Miten kaikilla naisilla on luksuselämä?
Olen katsonut varmaan 500 naisten instagram profiilia. Kaikilla sama elämä. Ulkomaanmatkoja koko ajan. Hienot asunnot. Kalleimmat kengät, laukut, puhelimet jne.
Kommentit (106)
Naiset käyvät 50 maassa elämänsä aikana kun miehet ovat yksiössä masentuneena.
Ap
500 profiilia -> kaikki naiset, eli koko planeetan naiset?
Just just.
Vierailija kirjoitti:
Naiset on läpi historian elänyt elämää easy modessa. Ja sitten vielä kehtaavat valittaa ja vaatia lisää😒😒
Et ole selvästikään perehtynyt siihen miten naisia on kohdeltu historiassa. Menepäs takaisin kouluun tai hae historiankirjoja kirjastosta.
Vierailija kirjoitti:
Just just.
500 / 500 on 100%
Ap
Miksi ap vain ulisee eikä rupea biljonääriksi kuten Elon Musk?
Ap voi alkaa seurata sitä 12-vuotiasta somevaikuttajanalkua jota haastatellaan tämän päivän Hesarissa. Sen jälkeen hän luulee että kaikilla pikkutytöilläkin on luksuselämä.
Ap se vaan jaksaa jauhaa paskaa ja vedoten siihen paskaansa kehtaa vielä ulista.
Miksi tuollainen aivovaurioinen enää elää ja hengittää? Turhaa hapenkulutusta.
Kaikki naiset, kuten eivät kaikki miehetkään ole instagramissa eivätkä tosiaankaan elä mitään luksusta vaan ihan normaalia arkea yrittäen luovia elämässään.
Se, että seurailet katkerana, kuola suupielestä valuen jotain 500 naisen tiliä, joista suurin osa arvatenkin jotain "influenssereja" ym. ei tosiaankaan tarkoita, että kaikki naiset elävät samanlaista elämää.
Ostan vaatteet kirpparilta, siivoan itse kämpän, pesen itse auton, laitan itse ruuan ja viime aikoina olen kerännyt marjoja mehua varten. Piikaa ei ole. Olen itse piikana. Luxusta ei ole näkynyt!
No, ehkä ne olleet fiksuja ja ottaneet hyväpalkkaisen miehen? Itse tein tässä virheen ja olen kaikki vuodet ollut perheen pääasiallinen elättäjä. Ei koskaan mihinkään rahaa, koska mies on joko epäonnistuneessa ja vain satunnaisesti tuottavassa yritystoiminnassa kiinni tai työtön ja nyt on sitten jo ikänsä puolesta varmaan eläkkeelle asti työtön. Tuleehan sieltä se mukavat 600 nettona kuussa.... Mukava mies, mutta vastuuta ei ole koskaan kantanut taloudesta. Joskus katkerana mietin, että olisi kiva edes hyväpalkkaisena joskus värjätä hiukset kampaajalla tai huoltaa auto ilman mahapuruja (mitä löytyy?), kun ei aina joutuisi yksin raapimaan rahat kasaan. Olisi ihanaa, että toinen voisi vaan maksella kaiken ja olisi "löysää rahaa". Nyt pärjätään ok, koska emme asu kalliisti ja saan tarvittaessa omilta vanhemmiltani rahaa. Ja on varaa tehdä joskus matkakin. Joskus unelmoin, että jos mies saisi saman kuin minä, niin uisimme nykyiseen verrattuna rahassa, vaikka oikeasti siltikään emme olisi erityisen isotuloisia.
Vierailija kirjoitti:
Naiset käyvät 50 maassa elämänsä aikana kun miehet ovat yksiössä masentuneena.
Ap
Mä olen käynyt yli 50 maassa. Olen mies, en masentunut.
Jakamalla pimppaa saa ihmeitä aikaan! 🤭
Ei ole luksusta hirveästi näkynyt, vaikka rahaa onkin tilillä. Silloin tällöin matkustelen, mutta nykyään viihdyn enemmän mökillä. En kylläkään jaa mitään someen. Kuten ei varmaan suurin osa vanhemmasta väestöstä ylipäätään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just just.
500 / 500 on 100%
Ap
Law of large numbers 👍🏼
Sääli ettei pal staämmät ymmärrä pätkääkään tilastotieteistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just just.
500 / 500 on 100%
Ap
Law of large numbers 👍🏼
Sääli ettei pal staämmät ymmärrä pätkääkään tilastotieteistä.
Sua tässä sääliksi käy. Et ilmeisesti ymmärrä miten Instagrammin fiidit toimivat.
Olet erehtynyt, jos luulet kaikilla naisilla olevan instagramjuttuja.
Eikö nuo somejulkkikset tienaa tuloja samalla kun esittelevät elämäänsä? Ei kai kukaan muuten sitä tekisi…
Ite katon Muumeja ja mietin miten kaikilla on varaa isoon omakotitaloon ja tonttiin maalla.
Meillä on rahaa, koska me emme ryyppää, tupakoi emmekä pelaa.
Itsellä näin, paitsi en juurikaan matkustele enää aikuisena, lapsena ja parikymppisenä tuli reissattua ihan kiitettävästi omatoimimatkoilla ympäri palloa. Merkkikenkiäkin hain muutamat.
Taloutemme yhteen laskettu nettovarallisuus reilut 1,2milj. E.
Naiset myös saavat maistaa kaikki maailman parhaat ja kalleimmat ruoat. Olen kateellinen.
Ap