Suhteesi kerrostalonaapureihin?
Luikitko mykkänä pälyillen vai jutteletko ihmisten kanssa pihalla?
Kommentit (40)
Pidän ihmisistä ja sitä kautta talon väestä,joten pidän yhteyttä jos kinnostusta löytyy .
Aloittaja on varmaan juuri sellainen hölösuu joka haluaa juoruta muista ja luetella kaikki kolotuksensa naapuriparalle joka ei kohteliaisuuttaan kehtaa lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Tervehdin. Muutamien kanssa jutustelen ja yhden kanssa kahvitellaan toisinaan.
Tuo kuulostaa terveeltä suhtautumiselta naapureihin. Meidän taloyhtiössä on normaalia tervehtiä naapureita ja vaihtaa heidän kanssaan muutama sana pihalla tavatessa. Muutaman kerran vuodessa taloyhtiön pihassa on yhteisiä kokoontumisia, joissa on tarjolla syömistä ja juomista. Kun tuntee naapurit etukäteen, niin ei synny tarpeettomia kiistatilanteita.
Ite en oo enää missään tekemisissä naapureiden kanssa. Aluksi olin mukava heille, mutta joku heistä alkoi levittämään perättömiä juoruja musta. Kuulemma mulla on huumeongelma sekä oon varas. En tiedä mistä nämä huhut saivat alkuunsa, mutta naapurit alkoivat tahallaan tehdä kiusaa mulle. Jopa menivät niin pitkälle kun tekivät perättömän rikosilmoituksen musta. Lopulta selvisi että oon syytön, mutta silti naapureiden asenne mua kohtaan jäi kylmäksi.
Nyt en enää tervehdi tai auta heitä ollenkaan.
Minä tervehdin kaikkia vastaantulevia. Tuo "vaihtaa muutama sana" on mulle vaikea. "On ilmoja pidelly" -tyyppiset tuntuu vaivaannuttavilta, mutta mitään henkilökohtaisempaa en halua puhua. Eli en itse avaa keskusteluja, mutta yritän jotenkin siististi selviytyä, jos joku jotain puhelee. Kaikki lähempi tuttavuus on nou nou, kun ihmiset tuppaa lopulta aina olemaan enemmän tai vähemmän haitaksi.
Parempi, kun ei ole tekemisissä. Turhaa ajanhukkaa.
Yritän tahalleen olla mahdollisimman nyrpeä, eleetön ja en tervehdi. Siksi, koska jos olen toisenmainen joku innostuu vielä juttelemaan ja yrittää vielä lähempää tuttavuutta. Ylläri ei tarvitse joskus muuta olla kuin nainen niin alkaa miehet mulle kälättämään.
Entiset naapurit pummasi kyytiä, kauppareissuilla ostoksia tuomaan, jopa minun autoa lainaan ja kun sukset meni ristiin niin tuli jopa haittaa kuin hyötyä. Joten mieluusti se nyrpeä ja tympeä, hiljainen naapuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervehdin. Muutamien kanssa jutustelen ja yhden kanssa kahvitellaan toisinaan.
Tuo kuulostaa terveeltä suhtautumiselta naapureihin. Meidän taloyhtiössä on normaalia tervehtiä naapureita ja vaihtaa heidän kanssaan muutama sana pihalla tavatessa. Muutaman kerran vuodessa taloyhtiön pihassa on yhteisiä kokoontumisia, joissa on tarjolla syömistä ja juomista. Kun tuntee naapurit etukäteen, niin ei synny tarpeettomia kiistatilanteita.
Pysyy pihapiiri/naapurusto turvallisena, kun tuntee saman henkisiä ihmisiä. Porukassa on voimaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hymyilen ja moikkaan jos näen pihalla. Enpä niitä kauheasti näe, luimistelevat kukin omissa asunnoissaan. Olisi kyllä vähän kysyttävää pariltakin naapurilta kun hampaankolossa asioita joita pitäisi selvittää.
"Olisi kyllä vähän kysyttävää pariltakin naapurilta kun hampaankolossa asioita joita pitäisi selvittää."
Juuri sinunlaistesi takia välttelen naapureita. Kammoan ihmisiä, jotka haluavat "selvitellä asioita" kanssani. Saisinpa jo omakotitalon. Saan kyllä lähitulevaisuudessa, en vain tiedä tarkkaa ajankohtaa.
Miksi juuri sinun kanssasi on selvitettäviä asioita... jos asut muiden keskellä, siellä pitää osata käyttäytyä ja olla iisisti. Semmoinen vinkki.
Aivan mahtava! Olen vuoden asunut tässä ja alakerran vanhan rouvan lisäksi minulla ei ole hajuakaan ketä tässä asuu.
Kaikkia tervehdin, se on tässä talossa tapana. Aivan ihanat naapurit muuten, mutta yläpuolellani asuu 24/7 metelöivä pultsariukkeli. Parin eläkeläisnaapurin kanssa välillä jutellaan pidempään pihalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hymyilen ja moikkaan jos näen pihalla. Enpä niitä kauheasti näe, luimistelevat kukin omissa asunnoissaan. Olisi kyllä vähän kysyttävää pariltakin naapurilta kun hampaankolossa asioita joita pitäisi selvittää.
"Olisi kyllä vähän kysyttävää pariltakin naapurilta kun hampaankolossa asioita joita pitäisi selvittää."
Juuri sinunlaistesi takia välttelen naapureita. Kammoan ihmisiä, jotka haluavat "selvitellä asioita" kanssani. Saisinpa jo omakotitalon. Saan kyllä lähitulevaisuudessa, en vain tiedä tarkkaa ajankohtaa.
Miksi juuri sinun kanssasi on selvitettäviä asioita... jos asut muiden keskellä, siellä pitää osata käyttäytyä ja olla iisisti. Semmoinen vinkki.
Sepä se. Minä naisena olen aina käyttäytynyt hyvin ja ollut kaikille ystävällinen.
En tiedä mistä johtuu tämä käyttäytyminen mua kohtaan, epäilen että mut on mustamaalattu.
Tai sitten joku on kateellinen, en tiedä mistä semmoisenkin kehittänyt, perus köyhä olen.
Ei voi tietää, kun en ole ajatusten lukija.
Kenenkään ei ole pakko alkaa mihinkään suhteisiin kenenkään kanssa. Eikä se ole mitään pälyillen luikkimista jos ei ole kiinnostunut naapurin kanssa tekemìsissä olemisesta.
Niin, oletko sinä sellainen joka vahtaa ikkunassa ja vieläpä hankit juoruista ihmisestä tietoa, tsekkaat someprofiilit, kuuntelet huonosti eristettyjen seinien takaa kaikki puheet, ja jos puhetta en ymmärtäisikään esität kylillä omia päätelmiäsi. Naapuri he lvetistä!
Päihde-vainoharhainen psykopaatti tekee kyllä kaiken kiusan.
Kenenkään ei tarvi ja se on vaan hyväksyttävä.
Mut hulluja toki on, jotka eivät hyväksy!
Vihaan heitä. Moikkaan jos moikkaavat eka, muuten en.
Mul oli työkaverina kerran yks jota pidin kivana, de jutteli ja kyseli ja saattoi jotain itsestäänkin kertoa. Mut sit mä huomasin, et kaiken mitä se multa tenttasi se oli levittänyt muille työporukassa ja vaikutti että jotain hupia väännetty.
Eli naapureissakin tätä lajia, tekee kivas tuttavuutta ja tiedustelee ja tekeekin sitten itsestään saamillaan tiedoilla omassa seurueessaan yähtiesiintyn..
Nou tänks naspurikaveruudelle!
Sit ne sairaat, jotka eivät hyväksy ettei seura kiinnosta...huudetaan rottaa, päiheystävien kans herjataan, sepitellään.
Sairas tekee mitä mielii!
Vierailija kirjoitti:
Mul oli työkaverina kerran yks jota pidin kivana, de jutteli ja kyseli ja saattoi jotain itsestäänkin kertoa. Mut sit mä huomasin, et kaiken mitä se multa tenttasi se oli levittänyt muille työporukassa ja vaikutti että jotain hupia väännetty.
Eli naapureissakin tätä lajia, tekee kivas tuttavuutta ja tiedustelee ja tekeekin sitten itsestään saamillaan tiedoilla omassa seurueessaan yähtiesiintyn..
Sit ne sairaat, jotka eivät hyväksy ettei seura kiinnosta...huudetaan rottaa, päiheystävien kans herjataan, sepitellään.
Tähtiesiintyjä omassa porukassaan niillä juttelussa saamillaan tiedoilla.
Vierailija kirjoitti:
Ne rottaa ynnä muuta solvausta huutavat ovat kakara-asteelle jääneitä. Erittäin ikävää että näitä naapureissa on!
Onneksi olkoon, että pääset omakotitaloon! Se on paras asumismuoto. Saa olla ja elää niin, kuin haluaa. Ainakin jos naapurit asuvat vähän kauempana, vaikka kilometrin päässä.