enemmän omalta tyhmyydeltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N22Ehdottomasti kannattaa alkaa tekemään mitä päähän pälkähtää ja sitten kitistä että en ymmärtänyt kun olen vasta lapsi. Selvästi tällä palstalla nyt on annettu moiseen lupa. Harmi etten minä tajunnut tuota aikoinani.
N42
Taitaa sunkin otsalohko olla vielä kasvuvaiheessa, niin epäkypsää juttua suollat. Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alapeukkuja odotellessa.Miksi emme ole enemmän huolissaan siitä, että on mahdollista saada käsiinsä tuollaisia viritettyjä mopoja alaikäisenä? Ketään ei tässäkään tapauksessa kiinnostanut. Nuoria pitäisi suojella enemmän omalta tyhmyydeltä.
Niinpä, esim. Sillä että tuolla mopomiiteissä seisoo niitä poliisin virka-autoja ja poliiseja.
Vierailija kirjoitti:
Tässät tapauksessä pitää pojan isänkin muistaa, että jos hän olisi vaatinut kakaraltaan mopon pitämistä laillisena, ei koko tapausta olisi sattunut. En silti puolustele poliisin toimintaa. Mutta nyt pojasta ollaan leipomassa liikaa sankaria ja olen jo täynnä noita otsikoita. Halusin kirjoittaa tähän vain kertoakseni että kyllästyttää jo.
NOUDATTAKAA KAKARAT LAKEJA, NIIN VASTAAVAA EI TAPAHDU.
Älä huuda, möykky.
Vierailija kirjoitti:
Ja kuka uskoo että viritetty mopo talutetaan ajopaikalle?
Mitä se vaikuttaa vaikka taluttaisikin? Se ajopaikkakin oli ihan julkinen ajotie jonka ilmeisesti nuo mopoterroristit olivat koittaneet sulkea luvatta ja laittomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N22Ehdottomasti kannattaa alkaa tekemään mitä päähän pälkähtää ja sitten kitistä että en ymmärtänyt kun olen vasta lapsi. Selvästi tällä palstalla nyt on annettu moiseen lupa. Harmi etten minä tajunnut tuota aikoinani.
N42
Taitaa sunkin otsalohko olla vielä kasvuvaiheessa, niin epäkypsää juttua suollat. Sori siitä.
Sulla taitaa olla surkastunut kaikki lohkot.
Miksi nämä eivät voi käydä esim. mikroautoilemassa, vaan on pakko nimenomaisesti päästä liikenteeseen kikkailemaan?
Juuh. Yhdessä tutkimuksessa löydettiin tieto, että ikäluokan nuoremmilla oli enemmän käytöshäiriö yms. diagnooseja. Olivat siis nuorempia ja siten kehitykseltään keskenkasvuisempia kuin ikäluokkansa vanhimmat.