Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poliisi: mopo suistui tieltä. Mopoilijan kamera paljastaa: auto tuuppasi mopon tieltä ja lähes ajoi päälle.

Vierailija
10.08.2026 |

Mopoilijalla kävi sairaan hyvä tuuri kun jäi henkiin ja oli kamera. Aivan mielipuolista, että viranomainen valehtelee tilanteesta!!

https://www.iltalehti.fi/palat/7edfe7b3-245c-4e43-bcfa-ec0175c1c0ff

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pysähtyi äkkiä, kun pakotettiin pysähtymään. Mutta eipä isi ja äiti kuitenkaan oikeasti välittäneet lapsestaan, kun tuollaiseen miittiin kannustivat menemään ilman ajokorttia ja kunnossa olevaa mopoa. 

Kannustivat?
Kerromlisää, kun kerran tiedät.

Vierailija
22/30 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tainnut mopossa olla toimivia jarruja.

40 km/h:n nopeuteen suunnitellut jarrut harvoin on kovin tehokkaita 100 km/h:n nopeudessa.

Saattoi ajatella että houkuttaa auton ojaan ja itse jatkaa matkaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ping MTV3 

Valehtelevan poliisin kommentin julkaisivat toimittajat

leo.kirjonen@mtv.fi

ville.eklund@mtv.fi

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-mtv-lle-tuusulan-tapahtumis…

"poliisilta pakeneminen etenkin viritetyillä mopoilla on yleistynyt viime vuosien aikana."

"tapahtumia tallennetaan usein kypärään kiinnitetyillä kameroilla ja videot julkaistaan eri sosiaalisen median alustoille."

GTA-wannabe-jonnet asialla

Onneksi oli kypäräkameraa ja muiden nuorten kameraa. Muutenhan tämä olisi ollut sana sanaa vasten ja kaikki olisi uskonut poliisia kuinka poika itse ajoi aidan tolppaa vasten.

Niin, nuo typerykset kuvaavat itse todisteet itseään vastaan... tuostakin videosta ilmenee törkeä ylinopeus.

Vierailija
24/30 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei tuo teiniviiksimopoilija ollut tuon kaahaamisen sijasta vaikkapa vain himassa katsomassa jynkkyä ja vetämässä käteen? Olisi nimittäin tullut handuun luunmurtumien sijasta vain korkeintaan pari känsää.

Vierailija
25/30 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvittaisiin teloituslaki viranomaisen suorasta valehtelusta. Laki Juho Åkerman.

Vierailija
26/30 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ping MTV3 

leo.kirjonen@mtv.fi

ville.eklund@mtv.fi

"poliisilta pakeneminen etenkin viritetyillä mopoilla on yleistynyt viime vuosien aikana."

"tapahtumia tallennetaan usein kypärään kiinnitetyillä kameroilla ja videot julkaistaan eri sosiaalisen median alustoille."

Onneksi oli kypäräkameraa ja muiden nuorten kameraa. Muutenhan tämä olisi ollut sana sanaa vasten ja kaikki olisi uskonut poliisia kuinka poika itse ajoi aidan tolppaa vasten.

Niin, nuo typerykset kuvaavat itse todisteet itseään vastaan... tuostakin videosta ilmenee törkeä ylinopeus.

Se on kuitenkin pelkkä sakkoasia, poliisin ajolinja on sellainen, että siitä siviili saisi jopa 4 vuotta vankilaa.

Vierailija
27/30 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ping MTV3 

leo.kirjonen@mtv.fi

ville.eklund@mtv.fi

Se on kuitenkin pelkkä sakkoasia, poliisin ajolinja on sellainen, että siitä siviili saisi jopa 4 vuotta vankilaa.

Tiesitkö, että poliisi saa ampuakin, vaikki siviili joutuisi vastaavasta vuosiksi vankilaan?

Vierailija
28/30 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoa ajaneen kytän nimi julki...oliko naispoliisi?..

Vierailija
29/30 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelin nuorena paljon mopolla ja poliisi ei kertaakaan pysäyttänyt minua.. Minulla oli suzuki pv jonka ostin uutena. En minä laittomasti ajanut. Oli kilvet tietenkin.

Vierailija
30/30 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mopo jonnella oli aika hyvin mahdollisuuksia hiljentää ja pysäyttää kulkuneuvo. Hän päätti tehdä toisin, asioilla on yleensä seuraamukset ja toiset oppii vasta virheistään ja seuraamusten kautta, jos kerran kotona ei ole kasvatettu.

Ja tämän älykön isä vielä inisee että ei olisi uskonut että poliisia pitää varoa eniten kun oma poika ajaa poliisia karkuun viritetyllä ja rekisteröimättömällä mopolla.