Kouluarvosanoja revitellään julkisuudessa (Tuusulan kiilarin)
Eikö yksityisyyden suojalla ole mitään väliä? Miten lehti on nämä tiedot saanut?
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Iltapulut lähinnä levittävät Venäjän propagandaa nykyisin, joten ei ihmetytä yhtään.
Sinäkö haluat natsivaltion, jossa poliisilla on oikeus tappaa?
Mua lähinnä kiinnostaa työmaaruokalan henkilöstön hygieeniapassien arvosanat. Mistä ne näkee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkista tietoa.
Mistä näkee muiden poliisien todistukset?
Pyydä poliisiammattikorkeakoulusta jäljennös tai käy katsomassa Kansallisarkistosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein. Arvosanat julkisiksi. Miettikää, jos teille tekee sydänleikkauksen lääkäri, joka on saanut sydänkirurgiasta 1/5.
Erikoistuminen kestää kuusi vuotta, joten ei sydänkirurgiksi pääse suorittamalla yhden kurssin. Voita tätä tyhmyyttä täällä....
Ehkä otat vitsin liian vakavasti. Et ollut jonossa, kun huumorintajua jaettiin. :)
Miten mopojonnen koulunkäynti sujuu?
Vierailija kirjoitti:
Mua lähinnä kiinnostaa työmaaruokalan henkilöstön hygieeniapassien arvosanat. Mistä ne näkee?
Ei niistä saa arvosanaa. Se on tyyliin hyväksytty/hylätty, ja jos on töihin päässyt, voidaan olettaa suoritetun hyväksytysti.
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä ole mitään arvosanaa tai arvosanoja. Se on korttikoulutus.
Vierailija kirjoitti:
Miten mopojonnen koulunkäynti sujuu?
Tällä hetkellä ei varmaan suju kun poliisitäti passitti mopojonnen pitkälle sairaslomalle.
Miksi media maalittaa naispoliisia näin rankasti? Monta päivää jo kestänyt tämä myllytys? Miettikää omalle kohdallenne jos töissä sattuu jotain ja lehdet kirjoittaa päiväkaupalla!
Oli miten oli, mutta poliisi menetti autonsa hallinnan tuossa tilanteessa. Olen kyllä ollut osaavan poliisin kyydissä jopa Saabissakin joka on tunnetusti kömpelö auto. Kätevästi teki U-käännöksen soratiellä vauhdissa.
Ihan kohdillaan näyttää olevan ainakin tuo ajotaidon arvosana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo opintorekisteritiedot ovat "näennäiskoulutuspuolella" julkisia. Poliisin koulutustasoahan heikennettiin (= substanssiosaamisen taso laskettiin tunnetusti heikohkolle amk-tasolle). Poliisikoulun puolella, joka oli opistotasoinen eli tasoltaan dekadia edistyneempi, substanssiosaamiseen keskittynyt oppilaitos ja enemmän organisaation sisäinen, opintorekisteritiedot eivät olleet julkisia.
Mitä höpötät? Puhu suomea!
Poliisiamk = näennäiskoilutuslaitos kuten muutkin amk:t
Poliisikoulu = koulutti poliiseja, mutta vihervasuriuden edetessä heikennettiin amk-tasoiseksi
Poliisikoulu vastasi jotain kansanopistoa. Poliisiamiskin olisi sille liian hieno termi.
Mites se mopoilija joka veti satasta rekisteröitymällä mopolla oliko hyvät arvosanat niin
Onko mopoilijan liikenneturvallisuuskurssi vallan käymättä
Vierailija kirjoitti:
Julkista tietoa, mitä tyhmä ap ei tietenkään ymmärrä.
Aha. Julkaistaampa sinun koulu/ opiskelu tiedot. Ei ole julkista tietoa.
JOPAS VAIVAUDUTAAN MENEMÄÄN PITKÄLLE!
Ei ole näköjään rajaa nyt kun lähdetään kaikki penkomaan.
TUO POLIISI on kuitenkin ollut ilmeisesti jo muutamankin vuoden käytännön töissä! On saanut kokemusta ja varmaankin harjaantunut siinä ajotaidossa.
Ja millä tavalla se ajotaito nyt liittyy tuohon kiilaamiseen! Kuitenkin hän nosti sen autonsa sieltä ojanpenkalta takasin tielle!
ALA-ARVOISTA HUOMION HAKUISUUTTA JA YLLYTTÄMISTÄ ILTAPÄIVÄLEHDELTÄ TÄSSÄKIN TAAS!
Jos tuo poliisi on laitettu jopa yksinään valvontatehtävään ja autonrattiin niin kaipa häneen on sitten siellä poliisitoimessa luotettu.
ja kokemuksen myötä se ajotaito varmaan karttuu. Eikö nuo poliisit työssä ollessaankin käy ajoharjoitteluita tai jotain sellaista! Eikö niiden ajotaitoa mitata ja testata työssä ollessakin!
ALA_ARVOISTA!
Muuten hei, mun vainoaja (en ole poliisi) varmaan lähtee nyt tuosta vinkin saatuaan selvittämään mun opintotodistukset, mistä vuodesta lähtien niitä arvosanoja on julkisina. No, ei se mitään, sen leuka tulee loksahtamaan polviin... Näytäpä jätkä omat todistukset, takuulla et yllä samaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo opintorekisteritiedot ovat "näennäiskoulutuspuolella" julkisia. Poliisin koulutustasoahan heikennettiin (= substanssiosaamisen taso laskettiin tunnetusti heikohkolle amk-tasolle). Poliisikoulun puolella, joka oli opistotasoinen eli tasoltaan dekadia edistyneempi, substanssiosaamiseen keskittynyt oppilaitos ja enemmän organisaation sisäinen, opintorekisteritiedot eivät olleet julkisia.
Mitä höpötät? Puhu suomea!
Poliisiamk = näennäiskoilutuslaitos kuten muutkin amk:t
Poliisikoulu = koulutti poliiseja, mutta vihervasuriuden edetessä heikennettiin amk-tasoiseksi
Ennen vuotta 2008 poliisien peruskoulutus oli toisen asteen perustutkinto eli amistasoinen.
Vierailija kirjoitti:
Oli miten oli, mutta poliisi menetti autonsa hallinnan tuossa tilanteessa. Olen kyllä ollut osaavan poliisin kyydissä jopa Saabissakin joka on tunnetusti kömpelö auto. Kätevästi teki U-käännöksen soratiellä vauhdissa.
Miten nin menetti. Sehän nosti sen auton takas tielle... Vai väitetäänkö nyt että poliisi menetti ajoneuvon hallinnan ja töykkäsi mopon ojaan siksi!
Johtuuks tää veivaaminen nyt siitä, että on naispoliisista kyse!
Kas, kun yksi hakukriteeri Poliisiammattikorkeakouluun on vähintää B-luokan ajokortti, mutta eihän tollot sitä täällä tiedä.