Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eppujen keikalla ollut nainen kertoi nähneensä jalkansa alta ryypänneitä keski-ikäisiä enemmän kuin missään aiemmin

Vierailija
09.08.2026 |

Osaa talutettiin pois alueelta jo ennen kuin keikka alkoi. Yksi oli kaiken lisäksi tullut rappuset kierien alas johtuen tukevasta humalasta, hän jatkaa.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei keski-ikäiset pääse usein juhlimaan niin sitten kun pääsevät niin menee yli. Klassinen firman pikkujoulut -ongelma.

Vierailija
22/63 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyssä pysyminen kännissä riippuu fyysisestä kunnosta. Heikkokuntoinen tipahtaa heti, kovakuntoinen kävelee ja juttelee vielä järjen valon sammuttua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka keikalla noita näkyy. Pari vuotta sitten oli kansainvälisiä suurnimiä esiintymässä ja osa katsojista ihan kauheassa kunnossa.

Joo, GnR-keikalla oli tosi paljon tuhdisti humalassaolevia keski-ikäisiä.

Vierailija
24/63 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juurikin sitä sukupolvea. 

Kyllä siellä nuorempikin sukupolvi näytti olevan sitä junttia tamperelaista mallia, mitä nyt 33v tuttavan somestoorista sitä keikkayleisöä ja -meininkiä näkyi. 

Mutta mitäpä siitä, meitä on moneen junaan ja saa olla sellainen! Ihan iloiselta ne känniset miehet videolla näytti, halailivat toisiaan jne. Nauttivat selvästi elämästä.

Vierailija
25/63 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaina järkkärit alkoivat väliajan lopussa tyhjentää katsojista Laukon siltaa turvallisuussyistä. Yksi järkkäreistä puhalsi pilliin ihmisten korvanjuuressa. Mitään muuta perustelua ei tullut. 

Stubbiko oli se turvallisuussyy? Stubbi oli katsomossa, mutta sillalta ei sinne ollut näköyhteyttä. 

Torstaina ja perjantaina sillalta sai seurata keikkaa ja screenejä ihan vapaasti.

Yhtään humalaista kaksijalkaista ei sillä sillalla näkynyt lauantaina.

Itse olin perjantaina katsomossa, joten katsomon ulkopuoliset havainnot ovat torstailta ja lauantailta.

Vierailija
26/63 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoin näin keski-ikäisenä. Koska kaikki keski-ikäiset eivät tissuttele joka vkl ja sen kerran kun lähtee, niin voi lähteä lapasesta, kun ei kestäkään sitä alkoa, kuten aiemmin on kestänyt. Itse ainakin huomasin, että meni päähän ”ihan hulluna”, mutta siksi joinkin vettä joka välissä. Ystäväni ei juonut vettä ja ikävä kyllä talutin hänet kotiinsa, pakotin juomaan lasin vettä ja laitoin hänet kylkiasentoon. Harmitti, kun olisin halunnut jatkaa ja kaupunki olisi ollut keski-ikäisiä pullollaan.

Ja lopuksi, en nähnyt ketään muuta talutettavan ulos.

Vierailija
27/63 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin perjantain keikalla, ja kyllä siellä oli nuoria ihan yhtä lailla päissään. Eräs nuori mies melkein kaatui päälleni ja nuori nainen tuli vessajonossa höpisemään melkoisessa tuiskeessa. Ei se iästä ole kiinni, vetääkö nupin turvoksiin.

Vierailija
28/63 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentoin näin keski-ikäisenä. Koska kaikki keski-ikäiset eivät tissuttele joka vkl ja sen kerran kun lähtee, niin voi lähteä lapasesta, kun ei kestäkään sitä alkoa, kuten aiemmin on kestänyt. Itse ainakin huomasin, että meni päähän ”ihan hulluna”, mutta siksi joinkin vettä joka välissä. Ystäväni ei juonut vettä ja ikävä kyllä talutin hänet kotiinsa, pakotin juomaan lasin vettä ja laitoin hänet kylkiasentoon. Harmitti, kun olisin halunnut jatkaa ja kaupunki olisi ollut keski-ikäisiä pullollaan.

Olisit laittanut hänet kantasuomalaiseen taksiin. Mitä sitä nyt omaa iltaansa pilaamaan.

Vierailija
29/63 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin olin torstain keikalla ja näin vain yhden todella huonokuntosen naisen, joka istui kentällä. Tuskin muistaa keikasta mitään, mutta ei häirinnyt muita ja miehensä (joka ihan ok kunnossa) piti huolta samalla kun itse katsoi keikkaa. Hyväntuulisia ihmisiä stadion täynnä. Torstaina tosin saattoi olla rauhallisemi meno, kun monella työpäivä edessä 

Ei siis yhtään humalaista miestä? Vau.

Vierailija
30/63 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin perjantain keikalla, ja kyllä siellä oli nuoria ihan yhtä lailla päissään. Eräs nuori mies melkein kaatui päälleni ja nuori nainen tuli vessajonossa höpisemään melkoisessa tuiskeessa. Ei se iästä ole kiinni, vetääkö nupin turvoksiin.

Miksi nuoret ovat Eppujen keikalla?

Vierailija
31/63 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin yhtä naista talutettavan pois kesken keikan. Hän kaatui taaksepäin mutta onneksi yksi järkkäri sai hänet kiinni, ennenkuin löi päänsä katuun. Seuralainen talutti sitten daamin alueelta pois.

Vierailija
32/63 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi pitää juoda itsensä niin tainnoksiin että sinut joudutaan poistamaan alueelta jo ennen keikan alkua. Aivan täyttä rahanhukkaa.

Vierailija
33/63 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Eppujen musiikki K-18?

Vierailija
34/63 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miksi pitää juoda itsensä niin tainnoksiin että sinut joudutaan poistamaan alueelta jo ennen keikan alkua. Aivan täyttä rahanhukkaa.

Alkoholismi? Vai nuori ikä?

Vierailija
35/63 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Eppujen musiikki K-18?

K40 lähempänä 

Vierailija
36/63 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin just festareilla kun vanhemman puoleinen nainen oli juonut itsensä jalattomaksi ja järkkärit joutuivat taluttamaan. Nuoriso osaa juoda nykyään fiksummin kuin nämä keski-ikäiset.

Vierailija
37/63 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just niin. Pitääkö sitä alkoholia ottaa niin paljon jos menee jotain keikkaa katselemaan?

Itelle olis riittänyt vaikka vesi tai 2 siideriä.

Turha pilata elämystä jollain alkoholilla, kun muistikin voi mennä.

Itse olisin jo ihan heikun keikun kahdesta siideristä. 😄 

Vierailija
38/63 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselin just festareilla kun vanhemman puoleinen nainen oli juonut itsensä jalattomaksi ja järkkärit joutuivat taluttamaan. Nuoriso osaa juoda nykyään fiksummin kuin nämä keski-ikäiset.

Nuoriso vaihtanut alkoholin huumeisiin.

Vierailija
39/63 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keikalla oltiin ja aika tuiskeessa oli koko seurue.

Nelikymppiset

Vierailija
40/63 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin torstain keikalla enkä nähnyt yhtään humalaista naista. Yksi mies talutettiin ulos. Mutta tottahan se on, että keski-ikäisten kännääminen voi olla aika hurjaa, sanon näin itsekin keski-ikäisenä. 

Olen ollut ensiapuhommissa erinäisissä tapahtumissa. Keski- ikäiset vetää pahimmat kännit ja sikailee eniten, nuoret eivät. Nuoret käyttäytyvät paremmin. Keski- ikäiset vetää lärvit ja sikailee myös pikkujouluissa, näin kertovat tutit ravintola- ja taksialalta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän