Mies pahoinpiteli - miten päästä yli?
Miten päästä yli tapahtuneesta, jossa mies kohdisti minuun eli naiseen väkivaltaa? Ei lyönyt omien sanojensa mukaan, mutta sain mustelmia eri puolille kehoa ja voin psyykkisesti huonosti siitä pelosta minkä tilanne aiheutti. Oloni on nöyryytetty, heikko, rikottu. Kuin en kuuluisi tähän vartaloon enää. En koskaan halunnut olla se nainen, jolle tehdään näin. Kuten ei varmasti kukaan muukaan saman kokenut. Miten päästä yli asiasta? Voiko mies enää muuttua vai onko loppuelämänsä väkivaltainen? Kokemuksia?
Kommentit (209)
Tee rikosilmoitus. Käy lääkärissä. Ja eroa. Ei tule muuttumaan. Näin noita miehiä omassa lapsuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota suomalainen mies ja kunnioita häntä kuten miestä kuuluukin, niin näitä ei tapahdu.
Höpönlöpöä, suomalaisetkin miehet osaavat olla sikoja.
kunnioita häntä kuten miestä kuuluukin, niin näitä ei tapahdu.
Kunnioitus ansaitaan käytöksellä ja hakkaava mies ei ole kunnioitettava.
Toi incelli kuvittelee, että sen mulkku ja pallit oikeuttaa palvontaan. Hah, kukaanhan ei edes halua niitä.
Nainen sensijaan on elämän luoja ja säilyttäjä, onnigeneraattori, hyväntekijä, joten ihmiskunnan koko olemassaolo on naisten vallassa. Naisia pitää kunnioittaa tästä syystä. Naiset ovat jumalia.
Kaikki maailman paska on miesten itsekkyyden, ahneuden ja typeryyden syytä. Ei mitään syytä kunnioittaa erityisesti miessukupuolta siis. Toki miehissä on valtaosa fiksuja ja kivoja, mutta väkivaltainen ja typerä 25% pilaa muidenkin miesten maineen. Kts Trump, kts Mika Mohring - rikas ja köyhä viha-apina.
Älä nyt hulluja höpäjä! Pahuutta ja väkivaltaa on yhtä lailla naisissa ja miehissä. Menepä kuuntelemaan kuinka ilkeitä naiset puhuvat vaikka työkavereistaan!! Eivätkä vaan puhu. Moni lapsi on esim.vieraannutettu isästään. Pahuus on ihmisen ominaisuus yleisesti, ei naisen tai miehen.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole kokemuksia onneksi!
PAKKAA ukon tavarat jätesäkkiin ja ovesta ulos!
Tai LÄHDE itse!
3. ilmoittaudu itsepuolustuskurssille
Olin iltalenkillä koirani kanssa, läheisessä pikku puistossa yksi nainen oli menossa miehen päälle, oli siis täysin raivona, mies otti kiinni ja väänsi naisen istumaan maahan. No mitä siitä seurasi hirveä huuto "mää oon nainen"
Eroa takavasemmalle, lähtemällä salaa, ota tärkeimmät mukaan. Hanki eri asunto jonkun tukemana. Nuo pahenee, ei mies parane. Selviät hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Olin iltalenkillä koirani kanssa, läheisessä pikku puistossa yksi nainen oli menossa miehen päälle, oli siis täysin raivona, mies otti kiinni ja väänsi naisen istumaan maahan. No mitä siitä seurasi hirveä huuto "mää oon nainen"
Että semmonen satu😹😹
Mitä päädyit tekemään Ap? Voimia sinulle vaikeaan tilanteeseen!
Vierailija kirjoitti:
Mitä päädyit tekemään Ap? Voimia sinulle vaikeaan tilanteeseen!
Ap tässä. Menin henkisesti aika huonoon kuntoon. Itkin lukuisia tunteja päivittäin, koin häpeää ja vihaa ja lopulta sulkeuduin niin etten halua puhua asiasta lainkaan ääneen enkä kenellekään. Olin sairauslomalla. Nyt tunnen tyhjyyttä. Onko tämä normaali reaktio?
En ole juuri pystynyt olla kotona, mutta mies etsii itselleen omaa asuntoa. Joudun jäämään kotiin, jossa pahoinpitely tapahtui. Pääseekö asiasta yli miten? Nyt koti ei tunnu kodilta ja ahdistun ajatuksestakin, että minun pitäisi siellä olla, mutta en halua muuttaa pois alueelta tietyistä syistä. Onko vinkkejä toipumiseen?
Ota itseäsi niskasta kiinni äläkä ärsytä miestä enää.
Vierailija kirjoitti:
Ota itseäsi niskasta kiinni äläkä ärsytä miestä enää.
Kaikki tunnekuohut läpi käyneenä olen tätäkin itselleni hokenut, valitettavasti. Ap
Taas teitä vedätetään. Aloituksessa on lause joka kertoo sen. Eli tällaista ei ole tapahtunut.
No, kun ei kerran lyönyt eikä ollut väkivaltainen, ja sinä
Olet tilanteen jälkeen mustelmilla, niin mitenkäs sitten käy, kun hän on väkivaltainen?
Sinä jouduit pelkäämään sitä, kenen pitäisi olla turva.
Kyllä sinä yli pääset, kun otat nyt oman elämäsi omaan hallintaasi. Haet apua ja tukea.
Surullista, että olet nyt niin nurkassa, että et ole lähtenyt jo.
Lähde. Älä mieti.
Sinä
Olet se tärkein. Suojele itse itseäsi.
Ei sinun arvosi siitä lähde, että joku rusikoi.
Kimpsut ja kampsut kasaan ja veks.
Mun äiti jäi.
Olen kasvanut kovin traumatisoivan lapsuuden. Oli siinä hyvääkin paljon, mutta se ainainen pelko äidin puolesta oli kamalaa lapselle. Turvatonta.
Isä ei kuulemma muistanut niitä hetkiä, kun pimeni ja äidillä
Oli musta silmä.
Aapee: lähde.
Keskenmeno?