Kenen puolueenjohtajan kanssa lähtisit esim. terassille HS jutun pohjalta kyselen
Mietin asiaa omalta kantilta ja Sofia Virta olisi valoisana persoonana ehkä mukavin, mutta naisena en sitten tiedä kannattaisiko lähteä niin kauniin naisen kanssa teranssille. Toisena tuli mieleen Antti Kaikkonen, ulkoisesti sellainen presidentin näköinen henkilö, Mutta Maria Veitolan ohjelmassa hänen vastauksensa Marian kysymykseen oli, että ei kuulu sulle. En haluaisi tulla nolatuksi, joten jään vielä miettimään asiaa. Kertokaa te muut, kelpaisiko kukaan seuraksenne.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vornasen kanssa lähtisin ravintolakierrokselle.
voisi olla aika extreme kokemus, ensin ryypätään, sitten painitaan ja lopuksi ammuskellaan
Haluaisin istua terassilla yhden entisen puoluesihteerin kanssa.
Seppo Kääriäinen on aivan mahtava jutustelija ja leppoisa huumorimies.
Ei olisi tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riikka Purran.
Mä en viittis istua samaan pöytään henkilön kanssa jonka suupielet on jatkuvasti alaspäin
Muut vielä luulisivat olevani itse niin ikävää seuraa joka aiheuttaa tuollaista.
Minä taas luulen, että hän on siviilissä tosi mukava.
Katsoin Veitolan Virta-jakson puolivahingossa. Politiikasta voi olla montaa mieltä, mutta muuten muutti käsitystäni hänestä täysin. Hyvin mukavan oloinen ja älykäs, rentokin, nainen. Puhuu joo todella paljon ja kaikesta, mutta takana loistaa fiksuus, eli ei huttua lämpimikseen. Samoin jaksossa esitetyt työkaverit hyvin laidasta laitaan taviksia, myös ulkonäöllisesti.
Vornasen kanssa lähtisin ravintolakierrokselle.