Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa iltaa sinulle, sisko

Vierailija
08.08.2026 |

Minulla on ollut aivan upea päivä. Aamulla mummon luo, mummo kyytiin ja mustikoita poimimaan. Aivan ihanaa. Iltapäivä ollaan puhdistettu marjoja, mummokin pitkästä aikaa todella innoissaan. Minä otin vain 5kg eli tuollaisen ämpärillisen, mummolle jää lähes 2 ämpäriä.

Nyt kotona, suihkussa käyty, tein ihan perusjauhelihakastikkeen ja perunoita. Nyt avasin sidukan kun käynnistin läppärin. Minä aion varmaan toisen avata ennen kasia. Mies pääsee töistä vasta iltakymmeneltä, joten tiedossa on itsensä viihdyttämistä kaikella tavalla. MIes on takuulla taas niin väsynyt, että käy suihkussa, syö ja kaatuu sänkyyn.

Telkussa ei tule kuin niskavuorta, alastonta asetta ja commuteria. Nuorten urheilu, no voisihan sitä sivusilmällä katsoa. Jotain kivaa keksin, tekoälyn avulla jonkun videon teko voisi olla kivaa. Jospa tekisin miehelle jotain eroottista... Minä toivon sinulle oikein mukavaa ja rauhallista lauantai-iltaa. Minä nautin, on ollut melkoisen kova viikko. Jaksuhali kaikille.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siskoa kiinnostaisi eroottiset kuvotuksesi?

Vierailija
2/3 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi siskoa kiinnostaisi eroottiset kuvotuksesi?

Mä luulen että kyseessä on sisko ja veli, yritti naamioida sen tarinaksi ettei olisi niin pahennusta herättävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi