Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko jauheliha-makarooni tai kermaperuna-kebabliha asiallisia lounaspaikan ruokia joista pyydetään 13,90 €?

Vierailija
10.08.2026 |

Salaattipöydässä kiinankaaliraastetta ja säilykehedelmiä.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuntuu liian kalliilta tee itse, kotona myös siivotaan itse eikä saa mitään palkkaa, päinvastoin saa ostaa ainekset, maksaa vesi-ja sähkölaskut jne 

Käyn mieluummin citymarketissa josta saa ruoan alle 8€. Se ahne lounasravintolan pitäjä saa puolestani miettiä ihan itse millä makselee liisariporschensa osamaksuja.

Et voi oikeasti olla noin tyhmä.

Pahoin pelkään, että kyllä se on.

Vierailija
42/43 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuntuu liian kalliilta tee itse, kotona myös siivotaan itse eikä saa mitään palkkaa, päinvastoin saa ostaa ainekset, maksaa vesi-ja sähkölaskut jne 

Käyn mieluummin citymarketissa josta saa ruoan alle 8€. Se ahne lounasravintolan pitäjä saa puolestani miettiä ihan itse millä makselee liisariporschensa osamaksuja.

Et voi oikeasti olla noin tyhmä.

Pahoin pelkään, että kyllä se on.

Joten voimme päätellä että mielestäsi on erinomaisen viisasta maksaa samasta lounaasta 6€ enemmän. On se viisas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin kerran erään lounasfirman pitäjän hakevan Lidlistä ison kasan tarjouslasagneja. Oli seuraavana päivänä lasagnea listalla. 

Näinhän ne tekee, monet ostaa myös narkkareilta varastettuja ruokatuotteita halvalla ravintoloihin.

Mistä tiedät, että oikein monet? 

Olen omin silmin nähnyt Helsingin Kalliossa kun pyörin noissa piireissä joskus nuorempana.

Minäkin asuin Kalliossa 19 vuotta,  muutin pois 2005. Ainakin silloin hörhöt myi lähinnä sisäfileitä ja Oltermannia.  

Monessako ravintolassa näit listalla sisäfilpihvejä? Pizzerioita on paljon, mutta kyllä nekin tukusta hakevat juustonsa ja se ei ole Oltermannia.  

Onhan siellä aikojen saatossa ollut hyviä ravintoloita muutenkin ja on edelleen esimerkiksi Cella.  

Mutta mun on vaikea kuvitella että Cellan keittiömestari juoksisi pitkän Hesaria etsimässä hörhöjen fileitä.  

Jotain rajaa nyt näihin Kallio-tarinoihin.  

Kyllä ihmiset ostaa ihan omaankin talouteen näitä kalliita tuotteita: Naudan filee-lihat ja paistit, Parmesan-juusto ja muut laadukkaat juustot, hunaja, neitsytoliiviöljyt jne.

Tietäjät tietää. Voidaan myös antaa "tilaus" esim jostain kosmetiikkatuotteesta, vaatteesta, jalkineista jne.

Jollain fixit täytyy rahoittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi