Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jännä juttu, pitkät hiukset saavat kyllä katseita miehiltä....(ov)

Vierailija
24.05.2007 |

Mulla on pitkät vaaleat paksut hiukset joita mukavuussyistä pidän lähes aina kiinni. Ja joka kerta hieman yllätyn kun föönään ne kauniisti auki kuinka en ole näkymätön ninni vaan katseiden kohde.

Olen ihan tavallisen näköinen hoikka nainen jonka perään ei nyt niin usein vihellellä. Mutta ans olla tosiaan kun hiukset ovat auki niinkuin tänäänkin niin ero on kyllä huomattava. Ja nimenomaan miehet katsovat hyväksyvästi pitkään. Kai se vaan niin on että pitkät hiukset vieläkin miehiä miellyttävät.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en todellakaan sano, että välttämättä kauniimmalta.

t. hiirenharmaa liiskaletti

Vierailija
2/6 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joskus leikkaan omiani vähän enemmän niin tulee kommenttia että kyllä pidempi parempi....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman efektin olen huomannut :)

Sekin huvittaa, että aika moni kolmikyppinen nainen on nyt alkanut kasvattaa pitkiä hiuksiaan takaisin leikattuaan ne ensin " aikuisuuden merkiksi" parikymppisenä. Ja siis ne samat aikanaan ihmettelivät, enkö mä koskaan kaipaa " vaihtelua" vaan meinaanko aina pitää hiukseni pitkinä... Koskaanhan hiukset ei enää kasva samalla tavalla aikuisena, sikäli peli on menetetty kampaamossa, jos nyrhimislinjalle lähtee. Onneksi en lähtenyt (kiitos miehelle).

Vierailija
4/6 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen homssuinen äitimammanen, jolla on huonokuntoiset, liian kauan sitten lyhennetyt, värjäämättömät pitkät hiukset. Yhdellä kaverilla on lyhyet hiukset, jotka on mielestäni tosi kivat ja erittäin trendikkään näköiset, punaiset. Kaverin mies oli sanonut sille, että olis kiva jos kaverikin kasvattais pitkät hiukset niin kuin mulla. VÄHÄNKÖ OLIN REVETÄ! Oikeasti!!! Miehet...

Vierailija
5/6 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs mies jutteli mulle, että naisella pitää olla pitkät hiukset ja harmitteli, kun vaimo pitää lyhyitä, vaikka pitkät sopisi paremmin.

Kysyin, miksi tämä ei ole maininnut asiasta vaimolle, mies sanoi, ettei kehtaa huomauttaa.

Vierailija
6/6 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kai se vaan niin on että pitkät hiukset vieläkin miehiä miellyttävät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi