Keski-ikäinen, nimeä 3 artistia/bändiä, joita kuuntelet paljon
Kommentit (280)
The Cannons, Ultravox, Type 0 Negative
HOKKA
HOKKA
HOKKA
37v
Liian hienoja ruusut on mulle
Oon jo 65, vastaan silti: -80 luvun Suomi, pop ja rock. Eput, Juice, Pelle, Freukkarit, Miljoonasade (taitaa kääntyä jo -90 lukuun) Matka maailman ympäri, Jarkko Ahola, Jesse Kaikuranta, Maija Vilkkumaa, Anna Hanski, Vicky, Freeman, Hector...
Vaihtelee, mutta esim. Prince, Prodigy ja Kylie.
Vierailija kirjoitti:
Vaihtelee, mutta esim. Prince, Prodigy ja Kylie.
Kotimaisista lisäisin: Tuomari Nurmio.
Insomniun, Stratovarius, Children of bodom, In flames. Näitä on tullut kyllä pitkään kuunneltua. Lähinnä metallia kuuntelen, monenlaista genreä.
Vierailija kirjoitti:
Led Zeppelin, Black Sabbath, Pink Floyd.
Mutta maailmaan mahtuu niin paljon hyvää musiikkia, että tuo on jotain juuri tällä hetkellä. Led Zeppelinistä tosin kaikki alkoi, kun kuuli sitä huonolaatuisena stereolähetyksenä 1980-luvun loppupuolella, 14-vuotiaana. Toimii edelleen, kaikki muu on tullut sen jälkeen.
Ylen stereolähetykset oli huippulaatuisia ennen kuin paikallisradiot tulivat kompressoituine äänimattoineen. Silloin Yle alkoi myös prosessoida kevyen musiikin kanaviaan.
Tällä hetkellä KoRn, Sabaton, ja kaikki grunge. Mutta on paljon muitakin, ainoa musiikki jonka jätän väliin on humppa
Isac Elliott, JVG, Álvaro Soler nyt esimerkiksi. Tykkään energisestä musiikista. Kuuntelen lenkillä, autossa ja mökillä.
N53
Hanoi rocks, ysärit Movetron, Neon 2, Ressu redford. Diskoillaan kotona.
Vierailija kirjoitti:
Kauheata musiikkia kuuntelette
Voit tänne laittaa, mitä itse kuuntelet. Sehän on ketjun aihe.
Jaa-a, vaihtelee paljon mutta sanotaan Kingston Wall, The Doors ja Pogues.
Jos elektroniselta puolelta niin sitten LTJ Bukem, Cosmosis & Boris Blenn.
Vierailija kirjoitti:
Shakira, C.Gambino, Behm
N58v
Childish Gambino täälläkin.
N41
Vaihtelee, mutta tänään olen kuunnellut Leevi and the Leavingsia, Benjamin Peltosta ja Kaija Koota.
Queen, Bon Jovi, Eppu Normaali.
N47
Yritän kuunnella vaihtelevasti ja eri tyylisuuntia, etten kyllästy. Tällä hetkellä kolme on ehkä T. Jarva & The Dark Place, Amorphis, Kingston Wall. Yllättäen suomalaisia, vaikka en mitenkään erityisesti suomalaista musiikkia harrastakaan. N58