Keski-ikäinen, nimeä 3 artistia/bändiä, joita kuuntelet paljon
Kommentit (280)
Viime aikoina olen kuunnellut lähinnä Nicole Moudaber -nimistä dj:tä Soundcloudista.
Tekee joka viikko uuden In the Mood -miksauksen.
Niitä on siellä jo 640 kappaletta.
Mies 52 vuotta.
Finlanders, trumpetisti on siinä parasta, sitten Taiskan Rannalla, Einin me kaksi matkalla Tukholmaan ja Anna Hanskilta monta eri laulua, sitten Hariolax ja Paula Koivuniemi yhdessä Ilman minua ja toinen Sinua kosken, aijai kun hyvää musiikkia minulle.
Nainen 59 tänään ja huomenna 60 vuotta.
Ac/dc, Accept, ZZ top. Heavy ja rock fani. Ei tule paljon muuta kuunneltua.
Lisään kotimaisista ne harvat, mutta hyvät joita kuuntelen, ulkomaiset listasin jo eli
Sleepy Sleepers, Peer Günt, Hurriganes, Melrose, Popeda, Kirka.
Vierailija kirjoitti:
Finlanders, trumpetisti on siinä parasta, sitten Taiskan Rannalla, Einin me kaksi matkalla Tukholmaan ja Anna Hanskilta monta eri laulua, sitten Hariolax ja Paula Koivuniemi yhdessä Ilman minua ja toinen Sinua kosken, aijai kun hyvää musiikkia minulle.
Nainen 59 tänään ja huomenna 60 vuotta.
Onnea!
Vierailija kirjoitti:
Tauski. Ei tarvi muuta
Levynä Tauskin Best Hits ja luettavana Tauskin mustelmateos.
Paras kappale on " minä schwein"
Vierailija kirjoitti:
Vain kypsä, sinut itsensä kanssa oleva aikuinen ymmärtää iskelmän päälle.
Nuoruuteensa jämähtänyt ikiteinix kuuntelee teini-ikänsä musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
En ole keski-ikäinen, vaan vasta 46-vuotias, mutta Nickelback, Popeda ja Crazy Frog.
Keski-ikä on 40-60...
Stratovarius, Helloween, Beast in Black
M43
Motörhead, Organ, The Leo Bugariloves.
Vierailija kirjoitti:
Oon jo 65, vastaan silti: -80 luvun Suomi, pop ja rock. Eput, Juice, Pelle, Freukkarit, Miljoonasade (taitaa kääntyä jo -90 lukuun) Matka maailman ympäri, Jarkko Ahola, Jesse Kaikuranta, Maija Vilkkumaa, Anna Hanski, Vicky, Freeman, Hector...
Ilmeisesti ikään liittyvää kun et enää ymmärrä otsikkoa ja lukua 3.
Viime aikoina John Rutter (kirkkokuorolaulut), Chopin, The Edwin Hawkins Singers.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Taivalkunta Beat, Tapani Kansa , Katri Helena 1960-1997
Alejandro Sanz, Aitana, Miley Cyrus
Swedish House Mafia
Robin Schultz
Armin van Buuren
N56
Vierailija kirjoitti:
Alejandro Sanz, Aitana, Miley Cyrus
Ketä nää edes on?
Klassista kuuntelen joten Wagner, Beethoven ja Mozart täytyy varmaan sitten nimetä.
Black Sabbath, zero nine ja hakulisen aikainen yö.... Noin niinku esimerkkinä, muitakin vastaavia kuuntelen.
N54