Mikä on Eppu Normaalin paras biisi?
Kommentit (46)
Puhtoinen lähiöni. Ostin sen 1979 singlelevynä. Sitä ennen olin ostanut Poliisi pamputtaa taas-singlen ja Aknepop-albumin. Teki silloin kerralla vaikutuksen, kun ei ollutkaan alkuaikojen punktyyliä, vaan melodinen ja hieman Dire Straits-tyylinen kitaraosuuksiltaan.
Pimeyden tango.
Paras Suomi rock kappale ikinä. Muutama Sielun Veljien ralli pääsee kyllä aika lähelle, ainakin kisassa on mukana "Kulkurin ilta kalja." Eikä kauas jää Popedan "Pitkä kuuma kesäkään."
Vierailija kirjoitti:
Pimeyden tango.
Paras Suomi rock kappale ikinä. Muutama Sielun Veljien ralli pääsee kyllä aika lähelle, ainakin kisassa on mukana "Kulkurin ilta kalja." Eikä kauas jää Popedan "Pitkä kuuma kesäkään."
Kulkurin iltakalja on Hassisen koneen, ei Sielun Veljien kappale. Ja Popedan kappale on nimeltään pelkästään Kuuma kesä, ei pitkä.
En ymmärrä Eppu Normaalia. Kolmitavuiset tökköriimit rasittavat. Rytmipuoli on vailla draivia, paino aina keskellä biittiä. Dire Straitsia tullut aikoinaan ehkä liikaa kuuneltua? Täytyy kuitenkin myöntää, että Pantse osaa virittää kitaransa.
Näitä biisejä tykkään itse rämpyttää kitaralla
-Vihreä joki
-teen sinusta muusia
-näin kulutan aikaa
-Jackpot
-puhtoinen lähiöni. Kai se paras niistä on joko Vihreä tai Ajankulutus.
Hipit rautaa on ainoa, mitä jaksan kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pimeyden tango tai Näin kulutan aikaa
Pimeyden tangossa se harmonikkasoolo . . . Ihmiskunnan parhaiden saavutusten top sadan joukossa! Ai se on kova!
Kukahan sen muuten soittaa? (Pedro?)
Lensin matalalla. Sitä esittivät tosi harvoin. Kaikki tykkää vain niistä radion pilaamista "hiteistä".
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä ja jokaikinen yö
Mulla sama.
Vierailija kirjoitti:
Koneinsinööri pamputtaa taas.
Toivot vain
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä ja jokaikinen yö
Mulla sama.
Paras suomenkielinen rakkausbiisi, jossa sanotaan asia niinkuin se on.
Tuhansien murheellisten laulujen maa
Linnunradan laidalla, Näin kulutan aikaa, Voi kuinka me sinua kaivataan
Vuonna 85. Harvoja biisejä jotka ei oo niin sysiharmaan melankolisia. Tai siinä on joku positiivinen viba taustalla. En oo kauheasti Eppuja ikinä kuunnellut mut heillä on niin paljon hittejä että väkisinkin tietää useamman kappaleen. Ei siinä, taitavia muusikoita ovat vaikkei ihan omaan musagenreen iske. N34
Osa ei näköjään osaa lukea, ap kysyi eppujen parasta biisiä, ei muiden tekeleitä.