Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan lapsia ja se lukee selkeästi Tinder-profiilissani - mutta miksi miehet, jotka eivät halua (enempää) lapsia laittelevat superlikejä?!

Vierailija
10.08.2026 |

Ihmettelen tätä ilmiötä: olen kirjoittanut selkeästi profiiliini, että haluaisin lähitulevaisuudessa puolison ja lapsia, ja etsin vain pidempää parisuhdetta. Silti saan jatkuvasti superlikejä tai lähestymisiä miehiltä, joiden profiilista käy selkeästi ilmi, että he eivät halua lapsia ollenkaan, tai he eivät halua enempää lapsia.

Eivätkö he yhtään katso profiiliani, josta käy tämä asia selkeästi ilmi? Ei minua kiinnosta, vaikka meillä olisi miten paljon yhteistä, jos tämän asian tiimoilta ollaan ihan eri aallonpituuksilla.

Onneksi saan mätsejä myös lapsia haluavilta, mutta ihmettelen tätä käytöstä silti.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli joskus vähän tylsää ja laitoin Tinderiin pelkästään kuvan tissivaostani. Ei tekstiä, ei kasvokuvaa. Tinder ei ole ikinä kilkuttanut mulla yhtä tiheään kuin silloin. Suurinta osaa miehistä ei kiinnostanut edes, minkälainen pää niiden tissien mukana tulee. 

No eihän tossa ole mitään ihmeellistä, kun tuo on aika selkeä ehdotus seksiin. Ja monelle on ihan sama millaisen persoonan kanssa sitä harrastaa, joten ihan on eri asia tuo.

Itse en ole etsimässä seksiseuraa, vaan nimenomaan pitkäaikaista puolisoa.

Ap

Vierailija
22/60 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderin algoritmi ei piittaa sun profiilitekstistä hevon perseen vertaa. Tinder välittää vain ja ainoastaan tahkoamastaan rahallisesta tuloksesta. Ja jos haluat parisuhteen ja lapsia, etkä pelkkää irtoseksiä, niin miksi edes olet Tinderissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että yksikään mies maailmassa tuhlaa aikaansa lukemalla selostuksiasi? 

Vierailija
24/60 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miestä pitäisi kiinnostaa mitä sinä haluat?

Naista ei kiinnosta mies, jota ei kiinnosta mitä nainen haluaa.

Vierailija
25/60 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne miehet lue niitä profiilien tekstejä. Katsovat kuvan ja sillä selvä.

Vierailija
26/60 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi he sitten tuhlaavat naisten aikaa?

Vierailija
27/60 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderin algoritmi ei piittaa sun profiilitekstistä hevon perseen vertaa. Tinder välittää vain ja ainoastaan tahkoamastaan rahallisesta tuloksesta. Ja jos haluat parisuhteen ja lapsia, etkä pelkkää irtoseksiä, niin miksi edes olet Tinderissä?

Sulla taitaa olla aika vanha käsitys Tinderistä, vaikka toki sovellus ei halua, että löydän ketään liian hyvää. Mutta sieltä saa nykyisin valittua lapsia haluavien profiileja, joita lähinnä selailen, koska ne on aika täyspäisen oloisia tyyppejä.

Lisäksi nykymeno on sellaista, että ilman deittiäppejä on vaikea löytää ketään. Muitakin olen kokeilut, mutta niissä on niin vähän porukkaa.

Ap

Vierailija
28/60 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miestä pitäisi kiinnostaa mitä sinä haluat?

Naista ei kiinnosta mies, jota ei kiinnosta mitä nainen haluaa.

Tässäpä kohtaanto - ongelman ydin. Ei ihme että suhteita on yhä vaikeampi muodostaa. 

Vierailija
29/60 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehiä ei usein kiinnosta mitä nainen haluaa. Niitä kiinnostaa vain omat halut. Olet heille tarpeeksi hyvän näköinen, joten lähettelevät niitä. 

Vierailija
30/60 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai tuhlaavat ihan omaakin aikaansa, kiska noihin miehiin en koske.

Ap

Vierailija
31/60 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin tuhlaavat? 

Naiset luovat profiilin Tinderiin koska haluavat irtoseksiä mahdollisimman monen miehen kanssa tässä ja nyt.

En vain tajua miten pihalla naisen pitää olla että se julistautuu ilmaiseksi panopuuksi Tinderissä vaikka haluaa oikeasti vakituisen parisuhteen ja lapsia.

Vierailija
32/60 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet kaunis ja hot, puntissani värähtää. Siksi laitan sinulle joka tapauksessa tykkäyksen.

M40

Vierailija
33/60 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mä oon 45-vuotias nainen, mutta saan tykkäyksiä miehiltä, jotka haluavat vielä lapsia 🙄 Ja lapsia minulla ei ole ennestään.

Saattaa olla että ymmärsit väärin kun mies kertoo panoseuran hakusovelluksessa "haluavansa lapsia".

Vierailija
34/60 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He haluavat auttaa sinua lapsen tekemisessä

Täh? Vaikka eivät halua lasta?

Ap

Ei kaikki miehet mutta tarpeeksi moni stereotypian luomiseksi, tuo on sitä kuuluisaa miesten rationaalista logiikkaa mihin ei tunteet vaikuta. 🙄

Vierailija
35/60 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jossain netissä tarjoilet kaikille tälläistä?

Vierailija
36/60 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet kaunis ja hot, puntissani värähtää. Siksi laitan sinulle joka tapauksessa tykkäyksen.

M40

Tykkäsiä voi laittaa vaikka miten, mutta en tule niitä näkemään, jos ei mätsätä. Tarkoitan tällä viestillä niitä first impression -juttuja tai made a move -viestejä, jotka vaatii sitten jo enemmän kuin sydämen painamista. Miksi tuhlata aikaa tälläiseen, kun on aivan vääränlainen ihminen mitä toinen etsii?!

Ap

Vierailija
37/60 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan tykkäyksiä, koska haluan osaltani tehdä sinulle selväksi, että kiinnostat kovasti meitä akateemisia, komeita ja menestyviä miehiä. Näin ollen valan osaltani sinuun uskoa, että sinun ei tarvitse tyytyä mihin tahansa mieheen vain sillä perusteella, että hän haluaa lapsia. Vaikka nimenomaan minä en haluakaan lapsia, ennen pitkää joku kaltaiseni laittaa sinulle tykkäyksen ja se on menoa.

Vierailija
38/60 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ollaan sitten kaikki vuorotellen tai jopa samaan aikaan synnyttämässä 😊

Juu

Vierailija
39/60 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet katsoo vain kuvat. Jos olet hyvännäköinen ja normaalipainoinen, olet kiinnostava. 

Ihan samalla periaatteella parinmuodostus toimi ennen Tinderiä, vaikka baarissa. Siellä katsottiin, onko paikalla ketään tarpeeksi miellyttävän näköistä ja jos oli, lähestyttiin ko. tyyppiä. Siinä vaiheessa kumpikaan ei vielä tiennyt, mitä toinen haluaa. 

Itsellä oli aina tapana kertoa uudelle tuttavuudelle heti, etten halua lapsia. Sillä tavalla ei haaskattu kummankaan aikaa, jos oltiin asiassa eri kannalla. Tuolloin yli 20 vuotta sitten se tehtiin kasvokkain, ap ilmoittaa saman asian viestillä. Ja koska joutuu tekemään niin joka tapauksessa, profiilin voi pitää hyvinkin pintapuolisena. 

Vierailija
40/60 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse etsin ikäistäni 39 +-3 vuotta ja yli 10 vuotta vanhemmat miehet kuvittelevat olevansa sitä. Ällöttävää.

Muista laittaa minuutit kanssa. Kyllä pelkän vuoden käyttäminen rajauksessa tuottaa iljettäviä ikäeroja.

Ajattele että joku 3v vanhempi mies todella haluaisi lähestyä keski-ikäistä av-mammaa vaikka kaikki tietävät että 2v, 5kk ja 35minuuttia on korkein sallittu ikäero somemaailmassa.

3v vanhemmat ovat jo likaisia vanhoja pervoja jotka hakuavat käyttää hyväksi herkkää kokematonta 39v "tyttöä". Sehän on melkein lapsi vielä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi