Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan lapsia ja se lukee selkeästi Tinder-profiilissani - mutta miksi miehet, jotka eivät halua (enempää) lapsia laittelevat superlikejä?!

Vierailija
10.08.2026 |

Ihmettelen tätä ilmiötä: olen kirjoittanut selkeästi profiiliini, että haluaisin lähitulevaisuudessa puolison ja lapsia, ja etsin vain pidempää parisuhdetta. Silti saan jatkuvasti superlikejä tai lähestymisiä miehiltä, joiden profiilista käy selkeästi ilmi, että he eivät halua lapsia ollenkaan, tai he eivät halua enempää lapsia.

Eivätkö he yhtään katso profiiliani, josta käy tämä asia selkeästi ilmi? Ei minua kiinnosta, vaikka meillä olisi miten paljon yhteistä, jos tämän asian tiimoilta ollaan ihan eri aallonpituuksilla.

Onneksi saan mätsejä myös lapsia haluavilta, mutta ihmettelen tätä käytöstä silti.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinistö jakoi mitaleja suurperheille.

https://yle.fi/a/3-10779484

Kiitos hänelle 

Venäjä yrittää näivettää Suomen vauvavastaisella propagandalla! Jotkut suomalaiset puolueet kätyreinä levittää venäjän väestömäärävalhetta!

Vanhusten yhteiskunta on helppo tuhota! Suomi tarvitsee vauvoja!

Vierailija
2/60 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan sitten kaikki vuorotellen tai jopa samaan aikaan synnyttämässä 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehet eivät lue yhtäkään profiilitekstiä. 

Vierailija
4/60 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla, että he ajattelee seksiä?

Onko miehistä kiihottavaa kun aletaan hankkia vauvaa? Herääkö  sisäinen sonni

Vierailija
5/60 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

He haluavat auttaa sinua lapsen tekemisessä

Vierailija
6/60 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan sama, mitä sinne kirjoitat. Mulla luki, että en tapaile tupakoitsijoita, ei ollut yksi eikä kaksi kertaa kun tavatessa ilmeni jo hajusta että tyyppi polttaa säännöllisesti. 

Vierailija
7/60 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He haluavat auttaa sinua lapsen tekemisessä

Täh? Vaikka eivät halua lasta?

Ap

Vierailija
8/60 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ilmeisesti joillekin vaikea hahmottaa, mutta keskiverto Tinder-miehelle on aivan sama, mitä nainen haluaa tai ajattelee tai toivoo. Osa ei katso edes kuvia vaan swiippaa vaan kaikki oikealle toivoen että edes jotain jää katiskaan. 

Vierailija
9/60 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samasta syystä kuin haet vastavalmistuneena työpaikkaa, johon vaaditaan kokemusta.

Vierailija
10/60 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ollaan sitten kaikki vuorotellen tai jopa samaan aikaan synnyttämässä 😊

Tuollaista sen pitää olla

Vierailija
11/60 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko olla, että he ajattelee seksiä?

Onko miehistä kiihottavaa kun aletaan hankkia vauvaa? Herääkö  sisäinen sonni

Oh my

Vierailija
12/60 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tuosta

Minusta misten on vaan kätevä laueta sisääni

Vierailija
13/60 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panemalla se lapsi tulee, eikö?

Vierailija
14/60 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on ilmeisesti joillekin vaikea hahmottaa, mutta keskiverto Tinder-miehelle on aivan sama, mitä nainen haluaa tai ajattelee tai toivoo. Osa ei katso edes kuvia vaan swiippaa vaan kaikki oikealle toivoen että edes jotain jää katiskaan. 

Mä en ihmettelisi tykkäyksiä (joita en nää), mutta nää on laittanut ihan esittelyviestin vaikka ei olla mätsätty (en oikein tiiä miten tää toimii), tai sitten jonkun semmoisen jutun, että mulle lävähtää profiili eteen saatesanoilla "someone has crush on you!" Ja kaikki on näitä miehiä, jotka halua lapsia.

Miksi nähdä vaivaa kun ei on ei?

Ap

Vierailija
15/60 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse etsin ikäistäni 39 +-3 vuotta ja yli 10 vuotta vanhemmat miehet kuvittelevat olevansa sitä. Ällöttävää.

Vierailija
16/60 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh. Kuvitteletko että ketään kiinnostaa pennin vertaa profiilisi. Kaikilla naisilla on sama profiili Tinderissä: "minulta saa ilmaiseksi pillua" ja tuon perässä ne miehet siellä ovat.

Vierailija
17/60 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi ne ovat siellä tinderissä eivätkä parisuhteessa. Kun ei yhtään välitetä eikä ymmärretä kuunnella kumppania.

Vierailija
18/60 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus vähän tylsää ja laitoin Tinderiin pelkästään kuvan tissivaostani. Ei tekstiä, ei kasvokuvaa. Tinder ei ole ikinä kilkuttanut mulla yhtä tiheään kuin silloin. Suurinta osaa miehistä ei kiinnostanut edes, minkälainen pää niiden tissien mukana tulee. 

Vierailija
19/60 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miestä pitäisi kiinnostaa mitä sinä haluat?

Vierailija
20/60 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä oon 45-vuotias nainen, mutta saan tykkäyksiä miehiltä, jotka haluavat vielä lapsia 🙄 Ja lapsia minulla ei ole ennestään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi