Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tykkää yhtään että naiselliset muodot näkyy vaatteissa

Vierailija
10.08.2026 |

Onko tämä normaalia naisena? Tuntuu että monet naiset ehkä jopa haluaa, että muodot näkyy. ja sitä pitäisi korostaa. Itse olen päinvastoin. Ja minulla on hyväkroppa, treenaan jne. Mutta en juuri tykkää jos joku random katselisi minua "sillä silmällä" että onpas hyvä peppu jne.

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan terveenä heteromiehenä mukava katsella kuin isohinkkisellä naisella ei kesäisin ole tissiliivejä daisarien heilumista estämässä. Ja hyvinhän ne heiluu.

Kukaan, joka ei ole lauta, ei kulje ilman rintsikoita.

Tämä ei ole ihan totta. Jotkut vanhukset kulkevat, koska eivät enää saa liivejä puettua päällensä. Näitä tuo heteromies ilmeisesti kyylää kiihkoissaan sitten.

Ei nyt puhuta mummoista, vaan Keravan milf-vosuista. Ei kaikki halua hikoilla kesäkuumalla liivien kanssa. Mukava katsoa näitä vapautuneita milf-vosuja.

Niinhän mä sanoin, sun Mummoista.  M niin kuin mummo.

Vierailija
42/78 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tykkää kun on isot rknnat. Tuijottajia aina riittää. Jotkut miehet jopa koskettelevat. 🤮

Lisää väljyyttä päällimmäiseen vaatekertaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään että vaatteet ovat istuvat. Useimmiten istuvat vaatteet mun päällä enemmän tai vähemmän korostaa naisellisia muotoja, koska satun oleman naisellisen muotoinen, pieni tiimalasi. Töissä joudun käyttämään miesten mallin vaatteita ja nehän eivät sitten istu ollenkaan. Kamalaa ulkonäköä pahempaa on kuitenkin epämukavuus, reidet ja perse on litussa, mutta vyötäröllä hervoton raskausvara ja sen kun kuroo vyöllä sopivaksi, näyttää kiinno rutistetulta paperipussilta. Paidatkin omituisenmallisia laatikoita.

Vierailija
44/78 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan terveenä heteromiehenä mukava katsella kuin isohinkkisellä naisella ei kesäisin ole tissiliivejä daisarien heilumista estämässä. Ja hyvinhän ne heiluu.

Eikö ne 60-luvlla polttaneet rinsikat ja kaikki kulkivat ilman?

Siitä on 60 vuotta. Eiköhän niitä uusia liivejä ole tehty jo lisää ja tarpeeksi.

Vierailija
45/78 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tykkää kun on isot rknnat. Tuijottajia aina riittää. Jotkut miehet jopa koskettelevat. 🤮

Jos miehet koskettelevat, niin siltä varalta voisi kanniskella mukana vaikka kaulinta.

Vierailija
46/78 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole mikään harvinaisuus vaikka haluat kuvitella olevasi "not one of the girls".

En kai mutta enempi mietin onko mulla joku kehonkuvahäiriö?

Muodon puute kertoo häpeästä. Musliminaisen asu, säkki, laatikkomallit jne. 

Muoto kun on kaunista.  

Vierailija
47/78 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole ihan totta. Jotkut vanhukset kulkevat, koska eivät enää saa liivejä puettua päällensä. Näitä tuo heteromies ilmeisesti kyylää kiihkoissaan sitten.

Ei nyt puhuta mummoista, vaan Keravan milf-vosuista. Ei kaikki halua hikoilla kesäkuumalla liivien kanssa. Mukava katsoa näitä vapautuneita milf-vosuja.

Niinhän mä sanoin, sun Mummoista.  M niin kuin mummo.

Ei kaikki vosut täällä Keravalla ole jotain muslimeja. Täällä on seksuaalisesti vapautuneitakin vosuja. Ja hyvä niin.

Vierailija
48/78 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä jätän puristavat liivit ja topit pois, koska oma mukavuus on numero yksi pukeutumisessani. En kumminkaan halua herättää huomiota pystynänneilläni, joten katson, että niiden päällä on tarpeeksi paksulti materiaalia.

-ikänainen, evvk paikkaa

free the nipples.

Vierailija
49/78 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tykkää. Käytän yleensä löysiä vaatteita.

Vierailija
50/78 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Kyllästynyt miesten tuijotteluun. Pukeudun nykyään tyylillä Adam Sandler.

Vierailija
51/78 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli säkki päälle? Mene Marja-Riitta muualle noloine neuvoinesi. 

Vierailija
52/78 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vartalonmyötäisiä vaatteita. On normaalit peittävät vaatteet. En rupee telttaa laittamaan.

Vierailija
53/78 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän sun tarvitse edes miettiä, sen kun pukeudut muodin mukaisesti. Laatikkopaitoihin ja löysiin housuihin. Mikä tahansa persevakoon kiskottu on vain mautonta.

Vierailija
54/78 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit vaan päälle ihan miltä tahansa suomalaiselta vaatemerkiltä A-mallinen kaapumekko. Isolla printillä. Ei varmasti näy naiselliset muodot.

Vierailija
55/78 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään tykkää. Käytän yleensä löysiä vaatteita.

Nii läskien on käytettävä teltamaisia vaatteita.

Vierailija
56/78 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa lyhyenä ja rintavana näyttää muultakin kuin yhtä leveältä kuin on pitkä, on melkein pakollista käyttää vähintään yläosasta tyköistyviä vaatteita. Korkea kaulus ei myöskään ole hyvä juttu. 

Vähemmän keskittyneillä rasvavarannoilla ja eritoten pituudella varustetuilla asia on tietenkin täysin eri.

Vierailija
57/78 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet muhkurainen vanha kalkkuna.

En ole vaan pitkä ja hoikka. 

Hyväkroppainen, treenaava, pitkä ja hoikka nainen ei voi pukeutua mihinkään niin että sinua ei katsottaisi ilolla. Tuommoinen hottis erottuu aina edukseen massan seasta.

Vierailija
58/78 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nainen haluaa piilottaa herkut? 

Vierailija
59/78 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole mikään harvinaisuus vaikka haluat kuvitella olevasi "not one of the girls".

En kai mutta enempi mietin onko mulla joku kehonkuvahäiriö?

Muodon puute kertoo häpeästä. Musliminaisen asu, säkki, laatikkomallit jne. 

Muoto kun on kaunista.  

No ei kerro häpeästä. Ja laatikkomallinenkin on muoto.

Vierailija
60/78 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen pitkä ja hoikka ja tykkään pitää istuvia, vartalon muotoja korostavia, naisellisia vaatteita.  Marimekon kaavut ovat minulle kauhistus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi