Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi vessaohjeistus kuohuttaa Britanniassa: transyhteisössä herännyt huoli

Kommentit (4471)

Vierailija
4241/4471 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitään vaaraa ei ole .

ihihihihihihihihihihihiiiiiiiiiiii

On, suurikin. Se vaara ei vaan tule sieltä mistä luulet vaan sieltä missä on asennevammaisia vihapuhetta lietsovia ihmisiä. Heidät tulee voida poistaa yhtälöstä, ei muita. 

Tämä! Ihanko tosissaan joku, joka hihittelee, linkkaa videoita ja haukkuu, kuvittelee, että heidän kohteensa olisivat turvassa heidän kanssaan samoissa tiloissa? 

Sehän se näiden tausta-ajatus on, että he saavat vihaamansa ryhmän edustajat kanssaan pukkariin voidakseen toteuttaa väkivaltafantasiaansa. Ei nämä ole naisten oikeuksista kiinnostuneita. 

Muutenkin tämä harha siitä, että biologinen mies pukeutuu naiseksi osana pervoiluaan ja haluaa nimenomaan naisia ahdistella, on jo lähtökohtaisesti outo. Jos mies pukeutuu naiseksi, hän haluaa ilmentää omaa naisellista puoltaan tai saa kiksejä siitä omasta kokemuksestaan, ei hän tee sitä naisten vuoksi. Että joo, enemmän kyse on näiden miesten vihanhallintaongelmista ja fantasioista kuin tyttöilijöistä. 

Et ole ikinä kuullut autogynefiliasta ja transvestiittisesta fetisismistä?

https://fi.wikipedia.org/wiki/Transvestiittinen_fetisismi

Olen, mutta enpä pidä minkäänlaisena uhkana pukkareissa. Sulle tietenkin he ovat suuri ja päivittäinen riesa. 

Kyllä se tiedetään, ettei sun kaltainen hc-hovineito yllätyskullista hätkähdä!

Hienot maalitolpan siirrot, kaasuvalotukset ja olkiukkoilut sulla taas. Etkö osaa rakentaa argumenttia ilman niitä?

Vierailija
4242/4471 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman sukupuolen oikeudet ensin -ajattelu on haitallista! t. Hovineito

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4243/4471 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ihan tavallinen keski-ikäinen nainen eikä ole mitään transnaisia vastaan. Naisten pukutiloista saavat kyllä pysytellä poissa. Omia oikeuksia ei voi edistää toisten oikeuksien kustannuksella, ja naisten pukuhuoneisiin ei miesvartalot kuulu.

Miesvartalot eivät kuulukaan, mutta osalla transnaisista onkin naisvartalo. Minä en ole naisten pukuhuoneeseen menossa ennen, kuin sukuelimetkin on korjattu. Sitä ennen vältän pukuhuoneita tai käytän yksityisiä sukupuolineutraaleja tiloja. Koska olen myös intersukupuolinen eikä minulla ollut normaalia pojan murrosikää, minua ei pysty tulevaisuudessa edes erottamaan cisnaisista esim. pukuhuoneessa.

Entä ne ei niin läpimenevät transleidit, kuuluvatko he eristyskopperoon vai miesten puolelle?

Sinulla selvästi on ollut enemmän miestyyppinen puberteetti, ajattelumallit ja mieheksi sosiaalistaminen, joten et kuulu naisten tiloihin.

Ei ole oikein syöttää vegaanillekaan lihaperäisiä ainesosia, vaikka hän ei niitä ruoasta erottaisikaan.

Mutta sekasyöjän saa pakotta vegepäiviin koulussa tietenkin, koska se nyt vaan on oikein? Entäs, jos ihan mentäisiin sillä, että jokainen saisi elää oman näköistään elämää? 

Paitsi ne tympeät keski-ikäiset naiset. Ne ei saa elää oman näköistään elämää ja käydä uimahallissa pukkarissa ilman pelkoa miehistä samoissa tiloissa, eihän? Mutta muut saa. 

Ihan se on oma valinta, oman näköistä elämää. Eikö? 

Oma valinta toki, mutta pikkaisen yhteiskunnallinen päätöksenteko vaikutti siihen valintaan, eikö? Ilmoitettiin vaan, että miehet voivat jatkossa omalla päätöksellään tulla sinne naisten tiloihin, jotka alun perin on perustettu sen vuoksi, että jopa ne ikävät ja tylsät keski-ikäiset naiset voi ilman kiusaantumista (tai ahdistelun uhkaa) vaihtaa vaatteensa oman sukupuolen edustajien kanssa. Ja vi ttu, pakko kai vielä laittaa loppukaneetiksi, että MIES EI OLE NAINEN, ettei jää epäselväksi, kun täällä tuntuu olevan aikuisia ihmisiä, jotka oikeasti kuvittelevat, että mies voi muuttua naiseksi, huoh. 

Tottakai valinnalle on syyt. Jos se on yhteiskunta tai pukukoppisäännöt, sitten on. Silloin valitsee että mä en tästä tykkää, huonot säännöt. Onko se jonkun muun vika? Joko elät yhteiskunnassa tai sitten et. Aika simppeliä. 

Kiva kun on simppeliä. Mutta kansalaiset voivat oikeutetusti ilmaista kantansa tyhmiin päätöksiin ja sääntöihin, esimerkiksi keskustelupalstoilla. Se on sitä "yhteiskunnassa elämistä". Sulla on elämä helppoa, enkä oikein käsitä, että minkä takia ylipäätään täällä keskustelet, kun on niin helppoa. Vai onko tarkoitus vaan alentuvasti kertoa, että ne joilla ei ole yhtä helppoa on hieman tyhmempiä?

Olen nyt eri, mutta on ihan eri asia keskustella jostakin kuin mylviä, vaatia muutosta, jakaa disinformaatiota, teilata tehtyjen ratkaisujen taustalla olevia tutkimuksia tai aikeita ja halveerata. Saat olla mitä mieltä haluat, mutta et sä voi väittää että määritelmät on vääriä, lait perseestä ja transsukupuoliset pervoja ja penikset sitä ja testikkelitelineet tätä. Tai että pitää ahdistua ja kaikki panikoi. Huomannet eron? 

Ihan voit sanoa, että sua ärsyttää ja ahdistaa kun Suomessa ei jaotella tiloja biologisen sukupuolen mukaan ja siksi jäät kotiin. 

Ensinnäkin, täällä on useampi kirjoittaja. Toiseksi, mitä se disinformaatio on? Sitäkö, että mies ei ole nainen? Sitäkö, että naisella on vakiintunut määritelmä, ihmislajin aikuinen naaras? Mitkä tutkimukset? Nekö, joissa sanotaan, että joillakin ihmisillä on vahva tunne kuulumisesta vastakkaiseen sukupuoleen ja että nykyiset transhoidot ei tilannetta paranna? Miksi sellaisen seikan pitäisi viedä naisilta naiserityiset tilat? Monilla ihmisillä on erittäin vahva tunne siitä, että he ovat jumalia ja että jääkaappi voi lukea heidän ajatuksensa. Miksi sen pitäisi vaikuttaa mihinkään muuhun kuin hoitojen kehittämiseen ja saatavuuteen? Tietenkin voin sanoa, että joku laki on perseestä ja olen sen monta kertaa sanonutkin. Suurimmalla osalla miespuolisista ja osalla naispuolisista transeista on parafilia, ei ole uutinen. En ole kehottanut ketään ahdistumaan tai panikoimaan. Sinulle ei kuulu minun kirjoitustyyli, joten lakkaa mylvimästä siitä. Ja sinua selvästi ahdistaa ja ärsyttää, että queer-unelma on tulossa tiensä päähän. Ethän ole julkisesti sanonut mitään typeryyksiä, joita joudut katumaan, kuten että mies voi olla nainen?

Juuri tuosta tossa puhuttiin. Kun ihan googlamalla sä näet että tuuttaat vain yhden osan kokonaisuudesta asenteesi vuoksi, sen biologisen sukupuolen osan. Kun puhut miten lakimuutos sen ja sen kautta nyt johti siihen ja siihen tai liität asioita randomisti toisiinsa, jaat disinformaatiota. Siksi kommenteissasi ei ole, anteeksi vain mitään järkeä. 

Sukupuoli on BIOLOGINEN. Mitään muuta "osaa" ei ole. Se, että joku tuntee tosi vahvasti jotain, ei pitäisi kuulua meille. Mutta nyt se kuuluu. Se tunne vietiin lakiin. Ja se laki vei naisilta naisten tilat. Mitä mä liitän "randomisti" ja mihin? Kuka tässä nyt on sekava?! Ja se olet siinä joka jakaa disinformaatiota pahimmillaan. Mies ei ole nainen. Kuka olisi voinut kuvitella, että vuonna 2026 se pitää aikuiselle (?) sanoa?! Ja sitten se sama aikuinen vaan jankuttaa, että mutta kun siinä on eri osia ja miksi sä ajattelet vaan biologiaa ja seksiä ja onko sussa jotain vikaa ja unisex tiloja tarjotaan ja mua ei ainakaan yhtään haittaa ja naisen määritelmä on sellainen jännä, jota ei saa sanoa ääneen jostain syystä ja mitä se sua haittaa jos siellä pukkarissa on miehiä ja sä voit jäädä kotiin ja tää on normi, vaikka en ymmärräkään, mitä normi tarkoittaa ja näin se nyt vaan on ja sun pitää olla hiljaa kun sä oot ärsyttävä ja sussa on jotain vikaa kun et ole samaa mieltä. 

Tuossapa se sun ongelman ydin on. Kiistät kaiken muun kuin biologisen sukupuolen olemassaolon. Ja kun siihen ei perustu yksikään yhteiskunnallinen asia tai ilmiö tai mikään, sun perustelut ja argumentit tyssää siihen. Tai pitäisi tyssätä, mutta jatkat vaan. 

Kaikki perustuu siihen. Miten nuori ja/tai tyhmä pitää olla, että sitä ei ymmärrä? Se yhteiskunta on ihmisten muodostama, naisten ja miesten, joten ne "yhteiskunnalliset asiat tai ilmiöt" todellakin perustuvat suurelta osin biologiseen sukupuoleen ja siitä johtuviin asioihin. Ja esim. naisia ei pahoinpidellä ja r aiskata minkään "naistunteen" takia, ihan biologian takia sitä tehdään. Luuletko, että ne naiserityiset tilat on jotenkin vahingossa vaan putkahtaneet jostain, ilman mitään todellista tarvetta? 

Vierailija
4244/4471 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ihan tavallinen keski-ikäinen nainen eikä ole mitään transnaisia vastaan. Naisten pukutiloista saavat kyllä pysytellä poissa. Omia oikeuksia ei voi edistää toisten oikeuksien kustannuksella, ja naisten pukuhuoneisiin ei miesvartalot kuulu.

Miesvartalot eivät kuulukaan, mutta osalla transnaisista onkin naisvartalo. Minä en ole naisten pukuhuoneeseen menossa ennen, kuin sukuelimetkin on korjattu. Sitä ennen vältän pukuhuoneita tai käytän yksityisiä sukupuolineutraaleja tiloja. Koska olen myös intersukupuolinen eikä minulla ollut normaalia pojan murrosikää, minua ei pysty tulevaisuudessa edes erottamaan cisnaisista esim. pukuhuoneessa.

Entä ne ei niin läpimenevät transleidit, kuuluvatko he eristyskopperoon vai miesten puolelle?

Sinulla selvästi on ollut enemmän miestyyppinen puberteetti, ajattelumallit ja mieheksi sosiaalistaminen, joten et kuulu naisten tiloihin.

Ei ole oikein syöttää vegaanillekaan lihaperäisiä ainesosia, vaikka hän ei niitä ruoasta erottaisikaan.

Mutta sekasyöjän saa pakotta vegepäiviin koulussa tietenkin, koska se nyt vaan on oikein? Entäs, jos ihan mentäisiin sillä, että jokainen saisi elää oman näköistään elämää? 

Paitsi ne tympeät keski-ikäiset naiset. Ne ei saa elää oman näköistään elämää ja käydä uimahallissa pukkarissa ilman pelkoa miehistä samoissa tiloissa, eihän? Mutta muut saa. 

Ihan se on oma valinta, oman näköistä elämää. Eikö? 

Oma valinta toki, mutta pikkaisen yhteiskunnallinen päätöksenteko vaikutti siihen valintaan, eikö? Ilmoitettiin vaan, että miehet voivat jatkossa omalla päätöksellään tulla sinne naisten tiloihin, jotka alun perin on perustettu sen vuoksi, että jopa ne ikävät ja tylsät keski-ikäiset naiset voi ilman kiusaantumista (tai ahdistelun uhkaa) vaihtaa vaatteensa oman sukupuolen edustajien kanssa. Ja vi ttu, pakko kai vielä laittaa loppukaneetiksi, että MIES EI OLE NAINEN, ettei jää epäselväksi, kun täällä tuntuu olevan aikuisia ihmisiä, jotka oikeasti kuvittelevat, että mies voi muuttua naiseksi, huoh. 

Tottakai valinnalle on syyt. Jos se on yhteiskunta tai pukukoppisäännöt, sitten on. Silloin valitsee että mä en tästä tykkää, huonot säännöt. Onko se jonkun muun vika? Joko elät yhteiskunnassa tai sitten et. Aika simppeliä. 

Kiva kun on simppeliä. Mutta kansalaiset voivat oikeutetusti ilmaista kantansa tyhmiin päätöksiin ja sääntöihin, esimerkiksi keskustelupalstoilla. Se on sitä "yhteiskunnassa elämistä". Sulla on elämä helppoa, enkä oikein käsitä, että minkä takia ylipäätään täällä keskustelet, kun on niin helppoa. Vai onko tarkoitus vaan alentuvasti kertoa, että ne joilla ei ole yhtä helppoa on hieman tyhmempiä?

Olen nyt eri, mutta on ihan eri asia keskustella jostakin kuin mylviä, vaatia muutosta, jakaa disinformaatiota, teilata tehtyjen ratkaisujen taustalla olevia tutkimuksia tai aikeita ja halveerata. Saat olla mitä mieltä haluat, mutta et sä voi väittää että määritelmät on vääriä, lait perseestä ja transsukupuoliset pervoja ja penikset sitä ja testikkelitelineet tätä. Tai että pitää ahdistua ja kaikki panikoi. Huomannet eron? 

Ihan voit sanoa, että sua ärsyttää ja ahdistaa kun Suomessa ei jaotella tiloja biologisen sukupuolen mukaan ja siksi jäät kotiin. 

Ensinnäkin, täällä on useampi kirjoittaja. Toiseksi, mitä se disinformaatio on? Sitäkö, että mies ei ole nainen? Sitäkö, että naisella on vakiintunut määritelmä, ihmislajin aikuinen naaras? Mitkä tutkimukset? Nekö, joissa sanotaan, että joillakin ihmisillä on vahva tunne kuulumisesta vastakkaiseen sukupuoleen ja että nykyiset transhoidot ei tilannetta paranna? Miksi sellaisen seikan pitäisi viedä naisilta naiserityiset tilat? Monilla ihmisillä on erittäin vahva tunne siitä, että he ovat jumalia ja että jääkaappi voi lukea heidän ajatuksensa. Miksi sen pitäisi vaikuttaa mihinkään muuhun kuin hoitojen kehittämiseen ja saatavuuteen? Tietenkin voin sanoa, että joku laki on perseestä ja olen sen monta kertaa sanonutkin. Suurimmalla osalla miespuolisista ja osalla naispuolisista transeista on parafilia, ei ole uutinen. En ole kehottanut ketään ahdistumaan tai panikoimaan. Sinulle ei kuulu minun kirjoitustyyli, joten lakkaa mylvimästä siitä. Ja sinua selvästi ahdistaa ja ärsyttää, että queer-unelma on tulossa tiensä päähän. Ethän ole julkisesti sanonut mitään typeryyksiä, joita joudut katumaan, kuten että mies voi olla nainen?

Juuri tuosta tossa puhuttiin. Kun ihan googlamalla sä näet että tuuttaat vain yhden osan kokonaisuudesta asenteesi vuoksi, sen biologisen sukupuolen osan. Kun puhut miten lakimuutos sen ja sen kautta nyt johti siihen ja siihen tai liität asioita randomisti toisiinsa, jaat disinformaatiota. Siksi kommenteissasi ei ole, anteeksi vain mitään järkeä. 

Sukupuoli on BIOLOGINEN. Mitään muuta "osaa" ei ole. Se, että joku tuntee tosi vahvasti jotain, ei pitäisi kuulua meille. Mutta nyt se kuuluu. Se tunne vietiin lakiin. Ja se laki vei naisilta naisten tilat. Mitä mä liitän "randomisti" ja mihin? Kuka tässä nyt on sekava?! Ja se olet siinä joka jakaa disinformaatiota pahimmillaan. Mies ei ole nainen. Kuka olisi voinut kuvitella, että vuonna 2026 se pitää aikuiselle (?) sanoa?! Ja sitten se sama aikuinen vaan jankuttaa, että mutta kun siinä on eri osia ja miksi sä ajattelet vaan biologiaa ja seksiä ja onko sussa jotain vikaa ja unisex tiloja tarjotaan ja mua ei ainakaan yhtään haittaa ja naisen määritelmä on sellainen jännä, jota ei saa sanoa ääneen jostain syystä ja mitä se sua haittaa jos siellä pukkarissa on miehiä ja sä voit jäädä kotiin ja tää on normi, vaikka en ymmärräkään, mitä normi tarkoittaa ja näin se nyt vaan on ja sun pitää olla hiljaa kun sä oot ärsyttävä ja sussa on jotain vikaa kun et ole samaa mieltä. 

Tuossapa se sun ongelman ydin on. Kiistät kaiken muun kuin biologisen sukupuolen olemassaolon. Ja kun siihen ei perustu yksikään yhteiskunnallinen asia tai ilmiö tai mikään, sun perustelut ja argumentit tyssää siihen. Tai pitäisi tyssätä, mutta jatkat vaan. 

Kaikki perustuu siihen. Miten nuori ja/tai tyhmä pitää olla, että sitä ei ymmärrä? Se yhteiskunta on ihmisten muodostama, naisten ja miesten, joten ne "yhteiskunnalliset asiat tai ilmiöt" todellakin perustuvat suurelta osin biologiseen sukupuoleen ja siitä johtuviin asioihin. Ja esim. naisia ei pahoinpidellä ja r aiskata minkään "naistunteen" takia, ihan biologian takia sitä tehdään. Luuletko, että ne naiserityiset tilat on jotenkin vahingossa vaan putkahtaneet jostain, ilman mitään todellista tarvetta? 

On kovin erikoista, että kun patriarkaatti haluaa alistaa, pahoinpidellä ja r a i s k a t a naisen tai saada jälkeläisen, niin silloin kyllä tiedetään tasantarkkaan, mikä nainen on. Kummasti Kiinassa ja Intiassa osataan abortoida juuri tyttösikiöt. Sitten meillä on nämä naiivit nuorisoälyköt ja vassunaiset, jotka uskovat sukupuolen asuvan sielussa, naisaivoissa tai jossain syvällä sydämessä. Voi että.

Vierailija
4245/4471 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieskin voi synnyttää ja imettää karvaisilla rinnoillaan:

https://time.com/4475634/trans-man-pregnancy-evan/

Vierailija
4246/4471 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitään vaaraa ei ole .

On, suurikin. Se vaara ei vaan tule sieltä mistä luulet vaan sieltä missä on asennevammaisia vihapuhetta lietsovia ihmisiä. Heidät tulee voida poistaa yhtälöstä, ei muita. 

Tämä! Ihanko tosissaan joku, joka hihittelee, linkkaa videoita ja haukkuu, kuvittelee, että heidän kohteensa olisivat turvassa heidän kanssaan samoissa tiloissa? 

Sehän se näiden tausta-ajatus on, että he saavat vihaamansa ryhmän edustajat kanssaan pukkariin voidakseen toteuttaa väkivaltafantasiaansa. Ei nämä ole naisten oikeuksista kiinnostuneita. 

Muutenkin tämä harha siitä, että biologinen mies pukeutuu naiseksi osana pervoiluaan ja haluaa nimenomaan naisia ahdistella, on jo lähtökohtaisesti outo. Jos mies pukeutuu naiseksi, hän haluaa ilmentää omaa naisellista puoltaan tai saa kiksejä siitä omasta kokemuksestaan, ei hän tee sitä naisten vuoksi. Että joo, enemmän kyse on näiden miesten vihanhallintaongelmista ja fantasioista kuin tyttöilijöistä. 

Et ole ikinä kuullut autogynefiliasta ja transvestiittisesta fetisismistä?

https://fi.wikipedia.org/wiki/Transvestiittinen_fetisismi

Olen, mutta enpä pidä minkäänlaisena uhkana pukkareissa. Sulle tietenkin he ovat suuri ja päivittäinen riesa. 

Puolustelet transvestiittilakia: "ei kukaan vaihda hetuaan vilpillisesti" ja "ei kukaan näe vaivaa päästäkseen alasti alaikäisten katseltavaksi". Suloista ja naiivia. Autistimaista järkähtämätöntä luottamusta sääntöihin. 

Vierailija
4247/4471 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Transnaisten vinkeä käsitys naiseudesta ja heidät hovineidot haluavat naisten tiloihin:

https://odysee.com/@Skirt_Go_Spinny:7/Wrong-Ans-Only-1:b

(koko rivi täytyy kopioida)

Vierailija
4248/4471 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Miten naispeniksen ja miespeniksen erottaa toisistaan naisten pukkarissa?

- Naisten pukkareissa on vain naispeniksiä.  Miespenikset ovat siellä miesten pukkarissa.

Vierailija
4249/4471 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Transmiehet ovat yllättävän hedelmällisiä, eikä penetratiivinen seksi tunnu aiheuttavan dysforiaa.

'We talked about testosterone and what I had been told by his doctors and what we had believed to be truth. Turns out, that wasn't truth,' he said.

Wyley found out he was pregnant at 11 weeks after struggling with morning sickness.

Wyley, who already had surgery to remove his female breasts meaning he could not breastfeed, intends to make the full transition in the future.

https://www.dailymail.com/lifestyle/article-6776865/Wyley-Simpson-trans…

Millaisella taikuudella vauvan synnyttäneestä penistä-vaginaan seksiä harrastavasta heteroparista tulee homopari? Todella loukkaavaa larppausta.

"Myself and Stephan suddenly turned into a gay couple with a baby, as opposed to me being a pregnant man."

Ja mitä sikiövaurioita äidin testosteronin käyttö aiheutti vauvalle?

Vierailija
4250/4471 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervassut kauhistelevat koulujen joulujuhlia ja suvivirttä, mutta Setan tekopenistyöpaja 13-vuotialle tytöille otetaan riemunkiljahduksin vastaan. Yksi uskonto korvataan toisella. Make it make sense.

Vierailija
4251/4471 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin saa. Ja saa sen sanoakin ihan ääneen. Sen sijaan sitä nyt kyllä ei ole ihan fiksua ole sanoa, että kun mua ahdistaa, muiden täytyy validoida mun tunnetta, muuttaa sääntöjä ja tasa-arvolakia ja sukupuolen määritelmiä ja diagnoosikriteereitä ja translakia ja mitähän vielä. 

Miksei? Että antaa transsujen ja transvestiittien vain huseerat ja kolonisoida naisten tilat?

Kun tämä tapahtuu sun mielikuvituksessa ja kauhukuvissa eikä siinä korostamassasi fyysisessä todellisuudessa. Olet siis rän asian kanssa nyt täysin ymmärrettävästi aika yksin. 

No niinpä. Ainoat tilat joissa olen transnaisia nähnyt on julkinen vessa, siellä menevät koppiin niinkuin kaikki muutkin. Missään nakuilutilassa ei ole yhden yhtä näkynyt.

Sittenhän se ei ole mahdollista, kun sinä et ole sellaista nähnyt 🙄

Fakta kuitenkin on, että Suomen laki ei takaa naisille ja tytöille peniksettömiä tiloja.

Ei takaa niin kuin ei ennenkään ole taannut, kun transnaiset ovat voineet mennä sinne. Mutta käytännössä ei siellä peniksiä näy.

Ennen se takuu transnaisista oli naisen paperit, jotka sai ainoastaan transdiagnoosia vastaan.

Miksi haluat korostaa transnaisia tässä penisasiassa?

Miksi vähättelet aitojen transnaisten näkemää vaivaa?

No kun se diagnoosivaade oli ihan älytön. 

Mutta siitä pitää palkita että näkee vaivaa. Ei itse asialla tai sen järkevyydellä väliä! 😂

Minkä muun sairauden (sairaushan transius on, koskapa vaatii hoitoja) voi ihan itse diagnosoida ja vielä niin, että laki suojaa sen oman diagnoosisi? Ja jos teet väärän diagnoosin, niin yhteiskunta maksaa jopa sen seurauksetkin. eri

Vierailija
4252/4471 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitään vaaraa ei ole .

Vuosikymmenten ajan on ollut avointa tietoa, että näihin tranzustelijoihin kuuluu fetissimiehiä. Transvestiitteja potenssiin 100. Kiksien saamiseen riitä enää naisten vaatteet, vaan pitää saada rinnat tittie skittleseillä jne. Transvestiitin ja transnaisen ero on hyvin häilyvä.

Vierailija
4253/4471 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitään vaaraa ei ole .

Vuosikymmenten ajan on ollut avointa tietoa, että näihin tranzustelijoihin kuuluu fetissimiehiä. Transvestiitteja potenssiin 100. Kiksien saamiseen riitä enää naisten vaatteet, vaan pitää saada rinnat tittie skittleseillä jne. Transvestiitin ja transnaisen ero on hyvin häilyvä.

Joskus tuntuu, että koko ilmiö on syntynyt jostain todella traumaattisesta ja narsistisesta naisvihasta : ( 

Ja nämä sankarit sitten täytyy nöyrästi päästää naisten tiloihin samalla, kun osa naisista kiltisti nuolee niiden p...eiku saappaita. 

Eri

Vierailija
4254/4471 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervassujen näkemyksiä peniksistä naisten tiloissa transvestiittilain valmistelun aikaan:

Vihreiden tasa-arvotyöryhmän pj:

"Kun argumentoit että mielestäsi vieraan ihmisen maskuliiniset piirteet on ahdistavaa ja pelottavaa tyttölapsille, niin sä samalla sanot että transihmisten olemassaolo on lapsille ahdistavaa ja pelottavaa. Eikö transihmisillä mielestäsi ole oikeutta käyttää pukuhuoneita ollenkaan?"

https://mobile.twitter.com/milotoivonen/status/1615837569215864833

Demarinuorten pääsihteerI:

"Se on transfobikon ongelma."

https://mobile.twitter.com/salonen_sara/status/1615810391426142234

Transfeminiinien hallituksen jäsen?

"Osaatko perustella, miksi et halua mua samoihin tiloihin tyttäresi kanssa?"
"Ootko kysellyt naisilta, kuinka paljon he tiirailevat toistensa haarovälejä?"
https://twitter.com/nasuov/status/1613650480919363585

Naisten oikeuksien puolustajat eivät unohda ja muistavat vaaliuurnilla!

Vierailija
4255/4471 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Translain valmistelija:

"Jos syntyy tilanne, jossa henkilö kertoo olevansa nainen ja haluaa päästä naisten pukuhuoneeseen, mutta ei näytä tyypilliseltä naiselta, häntä tulisi kohdella kuin naista, jos hänen henkilöllisyystodistuksessaan lukee niin.

– Vahvistettua sukupuolta pidetään henkilön sukupuolena. Kaikissa tilanteissa ei luonnollisesti esitetä henkilöllisyystodistusta."

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/fcdfce3c-cc2b-44e6-9cfb-b510f68eb…

Vierailija
4256/4471 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Translain valmistelija:

"Jos syntyy tilanne, jossa henkilö kertoo olevansa nainen ja haluaa päästä naisten pukuhuoneeseen, mutta ei näytä tyypilliseltä naiselta, häntä tulisi kohdella kuin naista, jos hänen henkilöllisyystodistuksessaan lukee niin.

– Vahvistettua sukupuolta pidetään henkilön sukupuolena. Kaikissa tilanteissa ei luonnollisesti esitetä henkilöllisyystodistusta."

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/fcdfce3c-cc2b-44e6-9cfb-b510f68eb…

"ei näytä tyypilliseltä naiselta"

Kuten penis, kivekset ja miestyyppisen puberteetin maskulinisoima keho?

Vierailija
4257/4471 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Transnaisten vinkeä käsitys naiseudesta ja heidät hovineidot haluavat naisten tiloihin:

https://odysee.com/@Skirt_Go_Spinny:7/Wrong-Ans-Only-1:b

(koko rivi täytyy kopioida)

Nyt tuli taas pilattua päivänsä. Olen tietoinen näistä asioista ja ihmettelen, ettei kaikki naiset käsitä, minkälaisen asian äärellä tässä ollaan, mutta kyllä alkoi taas veetuttaa niin peerkeleesti, noiden pervojen jutut. Ja sitten on vielä näitä tyttösiä tässäkin ketjussa (ja idiootteja keski-ikäisiä naisiakin ilmeisesti), jotka ei vaan tajua, mistä on kyse. Katsokaahan kyseinen lyhyt dokkari tekin. Transaktivisti ei tietenkään uskalla kohdata totuutta, mutta te muut. 

Vierailija
4258/4471 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Transmiehet ovat yllättävän hedelmällisiä, eikä penetratiivinen seksi tunnu aiheuttavan dysforiaa.

'We talked about testosterone and what I had been told by his doctors and what we had believed to be truth. Turns out, that wasn't truth,' he said.

Wyley found out he was pregnant at 11 weeks after struggling with morning sickness.

Wyley, who already had surgery to remove his female breasts meaning he could not breastfeed, intends to make the full transition in the future.

Millaisella taikuudella vauvan synnyttäneestä penistä-vaginaan seksiä harrastavasta heteroparista tulee homopari? Todella loukkaavaa larppausta.

"Myself and Stephan suddenly turned into a gay couple with a baby, as opposed to me being a pregnant man."

Testosteronin käyttö pistettiin tauolle raskauden tullessa ilmi. Uskon että jos sitä ennen testosteroni olisi aiheuttanut sikiövaurioita abortti olisi ollut suositeltu vaihtoehto, samalla lailla kuin missä vaan vahinkoraskaudessa jonka aikana on epätavallinen lääkitys tai muita aineita.

Vierailija
4259/4471 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitään vaaraa ei ole .

Kaikki tunnistavat transnaistyypin, jonka ulkonäköihanteet ja naiskäsitys ovat pornosta ja/tai kardashianhenkiset instatyrkyt. Lyhyt mekko/hame, paljasta pintaa, korkkarit, lisäkeripset, kotkankynnet, brassiperse, turbohuulet ja rälläköity kallo. Heteroseksuaalinen transnainen muokkaa itsestään sellaisen, josta itse kiihottuu. Homoseksuaalinen transnainen muovaa itsestään sellaisen, josta arvelevat miesten kiihottuvan.

Vierailija
4260/4471 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Testosteronin käyttö pistettiin tauolle raskauden tullessa ilmi. Uskon että jos sitä ennen testosteroni olisi aiheuttanut sikiövaurioita abortti olisi ollut suositeltu vaihtoehto, samalla lailla kuin missä vaan vahinkoraskaudessa jonka aikana on epätavallinen lääkitys tai muita aineita.

On myös tapauksia, jossa raskaus on tullut ilmi vasta kun vauvan jalka alkaa pilkistää ulos alapäästä.

Hieman eri standardit transeille, kun miettii mikä kaikki perusnaisilta on kielletty raskauden aikana.

Ilmeisesti UK:ssakaan ei ole ollut transien pakkosterilaatioita, kuten ei Suomessakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän