Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies pahoinpiteli - miten päästä yli?

Vierailija
09.08.2026 |

Miten päästä yli tapahtuneesta, jossa mies kohdisti minuun eli naiseen väkivaltaa? Ei lyönyt omien sanojensa mukaan, mutta sain mustelmia eri puolille kehoa ja voin psyykkisesti huonosti siitä pelosta minkä tilanne aiheutti. Oloni on nöyryytetty, heikko, rikottu. Kuin en kuuluisi tähän vartaloon enää. En koskaan halunnut olla se nainen, jolle tehdään näin. Kuten ei varmasti kukaan muukaan saman kokenut. Miten päästä yli asiasta? Voiko mies enää muuttua vai onko loppuelämänsä väkivaltainen? Kokemuksia?

Kommentit (209)

Vierailija
181/209 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aloitat pyytämällä anteeksi sitä osaa käytöksestäsi joka aiheutti tuon ojennuksen tarpeen. Sitten voitte yhdessä miettiä jatkossa miten voit parantaa käytöstäsi niin että sellaista tarvetta ei jatkossa synny. 

Ketjun ensimmäinen järkevä neuvo. 

Karmeita kommentteja. Mua on lyöty nyrkillä ohimoille kun olin raskaana. Syytä en vieläkään tiedä. Ennen sitä mies piti mykkäkoulua ja oli lähtenyt toisen matkaan. Ja kait kaikesta tästä sain sitten turpiini. Mitään lasta ei ole. Meistä ei koskaan sitten tullut mitään vaikka mies ehkäpä anteeksipyynnön sijaan ilmestyi kosimaan ja siihen sanoin 'ei'. Vieläkään en ole päässyt tästä jutusta yli ja olen luovuttanut ja ymmärtänyt että se ei koskaan tule tapahtumaan tässä elämässä että pääsisin tästä jutusta eroon. Pahoinpitely saattaa muuttua kuin liimaksi mikä on hirveää.

Keskenmeno?

Vierailija
182/209 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikosilmoitus ja ero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/209 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee rikosilmoitus. Käy lääkärissä. Ja eroa. Ei tule muuttumaan. Näin noita miehiä  omassa lapsuudessa. 

Vierailija
184/209 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota suomalainen mies ja kunnioita häntä kuten miestä kuuluukin, niin näitä ei tapahdu.

Höpönlöpöä, suomalaisetkin miehet osaavat olla sikoja.

kunnioita häntä kuten miestä kuuluukin, niin näitä ei tapahdu.

Kunnioitus ansaitaan käytöksellä ja hakkaava mies ei ole kunnioitettava.

Toi incelli kuvittelee, että sen mulkku ja pallit oikeuttaa palvontaan. Hah, kukaanhan ei edes halua niitä.

Nainen sensijaan on elämän luoja ja säilyttäjä, onnigeneraattori, hyväntekijä, joten ihmiskunnan koko olemassaolo on naisten vallassa. Naisia pitää kunnioittaa tästä syystä. Naiset ovat jumalia.

Kaikki maailman paska on miesten itsekkyyden, ahneuden ja typeryyden syytä. Ei mitään syytä kunnioittaa erityisesti miessukupuolta siis.   Toki miehissä on valtaosa fiksuja ja kivoja, mutta väkivaltainen ja typerä 25% pilaa muidenkin miesten maineen.  Kts Trump, kts Mika Mohring - rikas ja köyhä viha-apina.

Älä nyt hulluja höpäjä! Pahuutta ja väkivaltaa on yhtä lailla naisissa ja miehissä. Menepä kuuntelemaan kuinka ilkeitä naiset puhuvat vaikka työkavereistaan!! Eivätkä vaan puhu. Moni lapsi on esim.vieraannutettu isästään. Pahuus on ihmisen ominaisuus yleisesti, ei naisen tai miehen.

Vierailija
185/209 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://naistenlinja.fi/

Täältä saat apua ja tukea

Vierailija
186/209 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro koko stoori.

Vierailija
187/209 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole kokemuksia onneksi!

PAKKAA ukon tavarat jätesäkkiin ja ovesta ulos!

Tai LÄHDE itse!

3. ilmoittaudu itsepuolustuskurssille

Vierailija
188/209 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde kävelee! Siis eroa!

Vierailija
189/209 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin iltalenkillä koirani kanssa, läheisessä pikku puistossa yksi nainen oli menossa miehen päälle, oli siis täysin raivona, mies otti kiinni ja väänsi naisen istumaan maahan. No mitä siitä seurasi hirveä huuto "mää oon nainen" 

Vierailija
190/209 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa takavasemmalle, lähtemällä salaa, ota tärkeimmät mukaan. Hanki eri asunto jonkun tukemana. Nuo pahenee, ei mies parane. Selviät hyvin.

Vierailija
191/209 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin iltalenkillä koirani kanssa, läheisessä pikku puistossa yksi nainen oli menossa miehen päälle, oli siis täysin raivona, mies otti kiinni ja väänsi naisen istumaan maahan. No mitä siitä seurasi hirveä huuto "mää oon nainen" 

Että semmonen satu😹😹

Vierailija
192/209 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä päädyit tekemään Ap? Voimia sinulle vaikeaan tilanteeseen!

Vierailija
193/209 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä päädyit tekemään Ap? Voimia sinulle vaikeaan tilanteeseen!

Ap tässä. Menin henkisesti aika huonoon kuntoon. Itkin lukuisia tunteja päivittäin, koin häpeää ja vihaa ja lopulta sulkeuduin niin etten halua puhua asiasta lainkaan ääneen enkä kenellekään. Olin sairauslomalla. Nyt tunnen tyhjyyttä. Onko tämä normaali reaktio? 

En ole juuri pystynyt olla kotona, mutta mies etsii itselleen omaa asuntoa. Joudun jäämään kotiin, jossa pahoinpitely tapahtui. Pääseekö asiasta yli miten? Nyt koti ei tunnu kodilta ja ahdistun ajatuksestakin, että minun pitäisi siellä olla, mutta en halua muuttaa pois alueelta tietyistä syistä. Onko vinkkejä toipumiseen?

Vierailija
194/209 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota itseäsi niskasta kiinni äläkä ärsytä miestä enää.

Vierailija
195/209 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota itseäsi niskasta kiinni äläkä ärsytä miestä enää.

Kaikki tunnekuohut läpi käyneenä olen tätäkin itselleni hokenut, valitettavasti. Ap

Vierailija
196/209 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista turvakoti

Vierailija
197/209 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks, oliko se humalassa?

Vierailija
198/209 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas teitä vedätetään. Aloituksessa on lause joka kertoo sen. Eli tällaista ei ole tapahtunut.

Vierailija
199/209 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kun ei kerran lyönyt eikä ollut väkivaltainen, ja sinä

Olet tilanteen jälkeen mustelmilla, niin mitenkäs sitten käy, kun hän on väkivaltainen?

Sinä jouduit pelkäämään sitä, kenen pitäisi olla turva.

Kyllä sinä yli pääset, kun otat nyt oman elämäsi omaan hallintaasi. Haet apua ja tukea.

Surullista, että olet nyt niin nurkassa, että et ole lähtenyt jo.

Lähde. Älä mieti.

Sinä

Olet se tärkein. Suojele itse itseäsi.

Ei sinun arvosi siitä lähde, että joku rusikoi.

Kimpsut ja kampsut kasaan ja veks.

Vierailija
200/209 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti jäi.

Olen   kasvanut kovin traumatisoivan lapsuuden. Oli siinä hyvääkin paljon, mutta se ainainen pelko äidin puolesta oli kamalaa lapselle. Turvatonta.

Isä ei kuulemma muistanut niitä hetkiä, kun pimeni ja äidillä

Oli musta silmä.

Aapee: lähde.