Olenko minä harvinaisuus miesten joukossa?
En ole koskaan seurustellut ja naista olen halannutkin elämäni aikana vain pari kertaa.
Lapsena epäiltiin aspergeria, mutta diagnoosia ei papereiss mainita.
Taloudellisesti pärjään oikein hyvin asiantuntijatöissä ja on muutama kaveriporukkakin, toki harrastuspohjalta hekin löytyneet.
Autossani ei ole koskaan istunut yksikänä nainen eikä asunnossani ole koskaan käynyt kukaan ulkopuolinen ihminen. Perussiisti asunto on tietenkin, ei sellaista kuin täällä joskus on kuvailtu että kaikkialla pizzalaatikoita jne.
Joskus on käynyt niin, että olen ajautunut naisen kanssa keskustelemaan hieman läheisemmin kahden kesken, mutta ei niistä ole mitään muodostunut.
Jännityksestä olen kyllä usein kärsinyt elämäni aikana.
M41
Kommentit (102)
Olet sikäli, että harvat miehet täällä trollaa joka ikinen päivä aina uusia mielikuvitustarinoita.
Trollisi on helposti tunnistettavissa, ne on aina tarkasti taustoitettu jopa siinä määrin, että jos ne oikeasti olisi totta, niin niissä esiintyvät henkilöt helposti tunnistaisivat itsensä.
Itse olen. Sosionomimiehiä on noin 7%. Omassa ryhmässäni oli aikanaan 52 nais ja 2 miesopiskelijaa.
Aina joskus tulee se vahva romantiikan kaipuu: kävellä vähän ujosti käsi kädessä jossain festaritapahtumassa.
Tai jossain muussa tapahtumassa ns. kylillä.
Minä ehkä tarvitsen oikeanlaisen naisen, jonka kanssa on yhteiset puheenaiheet vaikka harrastuksesta.
Ihan vain säästä puhuminen ja "miten päivä meni" ei oikein toimi ehkä minun kohdallani.
Mitä tulee tuohon kuuden kohdan listaan, niin naurahdan sille. Kaveripiirissäni on varattuja miehiä ja mikään asia listasta ei täsmää heihin. Eräällä 160 cm pitkällä menninkäiselläkin on nainen. Minä olen 180 cm pitkä ja tunnen itseni kaverini rinnalla jättiläiseksi.
Noh vähän tämmöistä ajatusten purkamista, tiedän toki että terapiassahan tässä pitäisi käydä.
ap
Haaveiletko samanlaisesta naisesta kun äitisi se on sinulle itsellesi ongelma ja naiselle juoksemisen syy karkuun. Moni sanoo en mut kun suhde alkaa ei meillä sitä ja tätä katoaa naiset sekä miehet.
Vierailija kirjoitti:
Olet sikäli, että harvat miehet täällä trollaa joka ikinen päivä aina uusia mielikuvitustarinoita.
Trollisi on helposti tunnistettavissa, ne on aina tarkasti taustoitettu jopa siinä määrin, että jos ne oikeasti olisi totta, niin niissä esiintyvät henkilöt helposti tunnistaisivat itsensä.
Miten voit tunnistaa ap;n kuvauksesta? Kenestä voi tietää, kuinka monta kertaa on halattu tai kuka on käynyt kylässä?
Trolleja on palsta täynnä. Maailmassa on kuitenkin ihmisiä, jotka haluaa anonyymisti avautua asioista, joista ei voi kasvotusten puhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen syrjäkylät ovat täynnä kaltaisiasi vanhoja poikia. Elämä on ns kunnossa, mutta naista ei löydy.
Hyvin suurella todennäköisyydellä elät koko elämäsi yksin. Naisilla on niin paljon valinnanvaraa miesten suhteen. Jos ei löydy tarpeeksi komeaa ja rikasta miestä, ovat mieluummin yksin.
Ala juomaan viinaa ja käymään tansseissa jos naista haluat. Huom naista, ei naisen.
Olin työurani eräässä vaiheessa sairaalassakin töissä. Hoitajanaisten miehet ovat kaukana komeista ja rikkaista. Nin perus turaania miehet kuin olla ja voi.
Hoitsut loikkaisivat heti lääkärin kelkkaan, jos tilanne tarjoutuisi. Siihen asti lypsävät sitä turaanimiestä ajallisesti ja rahallisesti.
Mitä verenimijöitä!
Vierailija kirjoitti:
Aijaa? Tunnistin tuttavapiiristäni kolme miestä, jotka voisivat osua aloittajan kuvaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voit tunnistaa ap;n kuvauksesta? Kenestä voi tietää, kuinka monta kertaa on halattu tai kuka on käynyt kylässä?
Trolleja on palsta täynnä. Maailmassa on kuitenkin ihmisiä, jotka haluaa anonyymisti avautua asioista, joista ei voi kasvotusten puhua.
Olisit ihan rohkeesti vaan sanonut "minut", etkä ap:n ;)
En puhunut tästä yksittäisestä trollista, vaan niistä sadoista muista, joissa esiintyy muitakin kuin sinä ap itse. Niissä esiintyvistä muista henkilöistä on sinulla niin tarkkoja kuvauksia, että he taatusti tunnistaisivat itsensä, jos siis ne mielikuvitustarinat olisi totta.
Näissä sinun trolleissasi on aina hyvin tunnistettava rakenne ja kun on niitä täällä jo satoja nähnyt, niin tunnistaminen on äärimmäisen helppoa.
Olen vanhempi versio ap:stä. Minulla on kyllä lapset ja vaimokin ollut,seurustelusuhteitakin, mutta tuo tilanteesi ,ap, ei ole ollenkaan huono. Palasin siihen kun huomasin, että on vapauttavaa olla oman itsensä herra ilman muiden kiukuttelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole ainoa. Minulla sama tilanne ja olen johtoasemassa ja tienaan 7000 brutto.
M40Ihan sama vaikka olisi miten iso brutto, mutta jos mies ei ole elämäntavoiltaan, luonteeltaan ja käytökseltään sellainen jonka haluan, niin ei kiitos. Kun ette te jotkut miehet näytä tajuavan, että kaikki naiset ei todellakaan juoksen rahan, maineen yms. perässä vaan se on se miehen luonne yms. jotka ratkaisee. Sä et kelpaisi juuri tuon vuoksi mulle koska kuvittelet tuloilla olevan merkitystä. Olen ihan aikuinen nainen joka käy töissä ja maksaa itse menonsa. Asun omakotitalossa yksin enkä tarvitse elättäjää.
"Asun omakotitalossa yksin enkä tarvitse elättäjää."
Miksi sitten ylipäätään tulit tähän ketjuun? Jätä parisuhde ketjut pois kokonaan ja keskity muihin ketjuihin.Millä oikeudella sä yrität määrätä mihin ketjuun saan osallistua? Älä viitsi olla noin typerä.
Missään en kirjoittanut, että en enää koskaan halua parisuhdetta. En vain aktiivisesti etsi miestä ja osaan elää myös yksin. Älä sä tule mua määräilemään.
Eipä jäänyt epäselväksi miksi olet yksin.
Ei luoja. Heti jos nainen puolustaa itseään menee joillakin heikon itsetunnon omaavilla miehillä tunteisiin. Se sitten on teidän mielestä normaalia yrittää määrätä mihin ketjuun joku tuntematon ihminen saa kirjoittaa.
Olen sinkku koska olen eronnut ja vaikean avioeron vuoksi ei parisuhde kiinnosta. En kuitenkaan ole yksin koska mulla on aikuinen lapsi, vanhemmat, sisarukset ja ystäviä. On myös seksisuhde. Ilman parisuhdetta oleminen ei tarkoita sitä, että ihminen ei olisi sopiva parisuhteeseen. Kyse on omasta valinnasta olla ilman parisuhdetta.
Trolli tai ei niin vastaan nyt kuitenkin.
"eikä asunnossani ole koskaan käynyt kukaan ulkopuolinen ihminen."
Kertonee siitä, että sinulla ei oikein ole ihmissuhteita liiaksi muutenkaan.
Kaikenlaisten suhteiden luominen vaatii itseltä jonkinlaista aktiivisuutta. Joskus saattaa tosin olla vähän huonoa tuuriakin millaisia ihmisiä työpaikalla tai harrastuksissa on. Aina ei sopivaa, itselle luontaista seuraa löydy vaikka oman kodin ulkopuolisia aktiviteetteja olisikin. Tähän kun lisää ujouden, sosiaalisten tilanteiden arkuuden ja sen, että viihtyy hyvin yksinään, tai ainakin on jossain määrin tottunut yksinoloon niin siinä sitä sitten ollaan.
"Joka viidennellä eli 20 prosentilla yläkouluikäisistä nuorista ei ole yhtään ystävää omassa koulussaan. Kyselyyn vastasi lähes 6 000 pääasiassa 7.- ja 8.-luokkalaista nuorta."
Ei ole aina helppoa nuoremmillakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
naisia kiinnostaa pyhä 6. Jos yksikin puuttuu ei jatkoon.
1. status2. vauraus
3. pituus yli 185cm
4. iso muna
5. atleettinen kroppa
6. miehen kattava kokemus seksistä.
Ei vaan tuo on teidän kaappihomojen ihanne.
eikös tutkimusten mukaan homo miesten aivot toimi samaten kuin hetero naisten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole ainoa. Minulla sama tilanne ja olen johtoasemassa ja tienaan 7000 brutto.
M40Ihan sama vaikka olisi miten iso brutto, mutta jos mies ei ole elämäntavoiltaan, luonteeltaan ja käytökseltään sellainen jonka haluan, niin ei kiitos. Kun ette te jotkut miehet näytä tajuavan, että kaikki naiset ei todellakaan juoksen rahan, maineen yms. perässä vaan se on se miehen luonne yms. jotka ratkaisee. Sä et kelpaisi juuri tuon vuoksi mulle koska kuvittelet tuloilla olevan merkitystä. Olen ihan aikuinen nainen joka käy töissä ja maksaa itse menonsa. Asun omakotitalossa yksin enkä tarvitse elättäjää.
"Asun omakotitalossa yksin enkä tarvitse elättäjää."
Miksi sitten ylipäätään tulit tähän ketjuun? Jätä parisuhde ketjut pois kokonaan ja keskity muihin ketjuihin.Ai kun nainen ei tarvitse elättäjää, niin ei sitten tule parisuhdettakaan, vai miksi hän sinkkuna ei saisi osallistua parisuhdeketjuihin?
Samsta syystä miksi miehet ei saa osallistua kuukautiskipu ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. status2. vauraus
3. pituus yli 185cm
4. iso muna
5. atleettinen kroppa
Suomalaisista miehistä lähes kaikki on elämänsä aikana parisuhteessa joten ihan oikeastiko kuvittelet, että lähes kaikki suomalaiset miehet on noin tasokkaita?? Mikähän se keskipituuskinon, eli lyhyitäkin löytyy vaikka kuinka ja niin niillä vaan on nainen kainalossa. Rikkaita tai edes varakkaita ei ole paljoakaan, ja se status??? Mikä se on??
Lähes kaikki miehet on nyt boomereita siitä nuoremmat lähes kaikki yksin. eli lähes kaikki joutuu olemaan yksin kun lähes kaikki ei sovi tuohon pyhä 6 vaatimus listaan jota lähes kaikki naiset ylläpitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole edes halannut vieraita naisia, vain muutaman kerran sukulaisia. M67
Voi hyvä ihme, miten traagiselta tämä kuulostaa :(. Mutta tuossa on myös jotain runollista. Suuri yksinäinen... jotain sellaista vibaa.
Ei se välttämättä mitään yksinäisyyttä tarkoita, jos ei ole koskaan naista halannut. Meidän naapurustossa asuu useampikin poikamies ja epäilen, että eivät ole elämässään naisia halanneet, mutta eivät he ole yksinäisiä. Seurallisia ovat ja minäkin heidän kanssaan usein juttelen. Viettävät ihan tavallista elämää.
Miesten täytyy kätkeä kipu koska naiset näkee sen heikkoutena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. status2. vauraus
3. pituus yli 185cm
4. iso muna
5. atleettinen kroppa
Suomalaisista miehistä lähes kaikki on elämänsä aikana parisuhteessa joten ihan oikeastiko kuvittelet, että lähes kaikki suomalaiset miehet on noin tasokkaita?? Mikähän se keskipituuskinon, eli lyhyitäkin löytyy vaikka kuinka ja niin niillä vaan on nainen kainalossa. Rikkaita tai edes varakkaita ei ole paljoakaan, ja se status??? Mikä se on??
Nyt ei puhuta boomereista.
Maalit siirtyy...
eli nyt on ok että boomer ikäiset miehet iskee 20 vuotiaita naisia? Kellä ne maalit siirtyy....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. status2. vauraus
3. pituus yli 185cm
4. iso muna
5. atleettinen kroppa
Hehheh, palstainkelli taas katkerana avautuu :D
Nämähän on tietysti mutupaskaa, jotka perustuu ainoastaan palstainkellin puutteen vääristämään katkeroituneeseen mieleen.
Itse olen hyvä esimerkki siitä, että listasi on täyttä kurapaskaa. Naisista on aina ollut ylitarjontaa, eikä todellakaan ole puutteesta tarvinut kärsiä.
1. olen persaukinen tavallinen duunari
2. katso edellinen
3. pituus 180cm
4. ihan keskikokoinen
5. aivan tavallinen, urheilua olen toki aikoinani harrastellut, mutta koskaan en ole harrastanut voimailua ja punttisalilla käynyt vain muutaman kerran.
6. no kokemusta on toki runsaasti, mutta kun olen suurimman osan elämääni ollut poikamiehenä, niin varmaan sitä on paljon vähemmän kuin naapurin lahkolaisukolla, joka sängyn narinasta päätellen toteuttaa joka ehtoo eukkonsa kanssa Jumalansa sanaa "lisääntykää ja täyttäkää tämä maa".
7. olet nainen.
Miehet tietää mikä incel on eikä käytä sitä haukkuma sanana kuten naiset tekee.
Vierailija kirjoitti:
Olen vanhempi versio ap:stä. Minulla on kyllä lapset ja vaimokin ollut,seurustelusuhteitakin, mutta tuo tilanteesi ,ap, ei ole ollenkaan huono. Palasin siihen kun huomasin, että on vapauttavaa olla oman itsensä herra ilman muiden kiukuttelua.
Niin... kuinka lapset voi?
Hehheh, palstainkelli taas katkerana avautuu :D
Nämähän on tietysti mutupaskaa, jotka perustuu ainoastaan palstainkellin puutteen vääristämään katkeroituneeseen mieleen.
Itse olen hyvä esimerkki siitä, että listasi on täyttä kurapaskaa. Naisista on aina ollut ylitarjontaa, eikä todellakaan ole puutteesta tarvinut kärsiä.
1. olen persaukinen tavallinen duunari
2. katso edellinen
3. pituus 180cm
4. ihan keskikokoinen
5. aivan tavallinen, urheilua olen toki aikoinani harrastellut, mutta koskaan en ole harrastanut voimailua ja punttisalilla käynyt vain muutaman kerran.
6. no kokemusta on toki runsaasti, mutta kun olen suurimman osan elämääni ollut poikamiehenä, niin varmaan sitä on paljon vähemmän kuin naapurin lahkolaisukolla, joka sängyn narinasta päätellen toteuttaa joka ehtoo eukkonsa kanssa Jumalansa sanaa "lisääntykää ja täyttäkää tämä maa".