Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Kai tästä nyt keskustella saa?
Onko täällä teitä? Miksi et ilmoittaudu työttömäksi?
Kommentit (280)
Vierailija kirjoitti:
Kenen kanssa menet naimisiin kun ei ole työtä rahaa eikä naisia? Missä todellisuudessa kela mummo elää?
Riikka runnoi nuoret miehet peräkammareihin manit miljonääri setämiehille
Taasko riikan vika että olet vituntyhmä ja laiska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmästä päästä kärsii lompakko, tässä tapauksessa. Miksi eivät ilmoittautuneet, se ei ole salaisuus että ilmoittautuminen pitää tehdä.
Kaikki ei ole niin köyhiä, että pitäisi parin satasen takia sietää mitä vain. Joillakin on muitakin vaihtoehtoja.
Meillä asuu minun ja vanhempien lisäksi myös minun mummo, eli isän äiti.
Hyi saatana! kuivu pimpero varmaa pysyvästi kun lukee noita sun juttuja.
Onko se jokin ongelma teille ettei nuo ole ilmoittautunut työttömäksi työnhakijaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän kenenkään ole pakko ilmoittautua työnhakijaksi. Mutta onhan sitten selvä ettei sitten saa korvauksiakaan
Asun kotona ja minulla on vanhemmat töissä, enkä saisi kuin sen 35 % yeistuesta, jonka saa vanhempien tuloista riippumatta. Se on bruttona 280 euroa. Siitä jäisi nettona noin 220 euroa/kk käteen, joka on liian vähän työkkärin pyöritykseen lähtemisestä. Elämän laatu on parempaa ilman sitä.
220e on ihan hyvä ruokaraha mielestäni ja viiden minuutin työ kerran kuussa on lähettää neljä työhakemusta ja täyttää rasti ruutuun kelan sivulla että työttömyys jatkuu. Toivottavasti teet sentään suuren osan kotitöistä.
Ei, se 220 € ei todellakaan korvaa sitä nöyryyttämistä, mitä työkkärissa joutuu sietämään. Ei kyse ole työhakemusten tekemisestä, koska haen kyllä töitä muutenkin. Käypä kokeilemassa niin tiedät, mitä se kyykytys on, ja tule sitten viisastelemaan.
Mitä siellä sanotaan?
Vierailija kirjoitti:
Onko se jokin ongelma teille ettei nuo ole ilmoittautunut työttömäksi työnhakijaksi?
Ei ! voit vammanen lopettaa jo jankutuksen.
Vierailija kirjoitti:
Se on yllättävää ja ongelmallista koska nämä henkilöt ei sitten ole mukana yhteiskunnan kontrollissa. Kasvava määrä ihmisiä jää ulkopuolelle.
nämä nuoret miehet,jotka ei ota vastaan työttömyystukea ,on usein hyvissä ammateissa olevien lapsia,isot asunnot tai vanhempien sijoitukämppä missä asua.
sitten on niitä ,joilla avopuoliso joka saa palkkaa, nämä 2 vaikuttaa niin ei ole pakko hakea kaikkia tukia. tälläisiä oon nähnyt. eivät ole mitään päihde tyyppejä vaan normaaleja.
on myös ihmisiä jotka on pettynyt työkkärin iljettävään kohteluun. voivat tehdä jotain kausitöitä, joissa on talvet työtä tai kesät,elävät säästöillä. siis saattavat hakea ja tehdä töitä,ilman työkkäriä. tunnen kausityössä olevia.
sitten on niitä tietokone tyyppi ,joilla pyörä ei autoa,ei omistuksia, eli ei tarvetta rahalle siinä määrin kuin niillä joilla asuntovelkaa. jonkinlaisia anti materiaali ja antikaupallisuus tyyppejä. keräävät pulloja, marjoja,elävät ekoelämää,eli eivät osta mitään muuta kun ruokaa. eivät tarvi sitä isoa rahamäärää. minimalisteja. näitä oon nähnyt maaseudulla.
kaupungeista ja helsingin oloista en tiedä ,mutta ehkä on myös maahanmuuttajia näissä luvuissa....
Vaihtoehdottomuus ja ruokaturvan poistaminen vankiloita huonommaksi todistaa työorjuudesta ja pakkotyöstä, niillä kenellä on töitä.
Vierailija kirjoitti:
En usko että olen ainoa näissä, nuoret miehet ei halua ylimielisten tätien holhoamista ja tiukkaa kontrollia,
Onneksi teillä on kiltit äidit, jotka ilomielin kustantavat koko elämänne eivätkä koskaan kuole pois.
Niin, mulla on kylläkin rahaa ihan itselläni, että sillain. Sitä paitsi, ei tässä ikuisuutta enää tarvita koska Herramme Jeesus Kristus on pian täällä, halleluja! Miten olette taannoin kohdelleet lähimmäistä ja köyhiä, Herran omia? Herra antaa jokaiselle juuri sen mitä tämä on kylvänyt ja kapea on se tie joka johtaa Ikuiseen Elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että olen ainoa näissä, nuoret miehet ei halua ylimielisten tätien holhoamista ja tiukkaa kontrollia,
Onneksi teillä on kiltit äidit, jotka ilomielin kustantavat koko elämänne eivätkä koskaan kuole pois.
Niin, mulla on kylläkin rahaa ihan itselläni, että sillain. Sitä paitsi, ei tässä ikuisuutta enää tarvita koska Herramme Jeesus Kristus on pian täällä, halleluja! Miten olette taannoin kohdelleet lähimmäistä ja köyhiä, Herran omia? Herra antaa jokaiselle juuri sen mitä tämä on kylvänyt ja kapea on se tie joka johtaa Ikuiseen Elämään.
IMEPERSETTÄHOMO!
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu olevan. Tai sitten täällä on vain joku sairas tyyppi, joka nauttii toisten mitätöimisestä.
Vierailija kirjoitti:
Suomeen tarvittaisiin sota. Nuoret syrjäytyneet miehet saisivat elämälleen tarkoituksen. Näinhän se on ennenkin historiassa toiminut.
Ei niistä vässyköistä sotimaan ole, armeijakuntaa jää väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu olevan. Tai sitten täällä on vain joku sairas tyyppi, joka nauttii toisten mitätöimisestä.
Mulla on dildo perseessä ja olen nuori poika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on yllättävää ja ongelmallista koska nämä henkilöt ei sitten ole mukana yhteiskunnan kontrollissa. Kasvava määrä ihmisiä jää ulkopuolelle.
Joo se teidän pakanoiden ns.yhteiskunnan kontrolli kyllä erittäin hyvin nähtiin ja tuli selväksi plandemiassa, eli todellakin, on ERITTÄIN hyväksi, ellei suorastaan suositeltavaa, olla ulkopuolella. Olen monet kerrat post 2020 sairastunut kummallisiin vaivoihin kun hilseilette Hävityksen Kauhistus MOTB injektioitanne meihin Herran omiin.
Rev 18:4 And I heard another voice from heaven, saying, Come out of her, my people, that ye be not partakers of her sins, and that ye receive not of her plagues.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen on jokaisella oikeus. Jos halutaan ihmiset mukaan kontrollin piiriin, niin pitää olla myös riittävän houkutteleva porkkana. Pelkkä keppi ei riitä houkuttimeksi, vaan ajaa osan pois. Nyt on mennyt taitamattomalta hallitukselta kepin ja porkkanan käyttö vähän pieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole. Olet eläkeikää lähestyvä pitkäaikatyötön. Et voi sietää, että kaikki eivät alistu rahan vuoksi kuten sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän kenenkään ole pakko ilmoittautua työnhakijaksi. Mutta onhan sitten selvä ettei sitten saa korvauksiakaan
Asun kotona ja minulla on vanhemmat töissä, enkä saisi kuin sen 35 % yeistuesta, jonka saa vanhempien tuloista riippumatta. Se on bruttona 280 euroa. Siitä jäisi nettona noin 220 euroa/kk käteen, joka on liian vähän työkkärin pyöritykseen lähtemisestä. Elämän laatu on parempaa ilman sitä.
220e on ihan hyvä ruokaraha mielestäni ja viiden minuutin työ kerran kuussa on lähettää neljä työhakemusta ja täyttää rasti ruutuun kelan sivulla että työttömyys jatkuu. Toivottavasti teet sentään suuren osan kotitöistä.
Ei, se 220 € ei todellakaan korvaa sitä nöyryyttämistä, mitä työkkärissa joutuu sietämään. Ei kyse ole työhakemusten tekemisestä, koska haen kyllä töitä muutenkin. Käypä kokeilemassa niin tiedät, mitä se kyykytys on, ja tule sitten viisastelemaan.
Mitä siellä sanotaan?
Miksi täällä kertoisin? Palkaksi tulee vain mitätöintiä. Käy itse kokeilemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole. Olet eläkeikää lähestyvä pitkäaikatyötön. Et voi sietää, että kaikki eivät alistu rahan vuoksi kuten sinä.
Onko sullakin dildo perseessä kun tollaista paskaa puhut?
Pierasin äsken vaimon naamalle lähti itkien ulos buaha haaa.
Kaikki ei ole niin köyhiä, että pitäisi parin satasen takia sietää mitä vain. Joillakin on muitakin vaihtoehtoja.
Meillä asuu minun ja vanhempien lisäksi myös minun mummo, eli isän äiti.