Kenen puolueenjohtajan kanssa lähtisit esim. terassille HS jutun pohjalta kyselen
Mietin asiaa omalta kantilta ja Sofia Virta olisi valoisana persoonana ehkä mukavin, mutta naisena en sitten tiedä kannattaisiko lähteä niin kauniin naisen kanssa teranssille. Toisena tuli mieleen Antti Kaikkonen, ulkoisesti sellainen presidentin näköinen henkilö, Mutta Maria Veitolan ohjelmassa hänen vastauksensa Marian kysymykseen oli, että ei kuulu sulle. En haluaisi tulla nolatuksi, joten jään vielä miettimään asiaa. Kertokaa te muut, kelpaisiko kukaan seuraksenne.
Kommentit (45)
Sofian kanssa lähtisin kunhan ei jutella politiikasta.
Adlercreutzin kanssa rapujuhlille. Terassillekin voisin mennä jos saa snapsia ja laulaa Helan går!
Vierailija kirjoitti:
Kuka heistä olisi mielestäsi sen verran mielenkiintoinen henkilö, että voisit (kehtaisit) näyttäytyä / keskustella julkisella paikalla istumassa kaljalla samassa pöydässä. Jollet muista nimiä, niin kirjoitan nimet tarvittaessa. ap
Minja Koskelan kanssa lähtisin mielelläni juomaan yhden tai pari!
Orpon kanssa. Oon ihan eri mieltä politiikassa kanssaan, mutta kuuntelin podcastjakson, missä oli vieraana, ja kun ei puhunut politiikkaa, puhui ihan järkeviä
Vierailija kirjoitti:
Varmaan Antin. Mukava ja leppoisa.
Molempien Anttien kanssa vielä parempi.
Vierailija kirjoitti:
Omalta kohdaltani jatkan pohdiskelua. Minja Koskela on melko tuntematon, kun tiedot kuitenkin tulee lähinnä seuratessa mediaa. Ehkä hän olisi mulle terassiseuraksi liian älykäs. En tiedä mistä osaisin hänen kanssaan jutustella. Vaikea veikata, voisi ehkä yllättääkin. Kertokaa muutkin mielipiteenne, perustelutkin mahdottoman tervetulleita mulle/muillekin aihetta seuraaville. ap
Niikö että sinä pääset haukkumaan.
En kenenkään kanssa ja mistään hinnasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omalta kohdaltani jatkan pohdiskelua. Minja Koskela on melko tuntematon, kun tiedot kuitenkin tulee lähinnä seuratessa mediaa. Ehkä hän olisi mulle terassiseuraksi liian älykäs. En tiedä mistä osaisin hänen kanssaan jutustella. Vaikea veikata, voisi ehkä yllättääkin. Kertokaa muutkin mielipiteenne, perustelutkin mahdottoman tervetulleita mulle/muillekin aihetta seuraaville. ap
Niikö että sinä pääset haukkumaan.
Hau, hau 🐕 😉 ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paavo Väyrysellä olisi varmaan ainoat jutut, joita huvittaisi kuunnella edes kännissä ja läpällä.
Ymmärrän, mutta harmi ettei Väyrynen ole puolueen puheenjohtaja kun juuri heitä HS:n jutussa arvioitiin. Uskoisin, että väykkä on todennäköisesti ilahtunut häneen kohdistuneesta myönteisestä kannanotosta. Toisaalta, eihän ole mitenkään poissuljettu imaista omaa mielipidettä puheenjohtajien ulkopuolelta, antaa palaa. ap 🤭
Paavo on siis jälleen joutunut mediapelin uhriksi. Tästähän sitä juttua riittäisikin, ja sitä paitsi Paavohan perustaa puolueen nopsemmin kuin baarimikko täyttää tuopin.
Keminmaassa puolueen perustaminen voi olla nopeampaa kuin baarin löytäminen.
Vierailija kirjoitti:
Riikka Purran.
Mä en viittis istua samaan pöytään henkilön kanssa jonka suupielet on jatkuvasti alaspäin
Muut vielä luulisivat olevani itse niin ikävää seuraa joka aiheuttaa tuollaista.
On tosi outoa yrittää miettiä mielikuvitus tapahtumaa/kohtaamista, täysin tuntemattomien ihmisten kanssa. Joten olen käyttänyt sitä tietoa mitä olen kuullut henkilön sanoneen kantaaottavista kysymyksistä, tai nähnyt mm. uutisten tai muun tv ohjelman puitteissa. Olen myös tarkkana, miten puheenjohtaja on kohdellut ja kohtelee oman puolueensa väkeä. Ohittaako itsekeskeisesti heidät kokonaan ja sanelee omat valmiit valinnat muista piittaamatta. Puolueessa pitää mielestäni näkyä yhteinen ns. tiimityömeininki erimielisyyksistä huolimatta pitää löytyä neuvottelutaitoa. Suosikkikuppikuntia pitävät, hallita hajottamalla on ikävä piirre ja ominaisuus. Olen tässä leikissä kuitenkin antanut jokaisen valita oman mielensä mukaan ja olen yläpeukun antanut jo siitä rohkeudesta heittäytyä tällaiseenkin ketjuun mukaan. En ole yhtään alapeukkua jakanut oli, -ei ketään- tai sitten joku puheenjohtajista, vaikka oma valinta olisi ollut joku muu niin muut eivät silti ole väärässä. Meillä on oikeus olla erimieltä tuomitsematta. Hauskaa keskiviikkoa kaikille. ap 🤗
Sakari Puiston kanssa lähtisin mielelläni sillä viihdyn älykkäässä seurassa,tiedän,ei ole PJ.
Moi taas. Olen mielestäni onnellisessa avioliitossa, missä en joudu kokemaan miehen sairaaloista mustasukkaisuutta tai muunlaistakaan määräämiseen (naisen paikka) ongelmaista luonnetta. Joten jatkan aloittamallani tiellä. Voisin sanoa, että voimistuneen fiiliksen mukaan vahvoilla olisi Minja Koskela sekä Antti Kaikkonen. Mielenkiintoinen kippis`kaveri voisi edelleen olla myös positiivista energiaa voimavaraanaan ehkä tietämättään omaava Sofia Virta. Olen koko kesänä käynyt terassilla vain yhden kerran kauppareissulla, Helsingissä pikku-huopalahdessa. Nilkkani olin niksauttanut joka oli vähän kipeä/turvoksissa. Poikkesin ihanan tuuliselle terassille aurinkovarjon alle. Sen jälkeen kun tiskiltä hakemaani olutta nauttiessani vain muita asiakkaita palveltiin ja tarjoilu toimi. Minut jätettiin huomiotta, vaikka olisin tilannut vielä yhden. Vähän tuli paha mieli, ehkä oletettiin mun olevan jo mennessäni pohjia omaava josta pitää päästä eroon. En usko, että nainen yksin terassilla olisi anneskeluravintolaa pitävälle (vaikka ei olisi kantasuomalainen) suomessa joku nou, nou. Onko muilla huonosta palvelusta kokemuksia, antakaa vertaistukea meille jotka ovat sitä kokeneet. No mennään huumorilla eteenpäin, yhdenkään puolueenjohtajan seurassa ei taitaisi samanlaista kohtelua joutuisi kokemaan, vaikka tietenkin maksan omat juomani. 🙈
Vierailija kirjoitti:
Moi taas. Olen mielestäni onnellisessa avioliitossa, missä en joudu kokemaan miehen sairaaloista mustasukkaisuutta tai muunlaistakaan määräämiseen (naisen paikka) ongelmaista luonnetta. Joten jatkan aloittamallani tiellä. Voisin sanoa, että voimistuneen fiiliksen mukaan vahvoilla olisi Minja Koskela sekä Antti Kaikkonen. Mielenkiintoinen kippis`kaveri voisi edelleen olla myös positiivista energiaa voimavaraanaan ehkä tietämättään omaava Sofia Virta. Olen koko kesänä käynyt terassilla vain yhden kerran kauppareissulla, Helsingissä pikku-huopalahdessa. Nilkkani olin niksauttanut joka oli vähän kipeä/turvoksissa. Poikkesin ihanan tuuliselle terassille aurinkovarjon alle. Sen jälkeen kun tiskiltä hakemaani olutta nauttiessani vain muita asiakkaita palveltiin ja tarjoilu toimi. Minut jätettiin huomiotta, vaikka olisin tilannut vielä yhden. Vähän tuli paha mieli, ehkä oletettiin mun olevan jo mennessäni pohjia omaava josta pitää päästä eroon. En usko, että nainen yksin terassilla olisi anneskeluravintolaa pitävälle (vaikka ei olisi kantasuomalainen) suomessa joku nou, nou. Onko muilla huonosta palvelusta kokemuksia, antakaa vertaistukea meille jotka ovat sitä kokeneet. No mennään huumorilla eteenpäin, yhdenkään puolueenjohtajan seurassa ei taitaisi samanlaista kohtelua joutuisi kokemaan, vaikka tietenkin maksan omat juomani. 🙈
Sorry unohtui kuittaus, ap
Minja Koskela, eittämättä eduskunnan älykkäin poliitikko
Minäkin.
Purralla on niin paljon valtaa, että kiinnostaisi keskustella.
Orpon kanssa ei kiitos.
Y. Nainen