Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies pahoinpiteli - miten päästä yli?

Vierailija
09.08.2026 |

Miten päästä yli tapahtuneesta, jossa mies kohdisti minuun eli naiseen väkivaltaa? Ei lyönyt omien sanojensa mukaan, mutta sain mustelmia eri puolille kehoa ja voin psyykkisesti huonosti siitä pelosta minkä tilanne aiheutti. Oloni on nöyryytetty, heikko, rikottu. Kuin en kuuluisi tähän vartaloon enää. En koskaan halunnut olla se nainen, jolle tehdään näin. Kuten ei varmasti kukaan muukaan saman kokenut. Miten päästä yli asiasta? Voiko mies enää muuttua vai onko loppuelämänsä väkivaltainen? Kokemuksia?

Kommentit (209)

Vierailija
201/209 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota itseäsi niskasta kiinni äläkä ärsytä miestä enää.

Kaikki tunnekuohut läpi käyneenä olen tätäkin itselleni hokenut, valitettavasti. Ap

Hyvä että opit opiksi. Ei mies syyttä lyö.

Vierailija
202/209 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä päädyit tekemään Ap? Voimia sinulle vaikeaan tilanteeseen!

Ap tässä. Menin henkisesti aika huonoon kuntoon. Itkin lukuisia tunteja päivittäin, koin häpeää ja vihaa ja lopulta sulkeuduin niin etten halua puhua asiasta lainkaan ääneen enkä kenellekään. Olin sairauslomalla. Nyt tunnen tyhjyyttä. Onko tämä normaali reaktio? 

En ole juuri pystynyt olla kotona, mutta mies etsii itselleen omaa asuntoa. Joudun jäämään kotiin, jossa pahoinpitely tapahtui. Pääseekö asiasta yli miten? Nyt koti ei tunnu kodilta ja ahdistun ajatuksestakin, että minun pitäisi siellä olla, mutta en halua muuttaa pois alueelta tietyistä syistä. Onko vinkkejä toipumiseen?

Lopetat tuon itsesäälin ja haet apua.

Hyvä, että toinen tajuaa lähteä.

Jos et kestä olla siellä, niin hankit toisen asunnon.

Nyt itse sidot itsesi.

Kuulostat kyllä jotenkin mielikuvitustapaukselta.

Oli miten oli. Lähde meneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/209 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vingut.

Isä ja äiti hakkasivat koko lapsuuden.

Kotoa muutin 17v.

Sen koommin ei kukaan oo koskaan enää  hakannut.

Käyttää voi järkeä.

Vierailija
204/209 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hemmettiä täällä itket. Lyö takaisin perhanan itkupilli. Tasa-arvo on tullut jäädäkseen, nainenkin saa lyödä.

Vierailija
205/209 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et kotona pysty olemaan, niin muuta pois. Asia ratkeaa sillä, pahaan oloon ynnämuuhun kannattaa hakea apua terveydenhuollosta.

Vierailija
206/209 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

O ko mies muuttanut käytöstään uusissa suhteissa

Vierailija
207/209 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on Provo niin huono. Jos ei ole paha tilanne. Siskon mies löi ja lupasi parantaa tapansa. Ärsyyntyy kaikesta mm kun haarukka oli kuuma tiskikoneen jälkeen tai 2v kakkasi. Ja kotiäitiys vei miehen hermot. Joutui lopulta linnaan kun pahoinpiteli sairaalaan. Että voi toi olla totta.

Vierailija
208/209 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paha sanoa juuta ja jaata, mutta ois kiva tietää oliku sulla osuutta ja arpaa? Onko päihteitä tai mt ongelmia puolin tai toisin?

Joskus kun 22v niin olin mental nuts mimmin kanssa parisuhteessa, ja heräsin yövuoron jälkeen siihen kun nainen täydessä raivossa puukko kädessä sängyn vieressä raivoaa mulle jostain, jotain omia tulkintoja harhoja tms.

Kysyin hetken päästä että jäätkö tähän vuokrakämppään vai minä, toinen lähtee tällä viikolla mutta kumpa. ellet tee ratkaisua niin minä teen. 

Tämä oli oma kokemus lähisuhdeväkivallasta, ja ainut kerta elämässäni kun olen halunnut lyödä naista ja todella lujaa. Nyt näemmä heitin peiton päälle ja tönäsin kumoon voimalla.

inhottava sikamies tääkin. Olisi ottanut puukosta.

Vierailija
209/209 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas teitä vedätetään. Aloituksessa on lause joka kertoo sen. Eli tällaista ei ole tapahtunut.

Kyllä tapahtui ja tällaiset kommentit lisäävät pahaa oloani ja epäluottamusta siihen, että kukaan uskoisi minua. Tulee mieleen, oletko itse mies ja tehnyt naiselle saman? Ap