Kuka lahopää jatkaa ajamista vaikka auto kiilaa lepikon suuntaan ja edessä lähestyy metalliaita
Miksi ei voi jarruttaa? Onko poliisin vastustaminen ykkösasia loppuun asti vaikka hautaan?
Kommentit (89)
Lahopää, jolla on viritetty mopo ja kilvetön ajoneuvo. Tyypillinen mopojonne.
MopoJonne luuli pääsevänsä karkuun, mutta ei päässyt. Kiitos mallisuorituksen tehneen poliisin.
Lehden mukaan hälyt oli päällä vain muutaman sekunnin ennen onnettomuutta. Ja vain siniset valot, ei punaista pysäytysvaloa. En tiedä, miten itse toimisin tuossa tilanteessa, kun kehä ykkösellä lähes joka päivä taakse ilmestyy hälytysajossa oleva poliisiauto. Ohje on, että jatka eteenpäin, älä hidastele, aja tien oikeaa reunaa.
Lapsosten aivot kehittyvät 25-vuotiaiksi.
m52
Mopojonne ajoi poliisiauton päälle. Autoon tuli tuhansien vahingot jotka Jonne joutuu korvaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Lahopää, jolla on viritetty mopo ja kilvetön ajoneuvo. Tyypillinen mopojonne.
Taitaa olla melkein joka mopoilijalla laiton mopo. Kunnon sakot ja mopo valtiolle jos ei ole lakien mukaisessa kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Tässä melkein toteutui Darwinismi.
Darwin Awards 😎
Vierailija kirjoitti:
Lehden mukaan hälyt oli päällä vain muutaman sekunnin ennen onnettomuutta. Ja vain siniset valot, ei punaista pysäytysvaloa. En tiedä, miten itse toimisin tuossa tilanteessa, kun kehä ykkösellä lähes joka päivä taakse ilmestyy hälytysajossa oleva poliisiauto. Ohje on, että jatka eteenpäin, älä hidastele, aja tien oikeaa reunaa.
Pysäytysvalo! No varmasti sitten olisi pysähtynyt.
15 vuotias jantteri. Ei niillä ole vielä kapasiteettia toimia järkevästi. Jos minulla olisi valta niin yksikään mies ei saisi operoida mitään moottoriajoneuvoja ennen 25. ikävuotta. Vaihteeton polkupyörä pojille ainoa sallittu menopeli!
Mopopoika. Onkohan Penttilä jo kysellyt bangbussiinsa.
Saatan kuvitella, että kyseinen mopojonne on juuri sitä sakkia, joka spraymaalailee seiniin tageja, aiheuttaa häiriötä julkisilla paikoilla ja ja häiritsee muiden oppimismahdollisuuksia koulussa. Hänen ei tarvitse noudattaa sääntöjä, koska hänen ei tarvitse. Vanhempansa ovat puolestaan sitä porukkaa, joka uskoo aina mitä poika heille kertoo. Äiskä ja iskä haukkuu opettajan pystyyn kun tämä tekee turhia Wilmamerkintöjä. Kyllä meidän poika saa häiritä muita. Kyllä hän saa myös viritttää moponsa kulkemaan moottoripyörän nopeudella. Kyllä hän saa koska hän saa.
Näin kerran pahimmassa mahdollisessa liikenneruuhkassa aivan järkyttävän ohittelijapeipparin. Noin 5 minuutin päästä hän oli pysähtynyt toisen auton kanssa taukopaikalla ja tutkivat autojen etu- ja takakulmia. Myhäilin, että vahingonilo on aidointia iloa.
Vierailija kirjoitti:
15 vuotias jantteri. Ei niillä ole vielä kapasiteettia toimia järkevästi. Jos minulla olisi valta niin yksikään mies ei saisi operoida mitään moottoriajoneuvoja ennen 25. ikävuotta. Vaihteeton polkupyörä pojille ainoa sallittu menopeli!
Kyllä on. Järkevät pojat eivät vain päädy iltapäivälehtien otsikoihin. He ovat niitä, joita kukaan ei juurikaan huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otsikkoon: lapsi!
Näin juuri! Lapsi! Ja tuo aikuinen nainen töihin, jossa ei vaikuta muiden elämään
Tuolla "lapsella" on edessä ensi vuonna armeijan kutsunnat eli sellainen lapsi
Darwin -palkintoa oli tarjolla mutta eipä taaskaan kelvannut. No, ensi kerralla sitten.
Niimpä. Nykysin on ennakointivelvollisuus laissa. Siis ettö vaikka itse toimisi oikein ja liikennesääntöjen mukaan niin huomioitava että joku toinen ei niin toimi ja vältettävä itse tuon toise tekemisen seuraukset parhaansa mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, tuon huomasin itsekin, että ei Mopojannu yrittänytkään pysähtyä, vaikka auto kiilaa viereen.
Ei varmaan edes ehtinyt tajuta, että se oli poliisi?
Katsoin tuon videon ja luulen samoin. Ei tainnut edes tajuta sen olevan poliisit. Mutta ei poliisienkaan nyt tarttis kiilata joutavista. Olisihan tuon nyt kiinni saanut muutenkin. Jälkikäteen.
Emme tiedä, mitä on tapahtunut. Mutta en näe tämän liittyvän mihinkään muuhun kuin siihen, että mies - poika menetti toivonsa.
Tämä ei ollut kosto eikä terrorismia.
Rakasti.
Vierailija kirjoitti:
Ööööhhh. Jotakin vielä unohdit ohjeen luettelemisesta.
Itsensä tahallinen vahingoittaminen. Vakuutuspetos jos hakee jotain korvauksia.