Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tykkää yhtään että naiselliset muodot näkyy vaatteissa

Vierailija
10.08.2026 |

Onko tämä normaalia naisena? Tuntuu että monet naiset ehkä jopa haluaa, että muodot näkyy. ja sitä pitäisi korostaa. Itse olen päinvastoin. Ja minulla on hyväkroppa, treenaan jne. Mutta en juuri tykkää jos joku random katselisi minua "sillä silmällä" että onpas hyvä peppu jne.

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan terveenä heteromiehenä mukava katsella kuin isohinkkisellä naisella ei kesäisin ole tissiliivejä daisarien heilumista estämässä. Ja hyvinhän ne heiluu.

Kukaan, joka ei ole lauta, ei kulje ilman rintsikoita.

Nuoret misukat kulkee! Jopa nännit nöpöttää 👍

Vierailija
62/80 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nainen haluaa piilottaa herkut? 

no justhan se sano

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet muhkurainen vanha kalkkuna.

En ole vaan pitkä ja hoikka. 

Hyi. Ei tarvi pelätä, että joku katselisi.

Vierailija
64/80 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on sen naisen ja hän saa tehdä niillä mitä haluaa.

Yleensä nainen haluaa peittää sun kaltaisten kyylien takia.

Vierailija
65/80 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tykkää kun on isot rknnat. Tuijottajia aina riittää. Jotkut miehet jopa koskettelevat. 🤮

Lisää väljyyttä päällimmäiseen vaatekertaan.

Eli säkki päälle? Mene Marja-Riitta muualle noloine neuvoinesi. 

Äitis on nolo!

Vierailija
66/80 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai siinä, burka päälle sitten vaan. 

Islam on ratkaisu. Kunnon ihmiset peittävät kehonsa ja paljastavat sen ainoastaan aviopuolisolleen.

Nämähän ne vasta itsenäisiä ovat.

Vierailija
67/80 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tykkää kun on isot rknnat. Tuijottajia aina riittää. Jotkut miehet jopa koskettelevat. 🤮

Lisää väljyyttä päällimmäiseen vaatekertaan.

Jos miehet koskettelevat, niin siltä varalta voisi kanniskella mukana vaikka kaulinta.

Näin tosi tyylikkään naisen Triplassa, lyhyt hame, korot, nätti naama, pitkä vaaleatukka ja kädessä pesäpallomaila.

Vierailija
68/80 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housut ja pitkä t paita, liivit alle tietysti.

Vierailija
69/80 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no justhan se sano

En ymmärrä miksi? Erika Vikman lauloi "jos sulla on valuuttaa paidanalla..."

Vierailija
70/80 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut. Et ole aivopesty kuten monet nykyajan naiset. On täysin normaalia haluta ettei koko maailma näe muotojasi. Olen itsekin samanlainen.

Vierailija
71/80 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin. Tykkään peittävästä. Pitkä takkikin hyvä.

Vierailija
72/80 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän nämä trikoot tms. ovat ikään kuin tyttö/nainen olisi laittanut pikkareiden päälle sukkahousut ja sitten unohtanut päällyshousut tai hameen ennen kotoa lähtemistään.

Vierailija
73/80 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai siinä, burka päälle sitten vaan. 

Burkan ja kaiken paljastavien pikkutoppien ja minihameiden välillähän ei missään nimessä ole mitään muita vaatteita.

Vierailija
74/80 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsori ku oon niin bläski että välillä vaatteet kiristää. Enkä tosiaan viitsi mihinkään kaapuun pukeutua.

Vierailija
75/80 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ihmettelen niitä ohjeita, että "jos on rintoja paljastava mekko/asu niin ei lyhyttä helmaa, ja jos on lyhyt helma niin peittävä yläosa". Itse siis laitan kaikki piiloon. Ei lyhyttä vesirajamekkoa, vaikka tissit olisi piilossa eikä tissejä esille, vaikka olisi pidempi helma.

Vierailija
76/80 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina ihmettelen niitä ohjeita, että "jos on rintoja paljastava mekko/asu niin ei lyhyttä helmaa, ja jos on lyhyt helma niin peittävä yläosa". Itse siis laitan kaikki piiloon. Ei lyhyttä vesirajamekkoa, vaikka tissit olisi piilossa eikä tissejä esille, vaikka olisi pidempi helma.

Tuo on fiksua. En ymmärrä rintojen näyttelemistä ja superlyhyitä mekkoja. Vaimoni onneksi pukeutuu aikuismaisesti.

Vierailija
77/80 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin? Olet varmasti kuitenkin käynyt joskus ihmisten ilmoilla ja nähnyt, että toisilla on lyhyt hame ja toisilla avoin kaula-aukko ja toisilla molemmat. Eivät kaikki asiat koske aina sua.

Vierailija
78/80 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Olet varmasti kuitenkin käynyt joskus ihmisten ilmoilla ja nähnyt, että toisilla on lyhyt hame ja toisilla avoin kaula-aukko ja toisilla molemmat. Eivät kaikki asiat koske aina sua.

Tuo ohje on varmaan niitä varten jotka haluavat näyttää paljasta pintaa, kuitenkin näyttämältä ihan h*oralta.

Eri

Vierailija
79/80 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muotojen esittely normalisoitiin vasta Kardashianien myötä 2000-luvulla. Jos on kasvanut 80-90-luvuilla, on tottunut paljon löysempiin vaatteisiin.

Vierailija
80/80 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on kiva, kun miehelliset muodot näkyvät housuissa.

Miesten housumuoti suosii muotoja peittävää mallia. Kireitä housuja ei uskalleta käyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme