Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etsy - Onko kenelläkään kokemusta

Vierailija
09.08.2026 |

Hei Löysin netistä Etsy nimisen sivuston, jossa näytti olevan kiinnostavaa 'öö' olisiko oikea sana Vintage vaatteita myynnissä ilm yksityisten ilmoittanana.

Onko kenelläkään kokemusta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut etsyn kautta ainakin pariin otteeseen. Kerran hopea sormuksen ja sitten swarovskin kristalli figuurin. Molemmilla kerroilla kaikki sujui hyvin ja luotettavasti. Eli pidän suht luotettavana paikkana. Toki kannattaa katsoa palautteet ja miettiä miten maksun hoitaa.

Vierailija
2/5 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ostanut etsyn kautta ainakin pariin otteeseen. Kerran hopea sormuksen ja sitten swarovskin kristalli figuurin. Molemmilla kerroilla kaikki sujui hyvin ja luotettavasti. Eli pidän suht luotettavana paikkana. Toki kannattaa katsoa palautteet ja miettiä miten maksun hoitaa.

Kiitti!. Onko tuon maksutavan suhteen suosituksia? Onko tilisiurto ihan mahdoton vaihtoehto? Vai pitäiskö maksaa aina luotolla? Vai miten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitti!. Onko tuon maksutavan suhteen suosituksia? Onko tilisiurto ihan mahdoton vaihtoehto? Vai pitäiskö maksaa aina luotolla? Vai miten?

Itse maksoin klarnalla muistaakseni. Vaikka en sen enempää etsinyt tietoa aiheesta ja muistankohan miten se meni, mutta taisi olla myös laskulla. Eli olisikohan tuossa sitten ollut jotain ostajan turvaa myös mukana. Kumpikin ostos noin 100e luokkaa

Vierailija
4/5 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsyssä on käytössä korttimaksut, PayPal, Apple Pay, Google Pay, Klarna ja lahjakortit.

Vierailija
5/5 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään. Kerran kokeiltu. Tuote tuli Suomesta. En tosin etsi vintagea. EU-alueelta kai voi ilman ongelmia. UK ei ole EU.