Naisviha syytökset
Pyytäisin neuvoja naisilta.
Kävin hetki sitten kaupassa ja kauppaan mentäessä pidin naiselle ovea auki niin tämä nainen totesi että olen tyypillinen naistenvihaaja kun kuvittelen että nainen ei kykene itse ovea avaamaan.
Kaupasta lähtiessä edellisestä oppineena en pitänyt ovea auki ja sain huudon perään että minä olen tyypillinen naisten vihaaja kun en pidä naisille ovea auki.
Kysyn siis ihan vilpittömästi enkä tarkoita millään riidan haastamisena että miten meidän miesten pitäisi toimia?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkossa teet fantasiaostoksesi kaupassa, jossa on automaattisesti avautuvaf ovet.
Koska olet viimeksi käynyt pienemmällä paikkakunnalla kaupassa? Täällä ei ole kuin yksi pikkukauppa eikä todellakaan ole automaattisia liukuovia
AP
Taisivat ne naiset tunnistaa sinut satulanhaistelijaksi.
Naisvihasyytökset voivat johtaa vakavaan julkiseen paineeseen, työpaikan menetykseen tai poliittisen uran katkeamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista: kauppojen ovet aukeavat automaattisesti.
Näin on ollut 20 vuotta. Sen ajan olet mähöillyt kuolinkämpässäsi vältellen ihmiskontakteja, työtä ja raittiutta.
Sinulle sama kysymys kun kysyin aikaisemmin joltain toiselta.
Koska olet viimeksi käynyt pikkupaikkakunnalla olevassa ainoassa pikkukaupassa?
AP
Varmaan 5 vuotta sitten Sysmässä. Onko siellä vielä muka kauppa? Jopa Konginkankaan ainoassa K-kaupassa on automaattiovet.
Ihan oikeasti aikuiset ihmiset. Pyysin vilpittömästi neuvoja kun haluaisin toimia oikein ja miten te haluaisitte toimia niin saan tämmöisen vihan niskaani. Mikä teitä vaivaa?
AP
Oi ei apua anteeksi vähän nauroin tälle tilanteen komedialle, vaikka eihän tämä hauskaa ole. Mielestäni jatkat kuten ennenkin eli jos tapanasi on avata ovia niin eikös avaat vain. Saattoi sillä suuttuneella naisella olla vain huono päivä tai olla kipeä tai vanha ja osuit arkaan kohtaan kun oletit ettei hän pärjää.
Mietin tässä että eikös Suomessa muutenkin ole tapana avata ovi vain silloin jos näyttää että toinen tarvitsee apua? En ainakaan muista että mulle olisi ovea avattu - paitsi joskus baarissa jos asianomainen on ollut seuraa vailla :D
Oli kyllä alkeellinen ja kömpelö provo tällä kertaa. Huilaile tämä ilta ja yritä huomenna uudestaan parempaa. Hyvää yötä ja kauniita unia sulle.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti aikuiset ihmiset. Pyysin vilpittömästi neuvoja kun haluaisin toimia oikein ja miten te haluaisitte toimia niin saan tämmöisen vihan niskaani. Mikä teitä vaivaa?
AP
Et pyytänyt.
Vierailija kirjoitti:
Oi ei apua anteeksi vähän nauroin tälle tilanteen komedialle, vaikka eihän tämä hauskaa ole. Mielestäni jatkat kuten ennenkin eli jos tapanasi on avata ovia niin eikös avaat vain. Saattoi sillä suuttuneella naisella olla vain huono päivä tai olla kipeä tai vanha ja osuit arkaan kohtaan kun oletit ettei hän pärjää.
Mietin tässä että eikös Suomessa muutenkin ole tapana avata ovi vain silloin jos näyttää että toinen tarvitsee apua? En ainakaan muista että mulle olisi ovea avattu - paitsi joskus baarissa jos asianomainen on ollut seuraa vailla :D
Itse pidän pääsääntöisesti kaikille ovia auki iästä ja sukupuolesta riippumatta jos itsellä ei ole kädet täynnä tavaraa. Enkö ole koskaan odottanut mitään takaisin siittä oven avaamisesta. Olen aina ajatellut sitä oven avaamista pelkästään kohteliaisuutena. Nyt oli niin hämmentava tilanne niin siksi pyysin neuvoja miten pitäisi toimia.
AP
Ihan normaali käytös riittää. Miesten "mukavuus" tulee tarkoitushakuisesti esiin vain kun te kerjäätte pillua.
Ei ole olemassa mukavia miehiä. On vain raiskareita.
Ole hyvä, tätä te kerjäsitte 10 000 vuotta.