Mulla oli kaverin lapsi hoidossa ja vein lapsen Hesburgeriin lapsen saamilla rahoilla lahjaksi, sain huutoa.
Eli 6v sai lahjaksi syntymäpäivillään 50 euron setelin, kysyin, että mitä hän haluaa sillä tehdä, hän sanoi haluavansa heseen syömään, menimme hesburheriin lounaallre ja maksoin samalla rahalla meidän molempien syömiset, en mitenkään ajatellut sitä rahaa vaan ajattelin, että maksu sujuu helpommin niin. En ottanut mitään kallista vaan halvan aterian, palautin lapsen kotiin ja nyt kaveri soitti raivoissaan ja vaatii minulta rahaa takaisin. En kuitenkaan halauisi maksaa sillä mulla on taloudellisesti tiukkaa. Ilmeisesti völirikko tiedossa.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
huono
kyllä tämä on ihan totta. Mielestäni tein kuitenkin osittain ihan hyvän teon.
ap
Varastit lapselta rahaa.
Tai siis, provohan tää on.
Joudutko hoitamaan ilmaiseksi kaverin lasta eikä voi edes siitä hyvästä tarjota hesburger ateriaa?
Olisit voinut kyllä maksaa oman ateriasi itse ja antaa lapselle rahat takaisin.
Siis 6v tarjosi sinulle heselounaan eikö sinua hävetä?
Et olisi saanut maksattaa lapsella omia syömisiä.
Vierailija kirjoitti:
Älä suostu enää lapsenvahdiksi
olen lapsen kummi.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olen lapsen kummi.
ap
mitä annoit lapselle lahjaksi?
Et voi maksattaa lapsen rahoista ruokaasi.
Tulis tupaan jos tekisit noin mun lapselle.
Aikuinen maksaa oman ateriansa.
"en mitenkään ajatellut sitä rahaa vaan ajattelin, että maksu sujuu helpommin niin." Jos tää olis totta, olisit jo maksanut oman ateriasi hinnan takaisin kaverillesi/lapselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olen lapsen kummi.
ap
mitä annoit lapselle lahjaksi?
sanoin jo, että rahaa on vähän, annoin itse tehdyn lahjan, joka oli ilmainen minulle ikävä kyllä.
ap
Eikö 6v. saa päättää itse omista rahoistaan? Jos haluaa heseen ja haluaa tarjota sulle aterian.
Sama tarina on ollut täällä ennenkin.
Miksi antaa lapselle rahaa käteisenä jos niitä ei saa käyttää?
huono