Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sitä olen ihmetellyt aina

Vierailija
09.08.2026 |

että kuinka ihan älykkäät miehet sortuvat sellaisten naisten "houkutuksiin" ja vuoteeseen, (tuloksena tauti tai peräti raskaus), joille eivät anna mitään arvoa, joita nimittelevät ja joille naureskelevat takanapäin,joskus jopa face to face.Eikö heillä käy mielessä että se että heille kelpasi  hetken huvi "kiertopalkinnon" vuoteessa kertoo heistä itsestään yhtä paljon kuin naisesta.Ja miltä tuntuu kertoa lapselle että häpeää sitä että on "sellaisen" äidin lapsen isä.Että oli niin tarpeessa, että aivot tipahti housuihin. Huvittaa, kun vielä näinä päivinäkin jopa jotkut "sivistyneet" miehet kehuskelevat  saannillaan, ymmärtämättä että heille itselleen naureskellaan  "et sitten parempaa saanut".Outoa kuinka tyhmä pitää miehen olla kun ei hälärit soi.Luulis että heikkolahjainenkin ymmärtää että sitä saa mitä tilaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät tuollaiset miehet ole älykkäitä. Ihan tavispullukoita. 

Vierailija
2/8 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ajattelet, että tuollainen mies on älykäs? Ehkä olet itse hieman vähemmän älykäs niin tolvanatkin sinun silmissäsi vaikuttaa älykkäitä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuollainen ole älykästä nähnytkään... 

Vierailija
4/8 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa typerykseltä, ei älykkäältä. 

Mun tuntemat oikeasti älykkäät eivät tuollaisiin tilanteisiin päädy, osaavat pitää huolta siittiöistään. 

Vierailija
5/8 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on miljardeja vuosia vanha eikä sillä ole paskaakaan väliä mitä joku homo sapiens laji siellä tekee. 

Vierailija
6/8 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että pidät tuollaista älykkäänä kertoo sinusta aika paljon! 😂 

Vierailija
7/8 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Se on outoa. Mies on viinassa eikä kovin älykäs muussa kuin ammatissaan? Henkisyys ja yhteys korkeimpaan itseen puuttuu.

Vierailija
8/8 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkseni mies tekee naisen raskaaksi ja puolet siemenlingoista pakenee  paikalta joten älä itke surkimus.