Mitä teidän huusholliin ei tulla ikipäivinä hankkimaan?
Meille ei tule trampoliinia eikä pikkutelkkaria vessaan vaikka mies on siitä haaveillut viimeiset 10 vuotta.
Kommentit (69)
-taidan olla ainoo joka sanoo ettei meille tuu yhtään autoa, mulla ei oo ees ajokorttia
-krääsää
-poppanoita ja muuta mautonta
- pyökkihuonekaluja
- pirttikalustoa
- samettisohvaa, vakosamettisohvaa
- valkoista muovikalustoa ulos
- arkkupakastinta muualle kuin autotalliin/varastoon jos sinnekään
- mintun väristä sisustusta
trampoliinia, telkkaria lastenhuoneeseen, munankeitintä, nahkaista tv-tuoli + rahi-systeemiä, helmalakanoita, aseita, karvattomia eläimiä, mönkijää (ellen muuta lampaankasvattajaksi Iso-Britanniaan), palapeilejä, muovituoleja, tuhkakuppia, juorulehtiä, vahakangaspöytäliinaa eikä mun takia ainakaan tavallista kahvinkeitintä. Espressokeitin olisi kyllä ihan kiva :)
Vannomatta paras, mutta ainakaan minun toimestani luultavasti mitään sinistä, ainakaan mikä on esillä esim. verhot, matot, kalusteet, astiat, pyyhkeet, taulut jne. Inhoan sinistä väriä aika tavalla;)
Myös ketjussa jo mainitut nahkasohvat, seinäviuhkat ja puhviverhot ovat mun yök listalla, kuten " sotka vitriinikin" .
sellaisia elintarvikkeita mitä saa suomalaisenakin niin niitä en osta ulkomaisina. t. 93
nenäkarvan poistolaitetta
hirvenpäätä
upposukellusvarusteita
munankeitintä
hiihtosuksia
retiisejä
roskalavaa
ongenkoukkuja
perhoskokoelmaa
tamppooneja
mattojen tamppaus telinettä
mattoja
verhoja
kissanhiekkalaattikkoo
pöytää
tuoleja
ulkovessaa
sisävessaa
vessanraikastinta
Mä en nyt kovin ehdoton osaa olla, mutta toivottavasti meille ei hankita mitään kovin kertakäyttöistä. Tyyppiä esimerkiksi jouluverhot. Koriste-esineitä en myöskään osaa hirveästi arvostaa (pl. taide).
Toi city-maasturi kuulostaa myös ikävältä. Toivottavasti ei tulla sellaisiksi ihmisiksi, että alkaisi tuntua järkevältä hankkia bensasyöppö peniksenjatke :-)
Tässä iässä on jo sen oppinut, että muoti tulee ja menee, joten voivat ne puhviverhot olla suosittuja taas joskus. Noita nahkasohvia mä hiukan ihmettelin. Jos nahkasohvalla tarkoitetaan sellaisia perusrumia, niin en mäkään sellaista haluaisi. Toisaalta maailmalla näkee todella tyylikkäitä nahkasohvia, joten en pitäisi mahdottomana jos olisi sellainen asunto ja paljon rahaa.
No, hiiristä, rotista, linnuista, hyönteisistä ja matelijoista lemmikkeinä en innostuisi ainakaan aluksi.
meillä on viuhka seinällä, mariskooli kaapissa, marimekkoa ei onneksi missään, trampan lapsi haluais ja minä talon ja pihan mutta en sinne tonttuja. poreamme ois kiva ja maasturi kans...