Voiko alushousuja pestä pyyhkeiden kanssa pesukoneessa 60 asteessa?
Kommentit (36)
Kyllä voi pestä. 60 asteinen vesi tappaa bakteerit.
Onko ne alushousut tehty vanhoista lakanoista vai mistä pirusta saa alushousuja, jotka kestää 60 asteen pesua.
Sinne vaan, jos pesumerkintä on 60.
Vierailija kirjoitti:
Onko ne alushousut tehty vanhoista lakanoista vai mistä pirusta saa alushousuja, jotka kestää 60 asteen pesua.
Kyllä mun bokserit kestää 60 asteen pesulämpötiloja. Pesen aina alusvaatteet 60 asteessa.
Ap
Olen pessyt 60 asteessa myös alushousuja joissa on pesumerkintä 40 astetta.
Hyvin ovat kestäneet. Jos joku käyttää aitosilkkisiä alusvaatteita, niin niitä ei tietenkään voi 60 asteessa pestä.
Jos ei ole noro päällä niin siitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa pestä 60 asteessa oli sitten mikä merkintä vaan
Vierailija kirjoitti:
Hyvin on kestänyt kaikenlaiset alushousut. Neljässä kympissä ei puhdistu kunnolla ihmiskehon eritteet. Ja kyllä ovat kosketuksissa, vaikka kuinka hygieeninen olisit.
Alushousut pitää pestä erillisessä alushousujen pesukoneessa. Kato vaikka Gigantin sivuilta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki alushousut pitää pestä 60 asteessa pesuohjeesta riippumatta. Muuten tulee tulehduksia.
Mulla on ainakin vakio, että ne kuuluu pestä samassa. Pyyhkeet ja alkkarit. Yleensä mahtuvat samaan satsiin. Mulla on vain muutamat merinovillaiset alkkarit joita pestään neljässäkympissä.
Pesen pyyhkeet ja alusvaatteet 90 asteessa. Taatusti puhdasta.
Jos ei kukaan kieli poliisille, niin saa. On aika outoa, minkälaista ydinjätettä jotkut kantavat pyllyssään, jos alusvatteitaan ei voisi pestä muiden pyykkien mukana.
Ei voi koska pyyhkeet pestään aina 95C pesussa. Lakanoille riittää 60C mutta pyyhkeet ovat huokoisia ja imevät kosteuden ja lian. Home itiöitä tulee pyyhkeisiin yllättävän helposti. Se on niin hyvä kasvu alusta kaikelle saastalle.
Ei kai siinä mitään, jos kestää pesun. Mulla kerran meni sukka vahingossa lakanapyykin kanssa 60 asteen pesuohjelmaan. Kutistui niin, että sukka oli pilalla.
Olen pessyt, miksi muka ei voisi pestä?
Samassa pesulämpötilassa pestävät samaan satsiin. En rupee veivaa puol koneellisia erikseen.
Homojen housuja ei kannata panna samaan.
Pesiohjeestahan sen näkee. Veikkaan, että se pyyhe on packaisempi kuin alushousut, jolle pyyhettä vaihda yhtenään… ja pesukonehan ne pesee, sitä varten se kone on.
Jos mahtuu mukaan.