Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaanko sanoa uudelle kaverille, että näin hänestä unta, jos ei kuitenkaan kerro tarkemmin? 😂

Vierailija
08.08.2026 |

Epäilen hänen olevan kiinnostunut minusta ja minäkin hänestä, mutta en ole varma ....

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika loppui eilen, mutta siis näin hänestä unta, jossa olimme hyvin läheisesti. Tekisi mieli kertoa, mutta jos ei hän olekaan kiinnostunut niin katoaako ystävyyskin.

Vierailija
2/5 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne unet totta ole joten miksi et kehtaisi kertoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertoisi ellen olisi varma että se otetaan vastaan hyvin. Unen näkeminen ei itsessään tarkoita mitään, minä olen nähnyt intiimejä unia sellaisista ihmisistä joista en ole ollenkaan kiinnostunut (joskus jopa veljestäni, yäk). Mutta sellaisesta unesta kertominen on tietoinen valinta joka on vähintäänkin vahvaa vihjailua ja siksi iso riski.

Vierailija
4/5 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kertonut vastaavissa tilanteissa monelle. Usein myös silloin, vaikka en mitään unta ole nähnytkään. En tietenkään kerro alkuun unen laatua vaan anna kohteen innokkaasti kysellä. Tarinan suuntaus riipuu sitten siitä, mitä toinen tuntuu haluavan kuulla. Kannattaa alkuun keksiä jokin hyvä ja viihdyttä ei-seksuaalinen kehyskertomus siltä varalta, että kaverisi haluaa olla kaveri. Ja unessa kaverin ei tarvitse olla tietenkään kaikilta osin sama tyyppi kuin tosielämässä, mutta roolin täytyy olla sellainen, mistä hän voi olla ylpeä.

Ja koska kyseessä on työkaveri ja näet häntä usein, kaikkea ei tarvitse kertoa yhdeltä istumalta. Alkuun riittää, että sanot vain ohimennen nähneesi hänestä unta. Hän voi sitten vaikka illan ja yön miettiä, että minkälaista.

Vierailija
5/5 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaduttaa, joskus menin sanomaan pomolle, että näin hänestä unta ja pomo näytti jotenkin kiusaantuneelta ja minä sitten hädissäni tarkensin, etten mitään seksiunta.😅 Kai tästä häpeästä pääsee eroon kymmenessä vuodessa, jos hyvin käy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi