Mitä lahjaksi naisystävälle 40-vuotispäivänä?
Olen jo hankkinut ja suunnitellut viikonloppuna matkan, johon kuuluu kylpylähotelli, hierontaa, museokäynti, illallinen ja automatkalla kauniilla maaseudulle. Mutta joku lahja erikseen tarvitaan vielä, koska hän on hyvin vaativa. Hinta voisi olla noin 100E.
Kommentit (34)
Hyh hyh. En ole ikinä ollut noin vanhan naisen kanssa.
M42
Jaa. Minulle riittäisi oman miehen tekemä hieronta ja sitä ennen ateria jossain kivassa ravintolassa.
Joku kaunis koru. Kirja. Museokortti. Konserttilippu. Lahjakortti kauppaan, jossa hän tykkää käydä. Harrastukseen liittyviä välineitä.
Mielikuvituslahja mielikuvitusnaiselle.
En osaa sanoa mistä tämä vaativa nainen voisi tykätä. Hierontaan onnellinen loppu kenties?
Valokuvakirja yhteisistä hetkistänne. Huonekasvi.
Vierailija kirjoitti:
Satisfyer Pro II.
Pilluimurille ääni. Noin wanhoilla kotkilla kun on jo toosat kuivat, niin piluahan niiltä on turva kuvitella saavansa, joten nehän ajelee sillä pilluimurilla muutenkin itsensä nirvanaan, silmät vain pyörii päässään kuin hedelmäpelin rullat kun suristelevat menemään.
Vierailija kirjoitti:
M42
Ikisinkkumiehen ulinaa. 🤣 Ja mä olen muuten alle 40v. ja sinä olet minulle liian vanha.
Varmaankin joku kirja joka käsittelee menopaussiin valmistautumista.
Vierailija kirjoitti:
Joku kaunis koru. Kirja. Museokortti. Konserttilippu. Lahjakortti kauppaan, jossa hän tykkää käydä. Harrastukseen liittyviä välineitä.
Hajuvesi, kampaamokäynti, kasvohoito, kauniit alusvaatteet, yhteinen valokuvaus.
Imuri, luutuja, Tolua, sankko, paistinpannu ja kattiloita.
Vierailija kirjoitti:
M42
Ei ole isäsikään ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satisfyer Pro II.
Pilluimurille ääni. Noin wanhoilla kotkilla kun on jo toosat kuivat, niin piluahan niiltä on turva kuvitella saavansa, joten nehän ajelee sillä pilluimurilla muutenkin itsensä nirvanaan, silmät vain pyörii päässään kuin hedelmäpelin rullat kun suristelevat menemään.
Osta sinä vtun idiootti se äidillesi ensi keväänä äitienpäivälahjaksi.
Nelikymppiset naiset saavat vielä lapsia, mutta nelikymppisillä miehillä alkaa potenssi heiketä.
Siis ton kaiken päälle joku lahja. Et oo tosissas. Ihan posketonta.
Mikään ei tunnu kohta missään ja joka vuosi pitää saada enemmän. Älä suostu tohon. Tulevaisuudessa saat vaan itkupotkukohtauksia jos joskus ostat lahjan.
Matka kuulun ensi vuonna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satisfyer Pro II.
Osta sinä vtun idiootti se äidillesi ensi keväänä äitienpäivälahjaksi.
Nelikymppiset naiset saavat vielä lapsia, mutta nelikymppisillä miehillä alkaa potenssi heiketä.
Noh noh! :D
Nyt osui näemmä arkaan paikkaan : )
Kyllähän sä tietoinen olet, että teille wanhoille kotkille myydään apteekissa vagisania jolla tuollaisia purkauksia aiheuttavan kutkan saa poistettua. Niin ei tarvi raivota sitten tuntemattomille kun sanovat tosiasiat ääneen. PUSI PUSI!
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin joku kirja joka käsittelee menopaussiin valmistautumista.
Monet naiset saa 4-kymppisenä lapsenkin, mutta sitähän inceli ei tiedä, kun ei ymmärrä biologiasta tai naisista yhtään mitään.
Haluaisin miesystävältä jotain, joka sopii juuri minulle, kertoen siitä kuinka hän on huomioinut sen millainen ihminen olen ja mistä pidän. Lahjakortti kelpaa muilta, mutta ei mieheltä (tai no en tietenkään valittaisi jos sellaisen saisin, vähän vain loukkaantuisin itsekseni). Esimerkiksi jos olisi vaikka konserttilippu, pitäisi osua täysin nappiin. Mutta voisi olla vaikka jokin asia mistä olen hänelle maininnut pitäväni tai mitä olen jossain ihastellut.
Hän kuulostaa hirveältä!