Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehensä siivellä elävät vaimot? Tunnetteko?

Vierailija
08.08.2026 |

Sellaisia statusvaimoja, mies maksaa suurimman osan. Ovat myös ylpeän oloisia. Tunnetteko? Meillä lasten harrastuspiireissä pari tällaista rouvaa. Ei käy kyllä kateeksi. 

Kommentit (240)

Vierailija
201/240 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa parisuhteessa elävistä naisista maksattaa onia asioitaan miehellä. En tunne yhtään naista joka suostuisi 50/50 suhteeseen vaan ihan jokainen nainen aina vaatii että miehen on maksettava enemmän yhteisistä kustannuksista

Hämmentävää, kun itse ole vuosikausia maksanut 100 % kaikista menoista naisena.

Vierailija
202/240 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Einole olemassakaan siipeilijä naisia kun se on ihan luonnollista ja normaalia että mies maksaa naisen elämän ettei naisen tarvi käyttää omia rahojaan arjen pyörittämiseen vaan nainen voi käyttää omat rahansa itseensä. Naisen rahat on aina naisen omia ja miesten rahat on yhteisiä rahoja. Näin se on aina ollut ja näin se tulee aina olemaan eikä sitä saa muuttaa. Mies otetaan vain ja ainoastaa sen rahojen takia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/240 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa parisuhteessa elävistä naisista maksattaa onia asioitaan miehellä. En tunne yhtään naista joka suostuisi 50/50 suhteeseen vaan ihan jokainen nainen aina vaatii että miehen on maksettava enemmän yhteisistä kustannuksista

Oletko vuosikausiin ollut parisuhteessa ja asunut miehen kanssa saman katon alla?

Vierailija
204/240 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen yhden, on paras kaverini. Ei käy töissä, voi käyttää paljon aikaa ja rahaa harrastuksiin. Vaikuttaa kyllä ihan unelmaelämältä. 

Varmaan onkin, niinkauan kun sitä riittää. On aika iso riski heittäytyä jonkun toisen ihmisen varaan, oli kyse sitten mistä vaan asiasta.  

Ne riskit minimoidaan siinä vaiheessa kun jäädään kotiin. Tapoja on monia. 

Hyvä jos näin tehdään. On näitä tarinoita julkisuudessakin ollut useita, missä kotiin jäänyt on lopulta eron tullessa jäänyt tyhjän päälle. Ainoa varma asia silloin on takuueläke. 

Miten kävi Mikkosille? Korskea pariskunta, jonka mielestä vaimon paikka oli kotona ja yhteiskunnan huono-osaisia "tukiloisia" pilkkasivat. Hyvin kelpasi tukirahat ja yhteiskunnan apu Timon vammauduttua ja lopulta Niinasta tuli kahden nepsyn työtön yh Kontulassa eli juuri sellainen ihminen, joita oli vuosia pilkannut.

Näin se on.   Jossain sanotaan, että ihmiselämässä välillä ylennetään ja sitten ehkä alennetaan.  

Vierailija
205/240 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä miten Suomessa sairaanhoitaja + lääkäri voi elää kovin levästi ainakaan pk-seudulla ellei elä osittain velaksi tai ole jotain perintöä, hyviä sijoituksia tms. Tunnen ainoastaan tyyliin lääkäri + lääkäri pariskuntia tai vastaavan palkkatason muissa ammateissa olevia ihmisiä, jotka oikeasti elää aika huolettomasti. Suomessa yhden hyvätuloisen pitää olla tosi hyvätuloinen, että elättää koko perheen, verottaja vie niin hyvin osansa. Toki jos vaikka lapseton pariskunta ja asuu paikkakunnalla, jossa pienet asumiskulut, voi onnistua aika leveä elämä tällä yhdistelmällä.

Vierailija
206/240 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko vuosikausiin ollut parisuhteessa ja asunut miehen kanssa saman katon alla?

Kymmenen vuotta miehen elättämistä riitti, sen jälkeen en ole samaan asuntoon seurustelukumppanieni kanssa muuttanut. Parempi näin kaikin puolin, ei riitoja, pelkkää mukavaa yhdessäoloa ja nautintoa.

Vierailija
207/240 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kymmenen vuotta miehen elättämistä riitti, sen jälkeen en ole samaan asuntoon seurustelukumppanieni kanssa muuttanut. Parempi näin kaikin puolin, ei riitoja, pelkkää mukavaa yhdessäoloa ja nautintoa.

Eli kun minä puhun parisuhteista niin sinä tulet sinkkuna huutamaan että ei minulla mene niin kun en ole parisuhteessa. Koko minun kommentti ei edes koskenut sinua mutta Sinun oli pakko tulla kommentoimaan asiaan vaikka se ei sinua edes kosketa. Mikä sai sinut ajattelemaan että minun on nyt pakko kommentoida tuota vaikka se ei minua edes kosketa?

Ihan suoraan sanottuna näistä sinun kommenteista oikein loistaa tuo sinun asenne ja syy miksi olet sinkku...

Vierailija
208/240 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama ex-miehen kanssa. Se meni töihin vasta sitten, kun lähdin, kun ei yhtäkkiä ollutkaan ketään, joka toisi leivän pöytään. Yksin/lapsen kanssa on niin paljon helpompaa. N51

Vierailija
209/240 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kun minä puhun parisuhteista niin sinä tulet sinkkuna huutamaan että ei minulla mene niin kun en ole parisuhteessa. Koko minun kommentti ei edes koskenut sinua mutta Sinun oli pakko tulla kommentoimaan asiaan vaikka se ei sinua edes kosketa. Mikä sai sinut ajattelemaan että minun on nyt pakko kommentoida tuota vaikka se ei minua edes kosketa?

Ihan suoraan sanottuna näistä sinun kommenteista oikein loistaa tuo sinun asenne ja syy miksi olet sinkku...

Sinkku? Olen kyllä parisuhteessa, läksyni oppineena en muuta yhteen miehen kanssa. 

Vierailija
210/240 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtikö vaimo ja joudut nyt itse hankkimaan elannon ja tekemään kotityöt, kun noin katkera olet :D

Vierailija
211/240 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas paljon superälykkäitä elämäntapakotirouvia palstalla tänään. Kun on omasta mielestään niin älykäs ja ylivertainen, niin miksi jättää äly käyttämättä ja jumiutua kotiin turhakkeeksi vuosikymmeniksi ? 

Tietysti silloin ollaan kotona kun lapset pieniä. Mutta tarviiko yli 12-vuotiaat lapset kotiäitiä ? Tai yli kolmekymppiset ? 

Nyt nämä laiskat  huippuälykkäät mammat ottavat itseään niskasta kiinni ja lähtevät syöpälääkkettä kehittämään. Sehän teiltä käy  kun olette niin viisaita ( omasta mielestänne).

Minä olen potentiaalisten työnantajien mielestä yliälykäs ja liian viisas. Minulla on paperit, joilla pääsee "mihin vain", joten ne hakemani työt ovat työnantajan mielestä liian vähäpätöisiä minun kaltaiselleni älykölle.

En siis ole vapaaehtoisesti kotirouvana, vaan tahtoisin tehdä niitä "vähäpätöisiä" töitä, vaikka älykkyydestäni ei niissä hommissa saadakaan kaikkea hyötyä irti.

Ei se ole hauskaa, kun ihmiset pelkäävät minua.

Minulla on onneksi puoliso, joka ei minua pelkää.

Vierailija
212/240 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli jo omaisuutta  kun menin naimisiin mieheni kanssa. Asutaan minun asunnossa ja minä ajelen uudella maasturilla. Mieheni tienaa hyvin  , on yliopiston rehtori  ja muitakin virkoja on mistä on tuloja.  Minulla on pääomatuloja ja olen nyt myös työssä.  Olin välillä kotona lasten kanssa mutta meillä  on tässä  lähellä  muitakin  äitejä kotona.  Mies haluaa maksaa  itse  laskuja.  Minun tulot  voidaan   laittaa muualle. Mitä se muille  kuuluu ? Ympärillä  asuu paljon   rikkaampiakin.

Vierailija
213/240 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistähän johtuisi? Miten 2500€/kk ja 5000€/kk voivat maksaa 50/50? Saati jos joutuu/on joutunut olemaan vanhempainvapaalla ja hoitovapaalla. Monesti se mies tienaa enemmän, vaikka nainenkin kävisi töissä.

Vierailija
214/240 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 kg Espoolainen palkintovaimo kelpaisi 😍 

Vierailija
215/240 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen. Väitellyt tohtoriksi mutta ei voi mennä töihin, koska häntä tarvitaan kotona keittiössä. Perheessä yksi 17- vuotias lapsi.

Tekosyy varmaan. Minä olen myös väitellyt. En mene töihin, koska en halua mennä, eikä ole taloudellista pakkoa.

Vierailija
216/240 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko nyt varma, että tiedät muiden parien asiat noin perusteellisesti? Kuulostaa hyvin vieraalta tuo "vaatiminen" ja "maksattaminen". Eiköhän suurin osa ajattele niin, että perhe on yhteinen ja omaisuus yhteistä. Lienet (katkera) mies.

Vierailija
217/240 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mun siskoni nappasi toimarin ja elelee leveästi. Nokka pystyssä. No, sellaisesta elämästä hän unelmoi jo lapsena. Ei ihme, että eka mies lähti. Häntä tulee sääli. En tiedä, mitä hänelle kuuluu nykyään, mutta toivon, että hän löysi itselleen paremman kumppanin.

Vierailija
218/240 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja mistähän tiedät missä perheissä mies maksaa suurimman osan?

No siitä,jos miehen talo,miehen auto,mies töissä . Mutta jokaisen oma asia,miten suhteensa suunnittelee. Mies on halunnut,että nainen laittaa ruokaa,siivoaa. Ei se muille kuulu.

Vierailija
219/240 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos nainen elää miehen tuloilla eikä kartuta omaa omaisuuttaan, minusta hänen asemansa on huono.

Eri asia sit, jos elättämisen lisäksi omaisuutta on naisen nimissä, mies maksaa vaimolle eläkevakuutusta jne.

Vierailija
220/240 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja mistähän tiedät missä perheissä mies maksaa suurimman osan?

No siitä,jos miehen talo,miehen auto,mies töissä . Mutta jokaisen oma asia,miten suhteensa suunnittelee. Mies on halunnut,että nainen laittaa ruokaa,siivoaa. Ei se muille kuulu.

Jos on joku täysipäiväinen piika niin en laskisi siivellä elämiseksi.

Suomalaiset naisethan yleensä on sellaisia, että maksavat puolet kuluista, nainen piikoo ja mies käyttää sen ajan omaksi hyödykseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan