Kuinka monta alle 30v ihmistä tunnet joilla ei yhtään tatskaa
Kommentit (26)
En kyllä montaa, aika normisettiä ovat
Todella monta, itseni mukaanlukien.
Tyttäreni, 23. Muiden kanssa ei ole tullut puheeksi.
Suurimmalla osalla tuntemistani ei ole tatuointia.
En tiedä, minulla ei ole tapana tehdä tuttavilleni ruumiintarkastusta.
Mitä väliä? Tatuoinnit ovat jokaisen oma asia. Keskittykää oikeisin ongelmiin.
21. Tunnen yhden 27v miehen jolla on kolme tatuointia(olkapäässä pääkallo, selässä kuuta ulvova susi ja nilkassa pieni hai).
Tatuoinnit ovat harvinaisia nykyajan nuorilla, ne ovat enemmän vanhempien ihmisten juttuja. Trendit vaihtuu nykyään jopa viikkojen välein, joten pysyvät tatuoinnit eivät sovellu nykyaikaan.
Jos omia lapsia ei lasketa, niin 0. Johtuu siitä kun omat tutut on vanhempia.
Ap , Kerroppa mihin tälläistä tilastoa tarvitset. 😄En tietenkään kerro. 🤣🤣🤣
En tunne yhtään tatuoitua tuon ikäistä ja suvussakin on paljon nuoria.
Suurimmalla osalla tuntemistani nuorista naisista ei ole tatuointeja, ovat kaikki lukion käyneitä, hyvistä perheistä ja opiskelevat AMK:ssa tai yliopistossa. Tiedän vain melko etäisesti yhden, jolla on tatuointeja, on yhden kaverin poikaystävän sisko, ja hän edustaa taustaltaankin työväenluokkaa, on amiksen käynyt keittiöalan työntekijä. Tämä kyseinen poikaystävä sen sijaan itse on ihan siisti ulkonäöltään, insinööriopiskelija. Ylemmän keskiluokan kuplassa ollaan, myönnetään.
Vierailija kirjoitti:
21. Tunnen yhden 27v miehen jolla on kolme tatuointia(olkapäässä pääkallo, selässä kuuta ulvova susi ja nilkassa pieni hai).
Hyi.
En ole nähnyt kaikkia tuntemiani ihmisiä ilman vaatteita, niin en tiedä.
Omakin tatuointi näkyy vain, jos olen uimapuvussa/topissa (tai alasti). En usko kaikkien tuttujeni edes tietävän, että minulla on tatuointi.
Tuttavapiiriini ei kuulu yhtään tatuoitua ihmistä. En seurustele r o s ka väen kanssa.
Monta, koulutettuja ihmisiä, eivät halua pilata uraa ulkomailla millään leimautumisella.
Kuinka monta tatuoitua yli 60-vuotiasta naista tunnet? Täällä yksi.