Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko jauheliha-makarooni tai kermaperuna-kebabliha asiallisia lounaspaikan ruokia joista pyydetään 13,90 €?

Vierailija
10.08.2026 |

Salaattipöydässä kiinankaaliraastetta ja säilykehedelmiä.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tollot ei ymmärrä, että ravintolalla on muitakin kustannuksia kuin raaka-aineet. Älkää menkö syömään tuollaiseen paikkaan, jos on noin vaikeaa.

Juu, ei mennäkään, vaan viereiseen jossa sama ruoka maksaa 10,90.

Vierailija
22/42 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin kerran erään lounasfirman pitäjän hakevan Lidlistä ison kasan tarjouslasagneja. Oli seuraavana päivänä lasagnea listalla. 

Näinhän ne tekee, monet ostaa myös narkkareilta varastettuja ruokatuotteita halvalla ravintoloihin.

Mistä tiedät, että oikein monet? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuntuu liian kalliilta tee itse, kotona myös siivotaan itse eikä saa mitään palkkaa, päinvastoin saa ostaa ainekset, maksaa vesi-ja sähkölaskut jne 

Vierailija
24/42 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun te ette vieläkään ymmärrä mitä tarkoittaa menot yrityksillä. Myykää itse buffaa vitosella ja katsokaa miten paljon teette voittoa. 

Vierailija
25/42 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Ei myöskään hernekeitto jota tarjotaan monessa paikassa joka ikinen torstai.

Eiköhän se keittolounas ole jokapaikassa erihintainen ( halvempi) kuin varsinainen lounas.

Vierailija
26/42 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tollot ei ymmärrä, että ravintolalla on muitakin kustannuksia kuin raaka-aineet. Älkää menkö syömään tuollaiseen paikkaan, jos on noin vaikeaa.

Ei voi muutama euro vaikuttaa noin paljoa 😂😂😂😂 

Vierailija
27/42 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin kerran erään lounasfirman pitäjän hakevan Lidlistä ison kasan tarjouslasagneja. Oli seuraavana päivänä lasagnea listalla. 

Näinhän ne tekee, monet ostaa myös narkkareilta varastettuja ruokatuotteita halvalla ravintoloihin.

Olen omin silmin nähnyt Helsingin Kalliossa kun pyörin noissa piireissä joskus nuorempana.

Vierailija
28/42 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuntuu liian kalliilta tee itse, kotona myös siivotaan itse eikä saa mitään palkkaa, päinvastoin saa ostaa ainekset, maksaa vesi-ja sähkölaskut jne 

Käyn mieluummin citymarketissa josta saa ruoan alle 8€. Se ahne lounasravintolan pitäjä saa puolestani miettiä ihan itse millä makselee liisariporschensa osamaksuja.

Vierailija
29/42 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi muutama euro vaikuttaa noin paljoa 😂😂😂😂 

Joo, minä naureskelen sille amiskokille ihan samaa ja syön edullisemmassa paikassa.

Vierailija
30/42 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En maksaisi tuota hintaa buffetista jossa ei ole vähintään lohta tarjolla.

ei vain materiaalit plus henkilöstökulut kaikkinensa, liiketilat- vesi, kaikkkk menot-  on ok

ps toi hernekeitto-- jos laadukkaasti itse tehty -huom kokolihaa, siis keittolihaa- mm.  on ok-pitkä keittoaika esim.

miksi aina ajattelette. noi lautasen materiaalit osta itse kaupasta- eihän se noin mene

Vierailija
31/42 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn mieluummin citymarketissa josta saa ruoan alle 8€. Se ahne lounasravintolan pitäjä saa puolestani miettiä ihan itse millä makselee liisariporschensa osamaksuja.

Et voi oikeasti olla noin tyhmä.

Vierailija
32/42 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon hintaan pitää kuulua paremmat sivuhöysteet, leipä levitteineen ja pieni jälkkärikin ja se iänikuinen kahvi.

Meillä maksaa paahdetut kasvikset, kananugetit ja salaatti vitosen. Enkä suostu maksamaan sitäkään. Otan eväät.

Vierailija
33/42 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tyhmempää maksaa lounaastaan 8 vai 14€?

Vierailija
34/42 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jumaliste sä olet tyhmä! Ravintolassa on edelleen muitakin kuluja kuin raaka-aineet vi tun tampio!

Vierailija
35/42 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Ei myöskään hernekeitto jota tarjotaan monessa paikassa joka ikinen torstai.

Eiköhän se keittolounas ole jokapaikassa erihintainen ( halvempi) kuin varsinainen lounas.

Ei ole. Meillä on vain puurolounas puoleen hintaan 2,50 e. Keittolounas normaalihontaan  5e. Hintaan kuuluu jälkkäri esim hernarin kanssa iso pala pannaria hillo ja kerma. Lisäksi hernari on aina kasvisversio. Kinkkua ja sipulisilppua on tarjolla, jotta itse saa ottaa. Eivät oikein ota, ettei kinkkua kohta tarvii olla tarjolla ollenkaan.

Vierailija
36/42 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jumaliste sä olet tyhmä! Ravintolassa on edelleen muitakin kuluja kuin raaka-aineet vi tun tampio!

Niin on sittarissakin. Silti sieltä saa lounaan alle 8€.

Vierailija
37/42 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvassa lounaspaikassa saa enää aitoa voita vaan halvinta kasvirasva moskaa. Täytyy erikseen pyytää ja saa ihmettelyä. Laatu mennyt lounaspaikoissa ihan luokattoman huonoksi. 

Vierailija
38/42 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvassa lounaspaikassa saa enää aitoa voita vaan halvinta kasvirasva moskaa. Täytyy erikseen pyytää ja saa ihmettelyä. Laatu mennyt lounaspaikoissa ihan luokattoman huonoksi. 

Miksi haluat syödä lounaaksi voita? Syö salaattia.

Vierailija
39/42 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raaka-aineiden hinnan puolesta saat tehtyä "nisitpataa" = jauheliha + makarooni + suola + mustapippuri muutamalla eurolla. mausteeksi ketsuppia maun mukaan. Ravintolalla suurin osa maksamastasi hinnasta menee veroihin ja muihin kuluihin.

Nistit tosin yleensä varastaa lihan, mustapipprin ja ketsupin, joten hintaa ei paljon tule.

Hesburgeristakin saa ilmaiseksi mustapipuria ja ketsuppia, jos on vähän röyhkeä, kuten nistit on. Sähkölaskun maksaa sossu.

Muutamalla eurolla, kun pelkkä jauheliha on 8€?

Kuka käskee ostaa kalleinta jauhelihaa.

Sika-nauta ei ole ihmisen ravintoa, tai edes koiralle en sitä paskaa syöttäisi.

Etpä taida ymmärtää lihasta mitään.

On varmasti paljon muutakin, josta se ei ymmärrä yhtään mitään.

Vierailija
40/42 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen omin silmin nähnyt Helsingin Kalliossa kun pyörin noissa piireissä joskus nuorempana.

Minäkin asuin Kalliossa 19 vuotta,  muutin pois 2005. Ainakin silloin hörhöt myi lähinnä sisäfileitä ja Oltermannia.  

Monessako ravintolassa näit listalla sisäfilpihvejä? Pizzerioita on paljon, mutta kyllä nekin tukusta hakevat juustonsa ja se ei ole Oltermannia.  

Onhan siellä aikojen saatossa ollut hyviä ravintoloita muutenkin ja on edelleen esimerkiksi Cella.  

Mutta mun on vaikea kuvitella että Cellan keittiömestari juoksisi pitkän Hesaria etsimässä hörhöjen fileitä.  

Jotain rajaa nyt näihin Kallio-tarinoihin.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä