Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellään kokemuksia lääkkeestä: Metforem 500mg ?

Vierailija
09.08.2026 |

Mitkä hyödyt? Mitkä haitat? :)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla metforem 750 x 3. Ehkä vähän piristää, aineenvaihdunta tehostuu. En liho niin helposti. Ei ole ollut haittoja. 

Vierailija
2/14 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsakipuja ja ruoansulatusongelmia. Helpointa olla ketolla niin ei tarvitse lääkkeitä lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vatsakipuja ja ruoansulatusongelmia. Helpointa olla ketolla niin ei tarvitse lääkkeitä lainkaan.

Ja lisäksi voi silloin tällöin nauttia alkoholia huoletta ilman pelkoa metukan aiheuttamasta ketoasidoosista.

Vierailija
4/14 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetää vatsan kovalle. Ei järin vaikutusta sokeriarvoihin. Ei riittänyt lääkkeeksi diabetekseen.

Vierailija
5/14 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla metforem 750 x 3. Ehkä vähän piristää, aineenvaihdunta tehostuu. En liho niin helposti. Ei ole ollut haittoja. 

höpöhöpö! https://laakeinfo.fi/documents/1098055

Metforem

Metforem-valmisteiden vaikuttava aine, metformiinihydrokloridi, alentaa veren kohonnutta sokeripitoisuutta. Metformiinihydrokloridi vähentää glukoosin uudistuotantoa maksassa ja parantaa kudosten sokerinkulutusta.

Metforem-depottabletteja käytetään yhdessä ruokavalion ja liikunnan kanssa tyypin 2 diabeteksen ennaltaehkäisyyn ylipainoisilla aikuisilla, kun verensokeriarvoja ei ole saatu hallintaan 3–6 kuukauden aikana pelkästään ruokavalion ja liikunnan avulla. Sinulla on suuri riski sairastua tyypin 2 diabetekseen, jos sinulla on muita riskitekijöitä, kuten korkea verenpaine, yli 40 vuoden ikä, poikkeavat veren rasva-arvot (lipidit) tai aiempi raskausdiabetes.

Lääke on erityisen tehokas, jos olet alle 45-vuotias, olet hyvin ylipainoinen, sinulla on korkea aterian jälkeinen verensokeri tai sinulla on ollut raskausdiabetes.

Vierailija
6/14 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metamorfoosi. Hallusinaatiot. Omnipotenssi ja kyky lentää. 

Vierailija
7/14 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä höpöhöpö? En ymmärrä. 

Vierailija
8/14 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle metformiini on siis määrätty muuhun kuin tuossa paketissa selostettuun. Annostako ihmettelet? T.  vastaaja 1 

Vierailija
9/14 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyötyinä on että pystyy kulkemaan seinien läpi.

Haittana on se että alkaa haisemaan katkaravulta.

Vierailija
10/14 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysy lääkäriltäsi, tollikka

Vierailija
11/14 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue pakkausseloste. Netistä löytyy tietoa,esim.diabetesliiton sivuilta 

Vierailija
12/14 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä vähän piristää, aineenvaihdunta tehostuu. En liho niin helposti. Ei ole ollut haittoja. 

Vatsakipuja ja ruoansulatusongelmia. Helpointa olla ketolla niin ei tarvitse lääkkeitä lainkaan

Vierailija
13/14 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä vähän piristää, aineenvaihdunta tehostuu. En liho niin helposti. Ei ole ollut haittoja. 

Vatsakipuja ja ruoansulatusongelmia. Helpointa olla ketolla niin ei tarvitse lääkkeitä lainkaan

Niin nämä ovat minun kokemuksiani. Muilla voi olla muita. 

Vierailija
14/14 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla se tuntuu aiheuttavan pienimuotoista syömishalua. Taitaa verensokeri laskea vähän liikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan