Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joilla rytmihäiriö tuntemuksia??

Vierailija
24.05.2007 |

Mulla on nyt parina iltana tullut rytmihäiriöitä, jää niinku yksi lyönti väliin ja seuraava lyönti tuntuu lujempana, ikävänä muljahduksen tunteena... Mistähän on kyse? Onko vaarallisia? Ohimeneviä? Olisko ketään tietävää paikalla. Jos vielä jatkuu tarttee tilata lääkäri.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se auttaa kyllä heti. Minulla saattaa tulla (yleensä stressin yhteydessä) viikkoja joka päivä paljon ja sitten saattaa kadota kuukausiksi. Lääkettä syön vain tarvittaessa. Vaarattomia ovat kuulemma, mutta esim. kilpirauhasen liikatoiminta saattaa aiheuttaa niitä ja minulta ainakin otettiin kaikki kilpirauhaskokeet ja eeg kun ne reilu vuosi sitten tulivat ensimmäisen kerran.

Vierailija
2/5 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan samoja oireita, jatkuneet jo vuosia. Samoin mun äidillä. Eivät kuulemma vaarallisia, äiti joskus lääkäriltä kysynyt. Mut jos itestä tuntuu tosi pahalta mee ihmeessä lääkäriin, niin saat ainakin varmistuksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siis mitenkään niinku satu, on vaan inhoittavan tuntuista. Onko tälläsiin olemassa jotakin lääkäitystä? Tai kotikonstia?

Vierailija
4/5 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin magnessium kuurin (luontaistuote) ja päivittäiset muljahdukset on vähentyneet, enää noin kerran viikossa. Totta vai sattumaa?

Vierailija
5/5 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kaipaan lisää tietoa jos jollakin on kertoa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi