Kuka lahopää jatkaa ajamista vaikka auto kiilaa lepikon suuntaan ja edessä lähestyy metalliaita
Miksi ei voi jarruttaa? Onko poliisin vastustaminen ykkösasia loppuun asti vaikka hautaan?
Kommentit (31)
Itsensä tahallinen vahingoittaminen. Vakuutuspetos jos hakee jotain korvauksia.
Lahopää, jolla on viritetty mopo ja kilvetön ajoneuvo. Tyypillinen mopojonne.
MopoJonne luuli pääsevänsä karkuun, mutta ei päässyt. Kiitos mallisuorituksen tehneen poliisin.
Lehden mukaan hälyt oli päällä vain muutaman sekunnin ennen onnettomuutta. Ja vain siniset valot, ei punaista pysäytysvaloa. En tiedä, miten itse toimisin tuossa tilanteessa, kun kehä ykkösellä lähes joka päivä taakse ilmestyy hälytysajossa oleva poliisiauto. Ohje on, että jatka eteenpäin, älä hidastele, aja tien oikeaa reunaa.
Lapsosten aivot kehittyvät 25-vuotiaiksi.
m52
Mopojonne ajoi poliisiauton päälle. Autoon tuli tuhansien vahingot jotka Jonne joutuu korvaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Lahopää, jolla on viritetty mopo ja kilvetön ajoneuvo. Tyypillinen mopojonne.
Taitaa olla melkein joka mopoilijalla laiton mopo. Kunnon sakot ja mopo valtiolle jos ei ole lakien mukaisessa kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Tässä melkein toteutui Darwinismi.
Darwin Awards 😎
Vierailija kirjoitti:
Lehden mukaan hälyt oli päällä vain muutaman sekunnin ennen onnettomuutta. Ja vain siniset valot, ei punaista pysäytysvaloa. En tiedä, miten itse toimisin tuossa tilanteessa, kun kehä ykkösellä lähes joka päivä taakse ilmestyy hälytysajossa oleva poliisiauto. Ohje on, että jatka eteenpäin, älä hidastele, aja tien oikeaa reunaa.
Pysäytysvalo! No varmasti sitten olisi pysähtynyt.
15 vuotias jantteri. Ei niillä ole vielä kapasiteettia toimia järkevästi. Jos minulla olisi valta niin yksikään mies ei saisi operoida mitään moottoriajoneuvoja ennen 25. ikävuotta. Vaihteeton polkupyörä pojille ainoa sallittu menopeli!
En jumakauta jarruta. Lisään kaasua koska olen mulkvist