Edelleen bensan hinta yli 2 eur
Ei laske ei, tosin 50% suomalaisista haluaa kallista bensaa
Kommentit (41)
Onneksi ei ole tarvinnut bensaa tankata 8 vuoteen kun sähköllä ajaa 2€/100km.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei ole tarvinnut bensaa tankata 8 vuoteen kun sähköllä ajaa 2€/100km.
Ketään ei sun ajelut kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Oletko köyhä?
Olen
Ei onneksi lähellä edellisen hallituksen 5€ tavoitetta. Hyvä persut.
Kuulin radiosta, että siellä tulee pysymään ainakin ensi vuoteen
Vierailija kirjoitti:
Persut lupasi euron pensat
Vieläkö uskot joulupukkiin?
Vierailija kirjoitti:
Persut lupasi euron pensat
Ja sinä vielä uskot tuohon valheeseen.
Hyvä juttu! Saisi olla lähempänä kolmea euroa.
Yli puolet ensirekisteröinneistä jo sähköautoja!
Vierailija kirjoitti:
Ei onneksi lähellä edellisen hallituksen 5€ tavoitetta. Hyvä persut.
Maailmanmarkkinahinnat nousi silloin korkeammalle Ukrainan sodan takia kuin Iranin sodan takia. Persut laski polttoaineveroa muutama sentin ja nostivat jakeluvelvoitteen historian korkeimmalle tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä juttu! Saisi olla lähempänä kolmea euroa.
Saisit sitten kalliimpaa ruokaa ym ym. Kuljetuskustannuksissa näkyy myös polttoaineet, typerys.
Vierailija kirjoitti:
Yli puolet ensirekisteröinneistä jo sähköautoja!
Ei se kallis sähkökään ole hyvä juttu!!!
Äänestän edelleen persuja halvemman bensan puolesta. En ole äänestänyt demareita kuin Tarja Halosta pressaksi, ja petyin lopputulokseen niin pahasti, että se oli eka ja vika kerta. Vaikka duunari olenkin. Enhän mä edes pääse töihin täällä maalla, jos bensa on kallista.
Vierailija kirjoitti:
Äänestän edelleen persuja halvemman bensan puolesta. En ole äänestänyt demareita kuin Tarja Halosta pressaksi, ja petyin lopputulokseen niin pahasti, että se oli eka ja vika kerta. Vaikka duunari olenkin. Enhän mä edes pääse töihin täällä maalla, jos bensa on kallista.
Halvemman bensan? Persut nostaa jakeluvelvoitteen vuonna 2028 22,5%-->31%. Syytät varnaan demareita silloin petospersujen päätöksestä?
Vierailija kirjoitti:
En ole huomannut että persut olisivat halpaa bensaa tarjonneet.
Eilen oli tossa lähi-ST1:llä alle 2€. Harmi, kun tankkasin viime viikolla.