Melko varmana se akka saa potkut poliisista
Kommentit (82)
Uskoisin, että tuo konstaapeli on jo sairaslomalla uupumuksen vuoksi. Kun maalitetaan ikävästi
Vierailija kirjoitti:
Koko tapausta ei olisi tapahtunut, jos pönttö ei olisi lähtenyt mopolla liikenteeseen. Nyt sitten ristiinnaulitaan poliisi, joka teki asialle jotakin. Okei, jatkossa Suomessa saa kai itsekukin tehdä mitä huvittaa, miksi poliisi enää puuttuisi mihinkään.
Kyllä, nyt saa mopoilijan päristellä lähiöissä. Muijat kiljuu ukoilleen kun eivät saa vauvaa nukkumaan, kun mopojannut vinguttavat mopojaan pitkin yötä, ukot kirjoittelevat facebookkiin kuinka tekis mieli pätkiä jannuja halolla. Nyt ei tarvitse enää kirjoitella, Suomen lehdistö ja somettajat ovat päättäneet yhteistuumin, että mopoilla saa vingutella ja niillä saa ajella miten sattuu ja kiihdyttää poliisia pakoon. Poliisien olisi syytä päättää, että vanhempien vastuulla ovat penskat myös liikenteessä. Ei muuta kuin sinne vaan isit ja äipät valvomaan, niin eivät pahat poliisit tee ylilyöntejä kun alkaa hermo mennä.
Ei saa, asia vaiennetaan. Mutta se mopopoika saakoot syytteet poliisille niskoittelusta, rikospaikalta pakenemisyrityksestä, vaaran aiheuttamisesta, lukuisista liikennerikkomuksesta, aidan särkemisestä sekä hälytstehtävässä olevan poliisiajoneuvon vahingoittamisesta. Se ruoja !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko tapausta ei olisi tapahtunut, jos pönttö ei olisi lähtenyt mopolla liikenteeseen. Nyt sitten ristiinnaulitaan poliisi, joka teki asialle jotakin. Okei, jatkossa Suomessa saa kai itsekukin tehdä mitä huvittaa, miksi poliisi enää puuttuisi mihinkään.
Kyllä, nyt saa mopoilijan päristellä lähiöissä. Muijat kiljuu ukoilleen kun eivät saa vauvaa nukkumaan, kun mopojannut vinguttavat mopojaan pitkin yötä, ukot kirjoittelevat facebookkiin kuinka tekis mieli pätkiä jannuja halolla. Nyt ei tarvitse enää kirjoitella, Suomen lehdistö ja somettajat ovat päättäneet yhteistuumin, että mopoilla saa vingutella ja niillä saa ajella miten sattuu ja kiihdyttää poliisia pakoon. Poliisien olisi syytä päättää, että vanhempien vastuulla ovat penskat myös liikenteessä. Ei muuta kuin sinne vaan isit ja äipät valvomaan, niin eivät pahat poliisit tee ylilyöntejä kun alkaa hermo mennä.
hyvä kommentti. jostain syystä jengi haluaa ilmeisesti asian olevan just näin. Poliisin dissauksella annetaan epäsuoraan, tai suoraan ymmärtää, että Suomessa ei ole mitään auktoriteettiä missään (ja kasvattaa ei tarvi), eikä saakaan olla. Todella omituinen kansa.
Vierailija kirjoitti:
Paljonhan tulee poliisille ajokieltoa kuten tavallisille kuskeiillekin pienemmästäkin liikennerikoksesta ?
Ei tuo poliisi tuolla huviajelulla ollut, vaan teki työtään, valvoi liikennettä ja noita mopokersoja. Ei ole verrattavissa johonkin normi hölmöilyihin maantiellä.
Ei voi tulla potkuja kun mopolla ei olisi saanut ajaa edes. Poliisille kiitos ja kakaralle linnaa.
Täällä yhdellä kakaralla on suzuki pv joka kulkee kuuttakymppiä. Ajoin itse sen perässä ja katsoin mittarista kuinka itse ajoin 60km/h. Siitä olen vihjannut poliisille.
Vierailija kirjoitti:
Oliko kiilaaja nainen? Jos oli, niin naisia tarvitaan alalle enemmän. Nähtävästi heiltä löytyy ballseja enemmän kuin miehiltä.
ballseja ballseja mitä hiton ballseja!
Suomen kielessä EI OLE mokomaa sanaa, anglismit suohon!
Onhan mahdollista, että poliisi menetti ajoneuvonsa hallinnan. Pientareella kaahaus saattoi olla tahatonta, ei päässyt sieltä heti pois. Panikoi.
Vierailija kirjoitti:
Lähde sille, että se oli naispoliisi?
No senkun etsit. ei tämä mikään tietotoimisto ole!
Kysy hevosmiesten tietotoimistosta!
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti se pieni rikollisenalku joutuu vankilaan.
Niin, se autolla kiilaaja kuuluu vankilaan todellakin.
Vierailija kirjoitti:
Meinasi poliisi ajaa ojaan ja jonnen päälle, hädin tuskin kiemurteli ojasta pois. Selvää naisen ajoa.
Sen verrsn otti osumaa aitaan, että auton oikea kylki on varmaan naarmuilla ja lommoilla. Toivottavasti saa siksi syytteen myös valtion omaisuuden turmelemisesta ja korvausvaatimukset kiinteistön omistajalta aidan tärvelemisestä.
Kyllä sen poliisin olisi pitänyt jopa koulutuksensakin puolesta osata ennakoida tilanne mitä tulee tapahtumaan. Tässä oli vaan itseensä täynnä oleva mul*kku poliisina, joka kuvitteli olevansa "kova äijä" vst. Mopopoika. Hei haloo, kyllähän ne vituttaa, mutta vituttaa aikuisten känni ääliömäisyys myös ja yleinen kusipäisyys aikuisten keskuudessa, mutta eipä niitä poliisit niitä sairaaloihin.
Vierailija kirjoitti:
Poliisi, joka provosoituu lapsesta noin sekopäiseksi ei kuulu poliisilaitokseen vaan ihan johonkin muuhun suljettuun laitokseen suoraan alkometrin ja verikokeiden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Täällä yhdellä kakaralla on suzuki pv joka kulkee kuuttakymppiä. Ajoin itse sen perässä ja katsoin mittarista kuinka itse ajoin 60km/h. Siitä olen vihjannut poliisille.
Minun pv kulki yli 100km/h ysärillä, kukaan ei ilmotellut kenellekään.
Jos se mopojonne olisi saanut jatkaa matkaansa, montako onnettomuutta hän olisi saattanut tuottaa matkansa aikana? Miettikää sitä. Nyt tilanne katkesi muutamaan naarmuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tapaus?
Vaikea tapaus.
Teini Jonne ajoi poliisiauton eteen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hyvä kommentti. jostain syystä jengi haluaa ilmeisesti asian olevan just näin. Poliisin dissauksella annetaan epäsuoraan, tai suoraan ymmärtää, että Suomessa ei ole mitään auktoriteettiä missään (ja kasvattaa ei tarvi), eikä saakaan olla. Todella omituinen kansa.
Poliisin auktoriteetti kärsii eniten siitä, että se itse rikkoo lakia niin viranhoidossa kuin siviilissäkin (,eduskuntaa myöten). Kun poliisi malttaa itse olla perceilemättä, niin palataan sitten siihen auktoriteettiin ja luottamukseen. Sanotaanko vaikka 15 vuoden kuluttua, jos hyvin käy.
Lähde sille, että se oli naispoliisi?