Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mopomiitissä olleen pojan isä: "En olisi ikinä uskonut, että poliisia pitää varoa eniten"

Vierailija
10.08.2026 |

Tietenkin rikollisten täytyy varoa juuri poliisia eniten. Olisi voitu myös ampua renkaisiin.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mopomiitissa-olleen-pojan-isa-en-ol…

Kommentit (141)

Vierailija
85/145 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako poliisin ampua itsepuolustukseksi?

Vasemmistoliitto on laittanut tästä kansalaisaloitteen vireille.

Tottakai kuten huumeiden laillistamisesta sekä lapsiavioliittojen sallimisesta

Persuille riittää, että poliisissa toimii vornasia. Älä nyt kuitenkaan luule, että normaaleille ihmisille tuo olisi mitenkään ok.

Sinä ja pari happopääkaveriasi ette ole normaaleja ihmisiä nähneetkään.

Mene suihkuun ja siivoa se lääväsi. Haisee tänne asti.

Vierailija
86/145 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse satoja öitä mopojen ulinaa ja pärinää kuunnelleena olen kyllä monesti kehitellyt väkivaltaisia fantasioita siitä, mitä niille kakaroita saisi tehdä. Nyt luin hesarista että harrastavat tahallaan poliisin ärsyttämistä, ja joukolla heittelet poliisia tavaroilla. 

Mopot romuksi ja kakarat kotiin. Aikuisena voi sitten ajaa autolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87/145 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kyseessä olisi ollut minun poikani,etsisin tuon kytän vaikka "kiven silmästä"..sitten "keskusteltaisiin,minun tavallani..

Sitten sinut vietäisiin pahnoille ja hakattaisiin siniseksi.

...ja kävelisit kivuliaasti jokaiseen ovenkarmiin poliisiaseman tuulikaapin ja putkan välillä. Jopa useampaan kertaan!!

Ja se pelastaisi poliisin jälkikäteen miten? Eri

No ei tietty mitenkään, mutta se opettaa olemaan. 

Vierailija
88/145 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksipä poika perseili. Kymppikiilaus oli. 

Kymppikiilaus kun meinasi menettää oman auton hallinnan? Kertoo paljon omista ajotaidoistasi.

Ei tosiaankaan menettänyt. Hienosti pysyi käsissä, vaikka etupyörä kävi ojan luiskan kautta. Heikommalla suorituksella olis helposti päätynyt katolleen. Jonne säilyi ehjänä, mikä oli lahja sille. Mielellään olis suonut, että ainakin jalka olis päätynyt amputoitavaksi. Pikku muistutuksena siitä, mitä varten liikennesäännöt on tehty noudatettavaksi.

Vierailija
89/145 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolta isässä herättää myös yleisesti ottaen se, miten huonosti autoilijat ottavat mopoilijat huomioon. 

– Mutta en olisi ikinä uskonut, että poliisi olisi se, jota pitää varoa eniten. En ymmärrä, mistä tällainen lähes vihamielinen asenne mopopoikia kohtaan johtuu.

Siis mitä minä just luin... Autoilijana en voi muuta sanoa kuin että isukin kannattaa pikimmiten opettaa mopopojalleen vaikka liikennesäännöt. Toisekseen, vihamielinen asenne kyllä aika suurella todennäköisyydellä johtuu jatkuvasta liikennesääntöjen ja -lakien rikkomisesta.

Ei voi kuin käsi silmillä taas hävetä, että näin jotkut ihmiset kantaa kasvatusvastuunsa. Tai eivät kanna.

Vierailija
90/145 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isukki ei ole tainnut huomata, että maassa on uusi sheriffi.

Vierailija
91/145 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kyseessä olisi ollut minun poikani,etsisin tuon kytän vaikka "kiven silmästä"..sitten "keskusteltaisiin,minun tavallani..

...ja kävelisit kivuliaasti jokaiseen ovenkarmiin poliisiaseman tuulikaapin ja putkan välillä. Jopa useampaan kertaan!!

Ja se auttaisi jälkikäteen poliisia miten?

Vierailija
92/145 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miten yleinen toimintamalli, että poliisi on paikallaan kytiksellä, lähtee perään, kiihdyyttää vierelle ja kiilaa ulos tieltä. Eikö kuuluisi yrittää muita pysäytyskeinoja ensin?

Tuskin on. Suomessa poliisin toiminta on yleensä ottaen todella ammattitaitoista ja maltillista.

Joskus sieltä koulusta pääsee läpi näitä vornasia.

Ei niistä kukaan ammattiylpeydellä työtä tekevä poliisikaan tykkää.

Jossain vaiheessa ne kuitenkin mokaa ja lentää pihalle.

Vierailija
93/145 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suunnittelet siis valmiiksi väkivallantekoa viranomaista kohtaan.

Vierailija
94/145 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraava väkivallantekijä saattaa miettiä kahteen kertaan.

Vierailija
95/145 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuumakalle nainen, joka ei sovellu poliisiksi? Siinäpä vasta seriffii. :D

Vierailija
96/145 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksipä poika perseili. Kymppikiilaus oli. 

Kymppikiilaus kun meinasi menettää oman auton hallinnan? Kertoo paljon omista ajotaidoistasi.

Ei tosiaankaan menettänyt. Hienosti pysyi käsissä, vaikka etupyörä kävi ojan luiskan kautta. Heikommalla suorituksella olis helposti päätynyt katolleen. Jonne säilyi ehjänä, mikä oli lahja sille. Mielellään olis suonut, että ainakin jalka olis päätynyt amputoitavaksi. Pikku muistutuksena siitä, mitä varten liikennesäännöt on tehty noudatettavaksi.

Todellakin menetti. Ei pysynyt ollenkaan auto käsissä. Paremmalla suorituksella olisi pysynyt tiellä. Pojalta murtui luota monesta paikkaa eikä todellakaan säilynyt ehjänäm onko sinulla vaikeuksia puhua totta kun faktat eivät palvele omaa väkivalta-agendaa?

Vierailija
97/145 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

noita räkänokkia pitää varoa 

Vierailija
98/145 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraava väkivallantekijä saattaa miettiä kahteen kertaan.

Kyllä varmasti' miettisi seuraava poliisi' sen jälkeen kiilaako lapsia..

Vierailija
99/145 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

V:ttu mikä spede? Oma kakara on nuorisorikollinen, ja äijä teeskentelee, että pitää varoa poliisia? Eli koko perhe ammattirikollisia vai? 

Ei ole loukkaantuneen pojan isää haastateltu lukihärö.

Onkohan mopojonnen isä edes kenenkään tiedossa? Jonnesta kasvamassa hyvää vauhtia oman elämänsä mikamoring? 

Enemmän olisin huolissani siitä, että poliisina toimii mikamoring.

Vierailija
100/145 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mopoilijaa puolestaan epäillään törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta, kulkuneuvon kuljettamisesta oikeudetta sekä ajoneuvorikkomuksesta. Tämäkö on isukin mielestä sitä valvottua ja vastuullista toimintaa?

Vierailija
97/141 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jälkiviisautta ja uhriutumista isältä. Ja ennen kaikkea vastuun pakoilua. Olisi ollut yhtä huolissaan jälkikasvunsa mopon virittelystä ja ajelusta laittomalla mopolla ilman ajo-oikeutta. Jos poika olisi kuollut, niin olisi yhtä syyllinen tapaukseen. Alaikäisen huoltajana on saanut 100 % varmuudella tiedon poliisilta poikansa aikaisemmista töppäilyistä moponsa kanssa. Vanhemmat siis antoivat hänen ajaa.

jos poika olisi kaatunut yksikseen olisi isukki itkenyt miksei poliisi, koulu, yhteiskunta jne puutu lasten ajeluun, syy ei koskaan ole nuorissa tai heidän vanhemmissaan

Vierailija
98/141 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jälkiviisautta ja uhriutumista isältä. Ja ennen kaikkea vastuun pakoilua. Olisi ollut yhtä huolissaan jälkikasvunsa mopon virittelystä ja ajelusta laittomalla mopolla ilman ajo-oikeutta. Jos poika olisi kuollut, niin olisi yhtä syyllinen tapaukseen. Alaikäisen huoltajana on saanut 100 % varmuudella tiedon poliisilta poikansa aikaisemmista töppäilyistä moponsa kanssa. Vanhemmat siis antoivat hänen ajaa.

jos poika olisi kaatunut yksikseen olisi isukki itkenyt miksei poliisi, koulu, yhteiskunta jne puutu lasten ajeluun, syy ei koskaan ole nuorissa tai heidän vanhemmissaan

Kaikki videon nähneet näkivät että syy oli tällä kertaa poliisissa. Sitä ei mikään määrä ulinaa muuta.

Vierailija
99/141 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuumakalle nainen, joka ei sovellu poliisiksi? Siinäpä vasta seriffii. :D

Sisäministerinä on uusi sheriffi ja maa on tarkkailuluokalla.

Vierailija
100/141 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli se naispoliisi pyyhkisi sinulla lattiaa. 🤣