Mitkä mallin farkut käy yli 180cm naiselle?
Ajattelin kysyä tekoälyltä mutta kysynkin teiltä jos täällä on tyylitietoisia naisia. Olen pitkä ja hoikka
Kommentit (46)
Minkä ikäinen olet, kun et ole löytänyt tyyliäsi?
Vierailija kirjoitti:
Onko nätti pylly vai laardiloosteri?
Hyväperseiselle pillifarkut.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet, kun et ole löytänyt tyyliäsi?
Nuorehko ja en nimenomaan haluaisi korostaa pituuttani, siksi kysyin
Pelkkä pituus ei kerro mitään. Olennaisinta on vartalon malli. Persevälle sopii erilaiset housut kuin lattapyllylle.
Vierailija kirjoitti:
Etsin juuri sellaisia farkkuja joissa peppu ei mene kireästi
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä pituus ei kerro mitään. Olennaisinta on vartalon malli. Persevälle sopii erilaiset housut kuin lattapyllylle.
Haluaisin nimenomanaan farkut jossa peppu ei mene kireästi, onko sellaisia? Mutta muuten ei saiis olla liian baggy eikä korostaa pituutta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsin juuri sellaisia farkkuja joissa peppu ei mene kireästi
90-luvulta tutut hoppari-farkut ovat siinä tapauksessa sinun juttusi
t. eri
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole persettä, kannattaa ottaa väljät lökärit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin nimenomanaan farkut jossa peppu ei mene kireästi, onko sellaisia? Mutta muuten ei saiis olla liian baggy eikä korostaa pituutta
Opettele nyt ensialkuun suomea.
Näkemättä ei voi tietää, mitkä farkut sopivat juuri sinulle. Erikoisliikkeissä on ammattitaitoiset myyjät apuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ei kireät eikä löysät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettele nyt ensialkuun suomea.
Kyllä Baggy on ihan farkkutyyppi
Leviksiä ja Wranglereitä olen itse suosinut. Olen 180cm.
Yleensä ne on miehiä, jotka on yli 180 cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole persettä, kannattaa ottaa väljät lökärit.
Nimenomaan ei saisi korostaa peppua
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ne on miehiä, jotka on yli 180 cm.
No voi kamala.
Slim fit.
Riittävän suuri koko mutta suhteessa pitkä.
Kyllä farkkujen hyvä myötäillä pyllyä, jos on nätti pylly. Ei sellaista hyvä peittä ole.