Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lahjaksi naisystävälle 40-vuotispäivänä?

Vierailija
09.08.2026 |

Olen jo hankkinut ja suunnitellut viikonloppuna matkan, johon kuuluu kylpylähotelli, hierontaa, museokäynti, illallinen ja automatkalla kauniilla maaseudulle. Mutta joku lahja erikseen tarvitaan vielä, koska hän on hyvin vaativa. Hinta voisi olla noin 100E.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kuulostaa hirveältä!

Vierailija
2/34 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyh hyh. En ole ikinä ollut noin vanhan naisen kanssa.

M42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Minulle riittäisi oman miehen tekemä hieronta ja sitä ennen ateria jossain kivassa ravintolassa.

Vierailija
4/34 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta seksikäs yöpaita.

Vierailija
5/34 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satisfyer Pro II.

Vierailija
6/34 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kaunis koru. Kirja. Museokortti. Konserttilippu. Lahjakortti kauppaan, jossa hän tykkää käydä. Harrastukseen liittyviä välineitä.

Vierailija
7/34 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuvituslahja mielikuvitusnaiselle.

Vierailija
8/34 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa mistä tämä vaativa nainen voisi tykätä. Hierontaan onnellinen loppu kenties?

Vierailija
9/34 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valokuvakirja yhteisistä hetkistänne. Huonekasvi.

Vierailija
10/34 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satisfyer Pro II.

Pilluimurille ääni. Noin wanhoilla kotkilla kun on jo toosat kuivat, niin piluahan niiltä on turva kuvitella saavansa, joten nehän ajelee sillä pilluimurilla muutenkin itsensä nirvanaan, silmät vain pyörii päässään kuin hedelmäpelin rullat kun suristelevat menemään.

Vierailija
11/34 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M42

Ikisinkkumiehen ulinaa. 🤣 Ja mä olen muuten alle 40v. ja sinä olet minulle liian vanha.

Vierailija
12/34 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin joku kirja joka käsittelee menopaussiin valmistautumista.

Vierailija
13/34 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kaunis koru. Kirja. Museokortti. Konserttilippu. Lahjakortti kauppaan, jossa hän tykkää käydä. Harrastukseen liittyviä välineitä.

Hajuvesi, kampaamokäynti, kasvohoito, kauniit alusvaatteet, yhteinen valokuvaus. 

Vierailija
14/34 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imuri, luutuja, Tolua, sankko, paistinpannu ja kattiloita. 

Vierailija
15/34 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M42

Ei ole isäsikään ollut.

Vierailija
16/34 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Satisfyer Pro II.

Pilluimurille ääni. Noin wanhoilla kotkilla kun on jo toosat kuivat, niin piluahan niiltä on turva kuvitella saavansa, joten nehän ajelee sillä pilluimurilla muutenkin itsensä nirvanaan, silmät vain pyörii päässään kuin hedelmäpelin rullat kun suristelevat menemään.

Osta sinä vtun idiootti se äidillesi ensi keväänä äitienpäivälahjaksi.

Nelikymppiset naiset saavat vielä lapsia, mutta nelikymppisillä miehillä alkaa potenssi heiketä. 

Vierailija
17/34 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ton kaiken päälle joku lahja. Et oo tosissas. Ihan posketonta. 
Mikään ei tunnu kohta missään ja joka vuosi pitää saada enemmän. Älä suostu tohon. Tulevaisuudessa saat vaan itkupotkukohtauksia jos joskus ostat lahjan. 

Matka kuulun ensi vuonna? 

Vierailija
18/34 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Satisfyer Pro II.

Osta sinä vtun idiootti se äidillesi ensi keväänä äitienpäivälahjaksi.

Nelikymppiset naiset saavat vielä lapsia, mutta nelikymppisillä miehillä alkaa potenssi heiketä. 

Noh noh! :D

Nyt osui näemmä arkaan paikkaan : )

Kyllähän sä tietoinen olet, että teille wanhoille kotkille myydään apteekissa vagisania jolla tuollaisia purkauksia aiheuttavan kutkan saa poistettua. Niin ei tarvi raivota sitten tuntemattomille kun sanovat tosiasiat ääneen. PUSI PUSI!

Vierailija
19/34 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaankin joku kirja joka käsittelee menopaussiin valmistautumista.

Monet naiset saa 4-kymppisenä lapsenkin, mutta sitähän inceli ei tiedä, kun ei ymmärrä biologiasta tai naisista yhtään mitään. 

Vierailija
20/34 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin miesystävältä jotain, joka sopii juuri minulle, kertoen siitä kuinka hän on huomioinut sen millainen ihminen olen ja mistä pidän. Lahjakortti kelpaa muilta, mutta ei mieheltä (tai no en tietenkään valittaisi jos sellaisen saisin, vähän vain loukkaantuisin itsekseni). Esimerkiksi jos olisi vaikka konserttilippu, pitäisi osua täysin nappiin. Mutta voisi olla vaikka jokin asia mistä olen hänelle maininnut pitäväni tai mitä olen jossain ihastellut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän