Mitkä mallin farkut käy yli 180cm naiselle?
Ajattelin kysyä tekoälyltä mutta kysynkin teiltä jos täällä on tyylitietoisia naisia. Olen pitkä ja hoikka
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Slim fit.
Riittävän suuri koko mutta suhteessa pitkä.
En voi slim fit suonikohjujen takia.
Eikös nyt ole muotia väljemmät farkut, jotka eivät kuitenkaan ole lökäpöksyjä. Luulisi olevan helppo löytää sopivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet, kun et ole löytänyt tyyliäsi?
Nuorehko ja en nimenomaan haluaisi korostaa pituuttani, siksi kysyin
Pituuden huomaa joka tapauksessa. Se on vain hyvä. Valttisi ovat pitkät jalat.
Vierailija kirjoitti:
Leviksiä ja Wranglereitä olen itse suosinut. Olen 180cm.
Olet 171cm.
Tämä sarjakyselijä taas koko päivän spämmää näitä kyselyjä? Mitä, mitä, miksi, miksi? Käytkö vähän hitaalla?
Vierailija kirjoitti:
Eikös nyt ole muotia väljemmät farkut, jotka eivät kuitenkaan ole lökäpöksyjä. Luulisi olevan helppo löytää sopivat.
Pitkänä on kyllä vaikeaa löytää vaatteita. Aina se sopivin pituus loppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkänä on kyllä vaikeaa löytää vaatteita. Aina se sopivin pituus loppu.
Farkuissa on useita eri lahkeenpituuksia. Varmasti löytyy sopivat, kun menee muualle kuin Prismaan etsimään.
Riippuu ihan että mistä mallista puhutaan?
Twiggystä vai Ashley Grahamista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä pituus ei kerro mitään. Olennaisinta on vartalon malli. Persevälle sopii erilaiset housut kuin lattapyllylle.
Jos ei ole persettä, kannattaa ottaa väljät lökärit.
Kuten Huvilan ja Huussin Seija mutta ne housut ei istu ainakaan sille mimmille yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Bootcut
Joku kateellinen alapeukutti
Etkö ole käyttänyt jo koko ikäsi farkkuja? Mihin se sopiva malli on yhtäkkiä kadonnut?
Suosittelen pitkänomaisia farkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä pituus ei kerro mitään. Olennaisinta on vartalon malli. Persevälle sopii erilaiset housut kuin lattapyllylle.
Haluaisin nimenomanaan farkut jossa peppu ei mene kireästi, onko sellaisia? Mutta muuten ei saiis olla liian baggy eikä korostaa pituutta
Opettele nyt ensialkuun suomea.
Oli kuitenkin hyvin helposti ymmärrettäviä ilmaisuja. Voisitko kertoa mitkä sanat aiheuttivat sinulle vaikeuksia?
Se on ihan sama sinänsä minkälaiset farkut laitat jalkaan. 180cm+ hoikka nainen on hottis vaikka sadehousut jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Etkö ole käyttänyt jo koko ikäsi farkkuja? Mihin se sopiva malli on yhtäkkiä kadonnut?
En ole käyttänyt koskaan
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan sama sinänsä minkälaiset farkut laitat jalkaan. 180cm+ hoikka nainen on hottis vaikka sadehousut jalassa.
Kiitos. Olen 66vuotias.
Järkkyä miten pitkä! 😱
Yli 180 cm on miehen pituus! Se ei missään tapauksessa, MISSÄÄN TAPAUKSESSA, ole naisen pituus!
Miten nainen voi olla noin järkyn pitkä! Järkkyä! 😱
Suomeksi sanomme väljä.