Mitä teidän huusholliin ei tulla ikipäivinä hankkimaan?
Meille ei tule trampoliinia eikä pikkutelkkaria vessaan vaikka mies on siitä haaveillut viimeiset 10 vuotta.
Kommentit (69)
eikä jättitrampoliinia vaikka mahtuisikin. En jaksaisi hätyytellä naapurin kakaroita siitä pois. Eikä kakkosautoakaan tule. Mitä tuhlausta ylläpitää kahta autoa. Mieluummin yksi hyvä auto.
Hmm, meille ei tule tuhkakuppia sisälle(en polta itse)...ja luulenpa että baarikaappiakaan ei tule meille(olisin joka ilta humalassa).
Enkä olisi mariskoolejakaan hankkinut mutta häälahjaksi saatiin yksi. Trampoliinia ei tule (lapsentappovehje) eikä tule kyllä rottinkikalusteitakaan.
mitään marimekolta
yhtään muumimukia
mitään henkkamaukalta tms. halpisketjuista
noin alkuun.
pahkasta tehtyjä ' koriste' -esineitä (tai mitään muutakaan rihkamajuttuja), muovikukkia, puhviverhoja... nämä nyt aluksi tuli mieleen.
" seinäviuhkoja" , koriste-esineitä kirjahyllyssä, sellaisia sohvahuppuja (niitä rypytettyjä hökötyksiä, yöööks).
pihalle kukkapenkkejä
pirttikalustoa
susikoiraa
lisää lapsia
tuhkakuppia sisälle
vessaan sellasta kamalaa kolmeosaista mattosarjaa(niin että pytyn eteen ja päälle tulee matot/päällinen kans, yäk)
Eikä lemmikkejä allergian takia.
Muuten olen avoin kaikelle :)
mutta nyt tuntuu, että puhviverhoja ei tule milloinkaan roikkumaan minun ikkunoissani.
Meille ei myöskään tule mitään jyrsijöitä lemmikiksi niin kauan kuin minä olen talossa (toivottavasti olen vielä pitkään).
muuten voi olla paras, kun ei vanno mitään..
Tuntuu hullulta, että joku vannoo, että meille ei ikinä tule Arabiaa, koska se on niin keskiluokkaista. Eli jos näet kaupan hyllyssä kivan näköisen astiaston, mutta persiissä on Arabian leima, niin ostamatta jää.
Jonkun mielestä on järjetöntä tuhlausta ylläpitää kahta autoa. Mutta esim. me emme yksinkertaisesti tulisi toimeen yhdellä.
Marimekko on luku sinänsä. Tällä palstalla on " must" vihata Marimekkoa, muuten olet juntti, tyylitön, ylipainoinen amis-kotiäiti. Mun mielestä Marimekolla on ihan kivojakin juttuja, joskaan ei kaikki.
Unikkoa kuuluu vihata yli kaiken, kuuluuhan? Tai ainakin pitää väittää vihaavansa, vaikka itse asiassa siitä tykkääkin...
Jne jne.
Sanomattakin siis selvää, että mulle kelpaa kaikki, mut oon kyllä muutenkin tavallista suvaitsevaisempi ihminen =) ja että meillä on kotoisaa....
Muuten olen aika avoin kaikille asioille. Kyl mun mies sais laittaa telkan vessaan jos haluais, tai ostaa borat videoita, lapsetkin sais tramapan jos ois iso piha, unikkokin vois mennä jos huonekalut vaihtuis, marskooli täytettäis karkeilla, mönkijäkin otettais jos siinä ois kaukosäädin. Et tämmöstä.
Eikö Mariskooli ole koriste-esine?
arki että juhla. Ostimme ulkomailta juuri siksi, että se ei ole sama kuin joka pentelee suomalaisessa kodissa. Käsi ylös kellä on Teemaa!
Mökillä on pari kokon kahvimukia, kun joku toi tuliaisena.
Unikkoa
Lisää lapsia